12 تا از زیباترین ساختمان های سوئیس

4.4
از 5 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
12 تا از زیباترین ساختمان های سوئیس + تصاویر
18 اردیبهشت 1397 08:00
0

1.jpg

 

از قلعه های زیبا گرفته تا ساختمان های مذهبی شاخص، ساختمان های بسیار زیبایی را در سراسر سوئیس خواهید دید. در اینجا، ما 12 ساختمان خیره کننده را به شما معرفی می کنیم، که هر کدام یک نکته ی منحصر به فرد دارند.

 

کلیسای لواسانلوزان

این کلیسا یک شهر زیبا است. در حقیقت کلیسای لواسانلوزان یکی از برجسته ها کلیسای جامع است که در قلب شهر قرار دارد. این کلیسای جامع به عنوان زیباترین بخش معماری گوتیک شناخته شده است. فضای داخلی جذاب آن نیز بارها توسط اساتید معماری و هنر مورد تحسین قرار گرفته است، از جمله شیشه های رنگارنگ آن شاهکار اصلی قرن سیزده بوده و نشان دهنده چهار فصل است. این ساختمان هرگز به طور کامل تکمیل نشد و بخش هایی از آن تا این روز ناتمام مانده اند.

12 تا از زیباترین ساختمان های سوئیس

 

Batiment des Force Motrices  ، ژنو

Batiment des Forces Motrices یک مرکز آب و فاضلاب در مرکز رودخانه رون، است که در حال حاضر به یک مرکز فرهنگی تبدیل شده است. این مرکز شامل فضاهای هنری و سالن اجرا است. همچنین این بنا یکی از ساختمان های دراماتیک در ژنو است، به خصوص در هنگام شب جوری نورپردازی شده است که گویا در حال سقوط است.

بهترین نمایش ها در این ساختمان اجرا می شود و قدم زدن در کنار آن می تواند لذت بخش باشد.

12 تا از زیباترین ساختمان های سوئیس



Kapellbrücke  لوکزنه

پل معروف لوسرن Kapellbrücke، یا پل چپل، در بخشی از رودخانه Reuss واقع شده است. این پل قدیمی چوبی که در این منطقه قرار دارد، در واقع قدیمی ترین نوع آن در اروپا است. شما با پیاده روی در امتداد داخلی آن، به نقاشی های پانل شکل مثلثی برخورد می کنید که لحظات تاریخ سنت لوکرن را نشان می دهند، و با بسیاری از آنها مثل یک نماد دینی مقدس برخورد می شود.

12 تا از زیباترین ساختمان های سوئیس

ابی سنت گالن

خیابان سنت گالن یکی از مهمترین خیابان های مذهبی در سراسر اروپا بود. امروز، آن را به عنوان نگهدارنده یکی از قدیمی ترین کتابخانه های جهان می شناسند. این ساختمان قرن ها است در این جا واقع شده و بارها مراحل مختلف بازسازی را دیده است، آخرین چیزی که امروز می بینیم، سبک باروک در این ساختمان است.

12 تا از زیباترین ساختمان های سوئیس

 

بوندسهاوس (برن)

Bundeshaus در برن خانه پارلمان سوئیس و دولت فدرال است. بخش بیرونی، با سقف گنبدی بزرگ و بخش داخلی، با آثار هنری چشمگیر پوشیده شده است. در سالن مرکزی نقاشی های زیبا آویخته شده اند که لحظات مهمی را از تاریخ سوئیس نشان می دهند. این ساختمان به عنوان بخشی از تور بازدید سوییس محسوب می شود و در حالی که مجلس نمایندگان است شما می توانید از آن بازدید کنید.

12 تا از زیباترین ساختمان های سوئیس

 

Grossmünster (Zurich)

 

Grossmünster یکی از بناهای یادگاری شهر زوریخ است و برج های دوقلوی آن در سراسر شهر قابل مشاهده است. ریشه هایی از این ساختمان در افسانه ها ذکر شده است و به عنوان کلیسای جامع ژنو هم شناخته می شود.

