برج حلزونی Treetop Rügen

4
از 1 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
برج حلزونی به دور درخت کهنسال + تصاویر
21 اردیبهشت 1397 10:00
0

این برج یک طوقه ی طولانی مارپیچی است که به صورت دورانی بالا می رود و یک درخت راش قدیمی در مرکز آن قرار گرفته است.

برج مذکور در مرکز میراث طبیعی Rügen واقع شده است. این برج دیدنی، به نام "عقاب " نیز مشهور می باشد و یک سازه ی خیره کننده است. پیاده روی مارپیچی که در اطراف فضای سبز قرار گرفته است، به آرامی با چندین شیب راه بالا می رود و در اطراف یک درخت راش با ارتفاع 100 پا تشکیل شده است تا دید متفاوت و زیبایی به فضای سبز پیرامون خود داشته باشد.

 چیزی که خیلی در این برج جالب است دید باور نکردنی از بالای این برج است به همین علت به آن برج عقاب می گویند.

برج  حلزونی Treetop Rügen


مرکز میراث طبیعی Rügen (Naturerbe Zentrum Rügen) در قسمت شرقی جزیره Rügen، بزرگترین جزیره آلمان در میان سایر جزیره ها است. این مرکز به پارک های ملی، جنگل های درخت راش و صخره های گچی، معروف است و از اهمیت ویژه ای برای دوستداران طبیعت، مسافرین و افرادی که مایل به استراحت در استراحتگاه های ساحلی این جزیره هستند برخوردار می باشد. یکی از محبوب ترین جاذبه ها برج مارپیچی حلزونی Treetop Rügen می باشد. این بنا 131 پا بلندتر از زمین های اطراف خود بوده و به ارتفاع 270 فوت بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است. ساختار عظیم آن از چوب و فولاد، منظره خیره کننده ای برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است.

برج  حلزونی Treetop Rügen



دسترسی به برج از طریق یک جاده ی 137 هکتاری سر سبز و زیبا  میسر است که از طریق میله های چوبی به بالای برج می رسد. بازدیدکنندگان از پایین برج به آرامی شروع به صعود به سمت بالای برج می کنند درخت راشی که در مرکز این سازه قرار گرفته است بیش از 70 سال سن دارد. در طول راه، شما می توانید بسیاری از حشرات، حیوانات کوچک و پرندگان که در این محیط زندگی می کنند را مشاهده کنید. اگر خوش شانس باشید، حتی ممکن است یک عقاب را ببیند که در جنگل پرواز می کند.

برج  حلزونی Treetop Rügen

 

نکته های مهم قبل از رفتن به برج

راه رفتن در کنار درختچه ها امن است، مگر اینکه رعد و برق شدید و یا شرایط پیش بینی نشده ایجاد شود و این جاذبه ی زیبا برای بازدید کنندگان خطرناک باشد. در این صورت مسئولین به شما اعلام خواهند کرد. شما می توانید خودتان بلیط خریده و به گشت و گذار ادامه دهید یا با یک تور 1.5 ساعته داخل این برج را بگردید.
صعود از پایین تا بالای برج معادل 656 متر پیاده روی به آرامی از پایین تا بالا است. شیب رمپ در هیچ قسمتی از مسیر بیش از 6 درصد نیست، و برای صندلی چرخدار و پیاده روی دوستانه نیز مناسب است.

برج  حلزونی Treetop Rügen

برج  حلزونی Treetop Rügen

برج  حلزونی Treetop Rügen

برج  حلزونی Treetop Rügen

برج  حلزونی Treetop Rügen

 

 

منبع:

atlasobscura

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.