تایگرز نست (Tiger's Nest ) ، اقامتگاهی زیبا در دل کوههای بوتان ‏

4
از 2 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
اقامتگاهی خوش منظره در دل کوه + تصاویر
08 فروردین 1397 12:00
0

 

تایگرز نست (Tiger

در سال ببر (2010) اقامتگاه Tiger’s Nest  که به زبان بوتانی به معنی چشم ببر افتتاح شد. این اقامتگاه 10 دقیقه با شهر پارو (Paro) و از فرودگاه بین المللی شهر پارو 15 دقیقه فاصله دارد. این اقامتگاه یکی از بهترین نقاط برای دیدن فرهنگ بوتان است.  اقامتگاه Tiger’s Nest در منطقه ی بسیار آرام با محیطی بکر و زمین های زراعی که چشم انداز فوق العاده ای دارند، واقع شده است. در این اقامتگاه بی نظیرترین معماری بوتانی را می توان دید. در نمای خارجی بنا از چوب و منبت کاری های فوق العاده استفاده شده است. راه پله های سنگی داخل اقامتگاه با منبت کاری تزیین شده است.

تایگرز نست (Tiger

تایگرز نست (Tiger

اتاق ناهار خوری این اقامتگاه با شومینه ی گرانیتی با طرح کلاسیک که توسط مجسمه ساز فرانسوی ساخته شده است، محیطی بسیار خاص و شگفت انگیز است. در قسمت جنوبی اقامتگاه غار پورو و معبد معروف Tiger Nest روی صخره های بر روی دره ی نزدیک هتل قرار دارد.

تایگرز نست (Tiger

تایگرز نست (Tiger

تایگرز نست (Tiger

این هتل به مانند بسیار از هتل های دنیا دارای اتاقهای استاندارد، دو تخته، سه تخته و سوییت است. علاوه بر این اتاق ها، در این هتل یک نوع اتاق به نام اتاق های سنتی وجود دارد که برای سفرهای ماه عسل و زوج ها مناسب است. سوییت ویژه هتل دارای اتاق نشیمن، اتاق خواب و یک تخت پادشاهی است که از هر لحاظ این سوییت کامل و عالی است. در این اتاق دسترسی به اینترنت، تلفن، شبکه های تلویزیونی محلی و کابلی وجود دارد. چشم اندازی این اتاق دره سبز و معبد Tiger Nest روی آن می باشد.

تایگرز نست (Tiger

تایگرز نست (Tiger

تایگرز نست (Tiger

تایگرز نست (Tiger

شما در اتاق ناهارخوری، سالن ورزش، راهروها، کافه ی هتل و فروشگاه های داخلی هتل به اینترنت دسترسی دارید. متراژ اتاق های استاندارد این هتل، از استاندارد جهانی بزرگتر است. در معماری حمام اتاق ها نیز ترکیب چوب و سنگ گرانیت را می توانید مشاهده کنید.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.