12 تا از زیباترین ساختمان های سوئیس

 

کلیسای سانتا ماریا دگلی آنجلیا

این ساختمان معروف توسط نابغه معماری ماریو بوتا، طراحی شده است. کلیسای سانتا ماریا دگلی آنجلیا کاملا متفاوت از هر ساختمان مذهبی دیگر است که تا به حال دیده اید. این کلیسا در پای مونتامامورو واقع شده است و بخش پایینی آن طولانی و دروازه مانند است که شما را به راه پله های باز سنگی و راهرو هایی شبیه دروازه هدایت می کند.

12 تا از زیباترین ساختمان های سوئیس

12 تا از زیباترین ساختمان های سوئیس

 

کلیسای سنت پیر (ژنو)

اگر به بخش قدیمی شهر ژنو سری بزنید، ناگزیر در روبروی کلیسای سنت پیر قرار می گیرید. این ساختمان ترکیبی از قرن ها سبک های معماری متفاوت است، اما یکی از ویژگی های قابل توجه آن این است که معماری داخلی بسیار خاصی دارد.

از قرن شانزدهم، کلیسا بازسازی و اصلاح شد و جان کالوین از این کلیسا مردم را موعظه می کرد اگر به بخش بالایی برج کلیسای جامع بروید دید عالی به شهر خواهید داشت.

12 تا از زیباترین ساختمان های سوئیس

 

 

Kloster Einsiedeln

یکی از برجسته ترین سفرهای هر مسافری به مرکز سوییس، بازدید از روستای کوچک Einsiedeln و شهرت هزاران ساله آن است که فقط یک میدان اصلی دارد. ساختمان های این روستا در قرن 18 میلادی در سبک باروک طراحی شده است. بازدید از بازار کریسمس Einsiedeln  به عنوان یکی از شاخص ترین بناهای این روستا می تواند تجربه ی شگفت انگیزی باشد.

12 تا از زیباترین ساختمان های سوئیس

 

قلعه تاراسپ

قلعه تاراسپ یکی دیگر از تجربیات ویژه در سوئیس است. همه دیوارهای این ساختمان سفید است و موقعیت آن به شهر نزدیک است اما به کلیه نقاط شهر مسلط می باشد. به این معنی که شما می توانید آن را از دور ببینید و تحسین کنید. همچنین شما می توانید به یک دنیای قرون وسطی پر از سالن های ناهار مجلل، شمع و شوالیه های زره پوش ، با رفتن به دروازه های قلعه ای این ساختمان سفر کنید.

12 تا از زیباترین ساختمان های سوئیس

 

قلعه چیلون (مونترو)

 

بدون شک زیباترین ساختمان در نزدیکی شهر مونترو قلعه Chillon است. این قلعه بر روی یک کوه سنگی عظیم قرار گرفته  و دید کاملی به شهر و اطراف آن دارد.

همچنین از سوی دیگر به کوه های آلپ و جورا مشرف است. در گذشته های دور، این قلعه به عنوان پاسگاه دفاعی قرون وسطی و زندان دولتی قبل از تبدیل شدن به قدیمی ترین ساختمان تاریخی سوییس خدمت می کرد.

12 تا از زیباترین ساختمان های سوئیس

 

آمفی تئاتر رومی (Avenches)

 

آمفی تئاتر رومی در شهر Avenches که ساخت آن به بیش از 2000 سال قبل می رسد یک تونل زمان است. چرا که شما را به فرهنگ و آداب و رسوم دو هزار سال قبل می برد.

این ساختمان زیبا امروزه میزبان رویدادهای سالانه مانند رژه های نظامی سوئیس و جشنواره اپرا می باشد.

12 تا از زیباترین ساختمان های سوئیس

 

 

 

منبع: theculturetrip

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.