عجیب ترین درخت کریسمس دنیا در فرودگاه لیتوانی!

4.4
از 14 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
عجیب‌ ترین درخت کریسمس دنیا در پر رفت و آمدترین مکان لیتوانی برپا شد! +تصاویر
04 دی 1398 10:00
0

فرودگاه ویلنیوس در کشور لیتوانی یکی از عجیب‌ترین درختان کریسمس تمام تاریخ را ساخته است؛ درختی که از چاقو، گلوله، قیچی، فندک و تیغ ساخته شده است. ساخت این درخت ماجراجویانه یک و نیم متری بیش از دو هفته طول کشیده، به‌جای شاخه‌هایش از قیچی‌های سبز استفاده شده و آرایه متنوعی از تزئینات نیز شامل فندک‌ها و چاقوهای ارتش سوئیس و غیره در آن به کار رفته است.

عجیب ترین درخت کریسمس دنیا در فرودگاه لیتوانی!

همچنین تزئیناتی از جنس گلوله، یک چاقوی خونی و یک تفنگ قلابی بر شاخه‌های درخت نصب شده‌اند و بالای آن نیز ستاره‌ای از چاقوهای نینجایی قرار داده شده است. تمام اشیای روی درخت وسایلی هستند که مسافران اجازه قرار دادن آن‌ها در چمدان‌ها و ساک‌هایشان را نداشته‌اند. طبق گفته مسئولین فرودگاه، پیامی بسیار جدی پشت این سازه شیطانی نهفته است.

عجیب ترین درخت کریسمس دنیا در فرودگاه لیتوانی!

درخت یک و نیم متری و شکوه آن

یکی از سخنگویان فرودگاه ویلنیوس می‌گوید: «هدف ما آن بود که یک پیام آموزشی را درباره اهمیت امنیت پرواز به مخاطبان خود برسانیم».

عجیب ترین درخت کریسمس دنیا در فرودگاه لیتوانی!

او ادامه می‌دهد: «قرار دادن این اشیا در ساک‌های دستی ممنوع بوده است و آن‌ها را طی بازرسی از مسافران گرفته‎‌ایم. چیزهایی چون چاقو، قیچی، فندک، تیغ و دیگر اجناس خطرناک. پس اگر نمی‌خواهید وسایل شخصی و ممنوعه‌تان روی درخت کریسمس سال بعد فرود بیایند، بهتر است محتویات ساک خود را پیش از آماده شدن برای سفر بعدی بررسی کنید.»

چند ماه پیش، شهر ویلنیوس به‌عنوان ارزان‌ترین مقصد تفریحات شهری در قاره اروپا شناخته شد. هزینه کل سفر تفریحی به شهر ویلنیوس برابر با 148 پوند اعلام شد که نسبت به گزارش سال پیش 11 درصد کاهش یافته است.

 

منبع: independent.co.uk

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.