موزه جدید هنر در توکیو شما را به دنیای شگفت انگیز هنر دیجیتال می برد

4
از 1 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
موزه ای که شما را به دنیای هنر دیجیتال می برد !‏
06 خرداد 1397 10:00
0

موزه ها اغلب بازدید کنندگان را به گذشته می برند، اما موزه هنر جدید دیجیتال در توکیو می تواند شما را به آینده ای دور ببرد.

موزه جدید هنر در توکیو شما را به دنیای شگفت انگیز هنر دیجیتال می برد


گروه معماری و طراحی شهری Mori Building ، موزه هنرهای دیجیتالی ساختمان موری را در توکیو افتتاح نمود. این موزه با مساحتی بیش از 10000 متر مربع، منحصرا برای نشان دادن هنر دیجیتالی با هدف "از بین بردن مرزهای بین این هنر و سایر هنرها" احداث شده است بازدیدکنندگان این موزه در این هنر غرق شده و بخشی از آن می شوند.

 

گروه خلاقانه ی طراحی این موزه از تکنولوژی دیجیتال برای ایجاد آثار خود استفاده می کنند و در تهیه این آثار از هنرمندان، برنامه نویسان، مهندسان، انیماتورهای CG، ریاضیدانان استفاده می کنند. تعداد زیادی از آثار آنها در موسسات هنری مانند موزه هنر آسیایی سانفرانسیسکو، مجموعه هنر معاصر Borusan در استانبول و گالری ملی ویکتوریا در ملبورن نمایش داده شده است.

موزه جدید هنر در توکیو شما را به دنیای شگفت انگیز هنر دیجیتال می برد


این تجربه جدید هنری ، همانطور که از نامش مشخص است ، بی مرز خواهد بود. تصاویر دیجیتالی می توانند فراتر از یک فریم حرکت کنند و مهمان ها را درون آثار هنری ،که در اطراف آنها حرکت کرده و تغییر می کنند ، قرار دهند. این گروه هدف خود را "کشف یک رابطه جدید بین انسان و جهان از طریق هنر" تعریف می کنند. تمرین مشارکت جمعی و آزادسازی هنر از محدودیت های فیزیکی و فراتر رفتن از مرزهای جامعه معاصر از دیگر اهداف آن ها است، جایی که مرز بین فناوری ها و خلاقیت شکل می گیرد. "


در این موزه بازدیدکنندگان فقط به هنر نگاه نخواهند کرد، آنها بخشی از آن خواهند شد. جنگل دو و میدانی یک اثر هنری با یک فضای خلاقانه است که برای تحریک هیپوکامپ مغز ایجاد شده است و با تشویق بازدیدکنندگان به پرش، صعود و حرکت فیزیکی در فضا در حین تعامل با هنر دیجیتال طراحی شده است.

 

موزه جدید هنر در توکیو شما را به دنیای شگفت انگیز هنر دیجیتال می برد

 

 پارک آینده، مرکز آموزش و پرورش است که مردم می توانند با همکاری و ایجاد هنر در یک فضای مشترک به تجربه های جدید دست یابند. جنگل لامپ ها تجربه ای خواهد بود که فانوس ها به اقدامات انسانی واکنش نشان داده و نور را به شکل ویژه ای نشان خواهند داد تا حضور دیگران را هم شامل شود.

 

 

منبع : lonelyplanet

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.