نتایج بزرگترین قرعه کشی تاریخ گردشگری ایران اعلام شد (12 بهمن 96)

4.5
از 394 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
بزرگترین قرعه کشی تاریخ گردشگری ایران آغاز شد
14 بهمن 1396 09:44
0
%%lottery_id.10%%

دوستان عزیز نتایج قرعه کشی به شرح زیر میباشد

در لیست مشخص است که کدام یک از برندکان از شرکت کنندکان آنلاین انتخاب شده اند و کدام یک از داخل سال

فیلم قسمت قرعه کشی نیز به زودی آپلود میشود و در دسترس عموم قراد خواهد گرفت . دلیل تاخیر هم فقط تعطیلی روز جمعه بود و امروز صبح با بازبینی فیلم اسامی دقیق برنگان را مشخص کردیم و منتشر کردیم . عذرخواهی رو بابت تاخیر پذیرا باشید. به زودی با برندگان تماس خواهیم گرفت. شرط استفاده از جوایز فقط تطبیق دقیق اطلاعات وارد شده با اطلاعات داخل قرعه کشی میباشد و در صورت وجود اشکال در ورود اطلاعات و یا مشاهده شرکت کاربر بیشتر از یکبار افراد جاگزین معرفی خواهند شد.

اسامی برندگان قرعه کشی:

برندگان قرعه کشی همایش بزرگ لست سکند - بزرگترین قرعه کشی تاریخ گردشگری 

دوستان عزیز دقت کنید . این قرعه کشی تقریبا از میان 19000 نفر که فرم قرعه کشی از طریق اپلیکیشن و بات را تکمیل کرده بودند برگزار شد و دلیل اینکه از شما تقاضا کردیم آنلاین باشید این یود که برای انتشار اسامی در سایت میدونستیم زمان کافی نخواهیم داشت تا شنبه درنتیجه تقاضا کردیم که مرامس قرعه کشی رو آنلاین ببینید تا متوجه بشید برنده شدید یا خیر. تاخیر در اعلام نتایج هم فقط به جهت بازبینی فیلمهای ضبظ شده (که به زودی در سایت نیز منتشر خواهد شد) بود که از اسامی و جوایز آنها مطمئن شویم.

دوست عزیز هم بود به شماره 4935 که آژانس الفبای سفر ین عدد رومازاد انتخاب کردند و قرار شد یک تور ویژه جام جهانی برای 1 نفر رو تقبل کنند و این دوست عزیز هم هزینه همراه رو پرداخت کنند. اسم ایشون رو هم از لیست در بیاریم اعلام میکنیم

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.