نکاتی برای سفر با لپ‌تاپ

5
از 1 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
چطور از لپ تاپمان در سفر محافظت کنیم + تصاویر
05 خرداد 1397 15:00
0

نکاتی برای سفر با لپ‌تاپ

     اکثر مردم نیاز دارند هنگام سفر لپ‌تاپ‌شان را با خود همراه داشته باشند، یا برای رسیدگی به امور کاری در طول سفر، یا این‌که می‌خواهند به جای استفاده از موبایل در مسافت‌های طولانی، با استفاده از لپ‌تاپ به اینترنت دسترسی پیدا کنند. سفر با لپ‌تاپ طبیعتاً به این معناست که شما نیازمند طی کردن مراحل اضافی جهت تسریع عبور از گیت امنیتی فرودگاه هستید و هم‌چنین باید به‌دلیل همراه داشتن شئ ارزشمندتان درحین سفر مراقب امنیت خود نیز باشید. در این‌جا نکاتی را برای سفر با لپ‌تاپ گردآوری کرده‌ایم:

لپتاپ خود را بادقت بستهبندی کنید

نکاتی برای سفر با لپ‌تاپ

     ممکن است بخواهید لپ‌تاپ خود را در کیف دستی خود بگذارید تا بتوانید در طول پرواز از آن استفاده کنید؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید از کیفی که برای همین منظور تولید شده است استفاده می‌کنید؛ در این صورت اگر به لپ‌تاپ در بخش امنیت فرودگاه نیاز داشته باشید، می‌توانید به آسانی از آن استفاده کنید و مطمئن باشید به خوبی از لپ‌تاپ‌تان محافظت می‌شود. کیف‌های گوناگونی با محفظه درونی مخصوص لپ‌تاپ طراحی شده‌اند که در آن‌ها لپ‌تاپ به‌راحتی در کابین اشعه ایکس فرودگاه قابل‌رؤیت است و روند انجام کار را آسان‌تر می‌کنند.

هرجا میتوانید لپتاپ خود را شارژ کنید

نکاتی برای سفر با لپ‌تاپ

معمولاً در فرودگاه‌ها و حتی هواپیما مکان‌هایی وجود دارند که می‌توانید در آن‌جا لپ‌تاپ‌تان را شارژ کنید؛ اما در این‌که این سرویس‌ها همواره در دسترس باشند و یا اینکه این امکانات به طور رایگان در اختیار عموم قرار بگیرد ضمانتی وجود ندارد. بنابراین باید هربار که فرصتی می‌یابید، به‌خصوص در حین سفر‌های طولانی، آن‌را شارژ کنید و مطمئن شوید آداپتور مناسب برای کشوری که از آن بازدید می‌کنید در چمدان‌تان موجود است. منبع تغذیه پشتیبان، اگر به‌صورت آپشن در لپ‌تاپ‌تان وجود داشته باشد، گزینۀ خوبی‌ست که باید آن‌را نیز در نظر داشته باشید؛ گزینه‌ای که می‌تواند کمک رسان دستگاه‌های دیگر مانند تبلت و یا تلفن‌همراه شما نیز باشد.

تهیه ی فایل پشتیبان

نکاتی برای سفر با لپ‌تاپ

اطمینان حاصل کنید که لپ تاپ شما به یک برنامه پشتیبان‌گیری خوب مجهز شده و شما نیز چگونگی بازگرداندن اطلاعات را درصورت بروز مشکل برای لپ‌تاپ آموخته اید. می‌توانید این مورد را در بخش بازیابی امن اطلاعات فرا گیرید. شما باید به پشتیبان‌گیری امن در فضای ابری دسترسی داشته باشید تا در‌صورت دور بودن از لپ‌تاپ یا بدتر از آن گم کردن، دزدیده شدن یا خراب شدن آن، بتوانید به فایل‌های مهم از طریق وسیله‌ای دیگر دسترسی پیدا کنید.

در صورت نیاز به استفاده از لپتاپ، برنامهریزی کنید

نکاتی برای سفر با لپ‌تاپ

این‌که قبل از سوار شدن در هواپیما، قسمت کابین آن برای قرار دادن چمدان دستی پر باشد، اتفاق غیرمعمولی نیست. در چنین شرایطی، باید چمدان‌ دستی داخل کابین را درست پیش از سوار شدن به هواپیما چک کنید. این بدان معناست که شما به وسایلی که انتظار داشتید در طول پرواز همراه‌تان باشد، دسترسی نخواهید داشت. اگر انتظار دارید در هواپیما با لپ‌تاپ‌ کار کنید اما به هر دلیل این امکان میسر نمی شود، به‌خاطر داشته باشید که می‌توانید برخی کارها را از طریق تلفن همراه خود نیز انجام دهید. یا اینکه نهایتا تا رسیدن به مقصد می توانید یک ایبوک مطالعه کنید. این وسایل را همراه داشته باشید تا درصورت عدم دسترسی به لپ تاپ، در طول سفر بتوانید خود را سرگرم کنید.

این موارد تنها برخی از راهکارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند سفر با لپ‌تاپ برای‌تان آسان‌تر شود.

 

منبع: youramazingplaces

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.