صندلی مخصوص بانوان در هواپیما!

4.5
از 2 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
صندلی مخصوص بانوان در هواپیما! + تصاویر
02 آبان 1396 15:00
0

بیایید با این حقیقت روبرو شویم، همگی ما از نشستن در صندلی های میانی هواپیماها بیزاریم و دوست نداریم که از دو سمت با غریبه ها احاطه شویم، اما این هواپیمایی برای خانم هایی که تنها سفر می کنند استثنا قائل شده و آنها را از نشستن در این صندلی ها نجات می دهد.

شما رهسپار بهترین مکان روی زمین هستید، اما آیا ارزش دارد که با نشستن روی این صندلی و تحمل شرایطی نامطلوب سال ها محتمل رنج و عوارض ناشی از آن باشید؟ اگر خانم هستید، یک ایرلاین هندی وجود دارد که به شما کمک می کند هیچ گاه صندلی وسط منحوس نصیبتان نشود.

صندلی مخصوص بانوان در هواپیما!

خط هواپیمایی دهلی به نام Vistara به مسافران خانم خود که تنها سفر می کنند این شانس را می دهد که علاوه بر انتخاب صندلی خود، کمک های لازم در مورد حمل چمدان و مسائل مرتبط با حمل و نقل را نیز دریافت کنند و این همه مدیون خدمات رایگان مختص خانم ها می باشد. این بدین معناست که هر خانمی که با این خط هواپیمایی سفر کند می تواند قبل و بعد از رزرو پرواز، صندلی خود را مشخص کند. ویستارا مطمئن می شود که هنگام چک این صندلی کنار پنجره یا راهرو به این افراد تعلق گیرد.

صندلی مخصوص بانوان در هواپیما!

صندلی مخصوص بانوان در هواپیما!

زمانی که مسافران خانم به مقصد خود برسند، کارکنان این هواپیمایی با پلاکاردهایی که روی آنها عبارت
#VistaraWomanFlyer Arrivals Assistance نوشته شده به استقبال مسافران می آیند. آنها به شما در مورد هر آنچه که به بار و سایر نیازهایتان مربوط می شود کمک می رسانند که در واقع بسیار شگفت انگیز به نظر می رسد.

هر روز بین 75 تا 100 خانم از این خدمات استفاده می کنند و در حالیکه ممکن است کمی زیاده روی به نظر رسد، اما هدف آن بهبود ایمنی مسافران خانم در کشور است؛ چرا که قبل از این اقدامات نگرانی های زیادی پیرامون مسائل ایمنی زنان وجود داشت. این موضوع تنها در مورد هواپیما صادق نیست و در هند گزینه های دیگری مانند واگن های قطار مختص خانم ها و تاکسی های مختص بانوان نیز در دهلی معرفی شده اند.

صندلی مخصوص بانوان در هواپیما!

لازم به ذکر است که هیچ هشداری درباره ی سفری به هند صادر نشده است، اما به عنوان مثال دولت بریتانیا به تمامی شهروندان خانم خود هشدار داده: "خانم هایی که قصد سفر به هند را دارند بایستی احتیاط های لازم را به عمل آورند. موارد تجاوز جنسی به زنان و دختران جوان افزایش یافته اند، حملات جنسی اخیر علیه بانوان گردشگر در شهرها و محلات و توریستی نشان می دهد که زنان خارجی در خطر هستند."

منبع: theculturetrip