ترسناک ترین سرسره های آبی جهان ‏

4.2
از 35 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
ترسناک ترین سرسره های آبی جهان ‏ + تصاویر
13 خرداد 1397 10:00
2

سرسره های آبی یکی از تفریحات محبوب در سفرهای تابستانی به شمار می روند ، سرسره هایی که در برخی مواقع می توانند از مرحله ی هیجان رد شده و ترسناک باشند ! در ادامه ، لست سکند برای شما 9 تا از برترین و پرهیجان ترین سرسره های آبی جهان را معرفی می کند.

  1. ماموت ، Holiday World & Splashin' Safari ایندیانا

هالیدی ورد اند اسپلشین سافاری یک پارک موضوعی و پارک آبی در ایندیانا ، آمریکا ، است که تفریحات متنوعی با نام های خاص در آن وجود دارد. ماموت ( Mammoth ) یک سرسره آبی شش نفره به طول 537 متر است که پس از اضافه شدن به پارک در سال 2012 و با وجود اینکه در آن زمان گرانترین تفریح موجود در پارک محسوب می شد ، رکورد این پارک را شکست. ماموت یک سرسره آبی پر فراز و نشیب است که سرعت و شدت بالایی نیز دارد و همین موجب می شود یکی از پرهیجان ترین سرسره های آبی جهان لقب بگیرد.

ترسناک ترین سرسره های آبی جهان ‏

ترسناک ترین سرسره های آبی جهان ‏

  1. آکوالوپ ، Ixtapan Parque Acuatico ، مکزیک

آکوالوپ (Aqualoop) یکی از معدود سرسره های آبی است که تقریبا به حالت عمودی قرار دارد ، این سرسره آبی طوری طراحی شده است که مسافرانش را با سرعت 60 کیلومتر در ساعت جابه جا می کند بنابراین آنها می توانند از لوپ های عمودی نیز گذر کنند. بالا رفتن از لوله های عمودی گاهی می تواند ترسناک باشد !

ترسناک ترین سرسره های آبی جهان ‏

  1. آکواکوندا - Aquaventure Waterpark ، دبی

آکواکوندا (Aquaconda) یکی از بزرگترین سرسره های آبی جهان است که در پارک آبی آکواونچر در هتل آتلانتیس پالم دبی قرار دارد. این سرسره آبی بزرگ اولین سرسره در سرسره ی جهان به شمار می رود ، بدین شکل که دیواره های بی رنگ سرسره ها این امکان را به شما می دهد سایر مسافران را در حال حرکت در سرسره های آبی در کنارتان ببینید. آکوا کوندا شبیه به یک مار عظیم است و پستی بلندی های مهیجی در مسیر دارد.

ترسناک ترین سرسره های آبی جهان ‏

ترسناک ترین سرسره های آبی جهان ‏

  1. بیهموت باول ، Chimelong Water Park ، چین

علاقه مندان به تفریحات آبی به شما خواهند گفت چطور این سرسره آبی با سیستم تزریق آب و سرعت پرهیجانش ، انقلابی در دنیای سرسره های آبی ایجاد کرد. بسیاری از علاقه مندان به این تفریح از هیجان و لرزه ای که این سرسره آبی بر اندامشان می اندازد لذت می برند. بیهموت باول (Behemoth Bowl) ، در پارک آبی چیملونگ در گوانگژو چین ، یک کاسه بسیار بزرگ به قطر 18 متر است که سایز بزرگ و شکل آن این امکان را برای مسافرانش ایجاد می کند تا با سرعت بالایی در محیط این دایره بزرگ حرکت کنند.

ترسناک ترین سرسره های آبی جهان ‏

  1. کینگ کبرا ، Maxx Royal Belek Golf & Spa ترکیه

ریزورت مکس رویال بلک گلف اند اسپا در بلک آنتالیا قرار دارد ، سرسره آبی این هتل شبیه به یک مار کبرا است به همین دلیل لقب کینگ کبرا به این سرسره آبی اختصاص یافته است. در این سرسره آبی شما به روی بدنه این مار  با سرعت غلت خورده و در نهایت از دهان آن به خارج می شوید. سرعت این سرسره آبی 51 کیلومتر در ساعت است.

ترسناک ترین سرسره های آبی جهان ‏

  1. کلیمانجارو ، Aldeia das Águas Park Resort برزیل

در حال حاضر کلیمانجارا بلندترین سرسره آبی جهان است که سرعتی برابر با 100 کیلومتر در ساعت دارد. شاید اینجا جای مناسبی برای کسانی که تحمل هیجان را ندارند نباشد.

ترسناک ترین سرسره های آبی جهان ‏

منبع : CNN

ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان