مسابقه عجیب ترین ماشین های پرنده دنیا

4.4
از 5 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
مسابقه‌ی هوایی عجیب‌ترین ماشین‌های پرنده‌ی دنیا! +تصاویر
07 بهمن 1397 10:00
0

ماشین‌های پرنده از دیرباز بخشی از رویای انسان‌ها بوده‌اند، شاید شما هم روزی در رابطه با ماشین‌های پرنده خیالبافی کرده باشید. اگر به ماشین پرنده و ماجراهای مربوط به آن علاقه‌مند هستید باید بگوییم که از سال 1992 میلادی، کمپانی رد بول امکانی را در اختیار خلبان‌ها قرار می‌دهد تا به رویای خود تحقق ببخشند و ماشین پرنده‌ی مخصوص به خودشان را ابداع کنند.

اینبار تصاویری از ماشین‌های پرنده‌ی ساخت این خلبانان را تماشا می‌کنیم. هر یک از این عکس‌ها، دنیایی از خلاقیت را در خود پنهان کرده‌اند. بد نیست بدانید که هر ماشینی که بتواند به ارتفاع بالاتری پرواز کند، برنده‌ی میدان خواهد بود. به این رویداد جذاب و پرطرفدار Flugtag گفته می‌شود و هرسال صدها نفر برای تماشای ماشین‌های پرنده‌ی جدید گردهم می‌آیند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به رویداد محبوب Flugtag در چند سال گذشته، پس همراه ما باشید.

سبک جدید از ماشین های پرنده

1-تصویر بالا مربوط به سال 2014 میلادی است که مسابقه‌ی ماشین‌های پرنده در آن سال، در هند برگزار شده بود. این ماشین پرنده شبیه به یک هواپیمای خانگی است.

سبک جدید از ماشین های پرنده

2-در این عکس ماشینی پرنده را می‌بینید که در یکی از سواحل شهر سیدنی به داخل آب سقوط می‌کند. این تصویر در سال 2008 میلادی به ثبت رسیده است.

سبک جدید از ماشین های پرنده

3-ماشین پرنده‌ی پیش رو بر روی دریاچه‌ای در پارک Hyde که در شهر لندن واقع شده، به پرواز در آمد.

سبک جدید از ماشین های پرنده

4-در این تصویر می‌توانید مخترعانی را ببینید که اختراع خود را داخل رودخانه‌ای به نام هادسون در شهر نیویورک پرتاب می‌کنند.

سبک جدید از ماشین های پرنده

5-در این عکس Allan Robinson را می‌بینید که در منطقه‌ای به نام میسیز مکواریز در سیدنی استرالیا در مسابقه‌ی ماشین‌های پرنده شرکت کرده است.

سبک جدید از ماشین های پرنده

6-این تصویر مربوط به سال 2010 است و تیمی را نشان می‌دهد که اسمشان بیگانگان "Aliens" بود.

سبک جدید از ماشین های پرنده

7-عکس پیش‌رو مربوط به مرحله نهایی مسابقات است که در سال 2013 در اوکراین برگزار شده بود.

سبک جدید از ماشین های پرنده

8-این عکس شرکت کننده‌ای را نشان می‌دهد که بر ماشین پرنده‌ی خود که شبیه به یک ماهی است، سوار شده؛ این تصویر مربوط به سال 2013 می‌شود و در حومه‌ی یکی از شهرهای مسکو در روسیه برگزار شد.

سبک جدید از ماشین های پرنده

9-این ماشین پرنده که می‌توان گفت نوعی هلی کوپتر است در سال 2010 میلادی در هنگ کنگ به نمایش درآمد.

سبک جدید از ماشین های پرنده

10-این ماشین پرنده که طراحی بانمکی دارد اختراع تیمی به نام Super Squirrel است که آن را در سال 2003 میلادی در لندن به نمایش گذاشتند.

نظر شما در رابطه با ماشین پرنده چیست؟ آیا تا به حال به ساخت یا خرید یک ماشین پرنده‌ی شخصی فکر کرده‌اید؟ منتظر نظرهای شما هستیم.

منبع: theatlantic.com

زهرا میرزایی