شرکت هواپیمایی ترکیه (ترکیش ایرلاینز) برنامه پروازهای تخمینی سه ماهه را طرح ریزی کرد!

2.4
از 5 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
شرکت هواپیمایی ترکیه برنامه پروازهای تخمینی سه ماهه را طرح ریزی کرد!
28 اردیبهشت 1399 19:12
0

شرکت هواپیمایی ترکیه (ترکیش ایرلاینز) که بدلیل ویروس کووید 19 ،  سفرهای خطوط داخلی و خارجی را متوقف کرده بود، پیش نویس برنامه پروازهای شامل ماههای ژوئن، ژوئیه و اوت را تهیه کرد. این شرکت قبلا بدلیل شیوع ویروس کرونا پروازهای داخلی را تا 29 ماه می و پروازهای خارجی را نیز تا 28 همین ماه متوقف کرده بود.

همچنین شرکت هواپیمایی ترکیه پروازهای داخلی را در ماه ژوئن آغاز کرده و پروازهای خارجی را بطور مرحله ای ترتیب خواهد داد. براساس برنامه پرواز سه ماهه طرحریزی شده، در ماه ژوئن به 19 کشور در 22 نقطه هر هفته 75 فرکانس پرواز ترتیب خواهد یافت.

TNA_050ea7d1-aimage_story.jpg

در این چهارچوب سفرهای تورنتو، آلماتی، کابل، توکیو، شانگهای، سئول، سنگاپور، کپنهاگ، استهکلم، اسلو، فرانکفورت، برلین، دوسلدروف، مونیخ، وین، آمستردام، بروکسل، مینسک، تفلیس، بیروت، کویت و تل آویو اجرا خواهد شد.

چنین پیش بینی شده است که در ماه ژوئن پرواز به تمامی فرودگاهها در داخل کشور ادامه یافته و در وحله نخست و در وضعیت عادی 60 درصد سفرهای طرحریزی شده ترتیب بیابد.

همچنین این شرکت در نظر دارد که در ماههای ژوئیه و اوت پروازها را افزایش بدهد. برای ماه ژوئیه هر هفته 572 فرکانس پرواز به 103 نقطه در 74 کشور و در ماه اوت نیز 937 فرکانس پرواز به 160 نقطه در 98 کشور پیش بینی شده است.

 

منبع: trt.net.tr

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.