Close
هتل پالم وینگز افسوس (سورملی سابق)
پیام ب
نقدها:
گزارش
هتل سورملی

ما به مدت 7 شب در مرداد 94 به هتل رفتیم، با توجه به توصیه یکی از مسافران قبلی که گفته بودن اتاق بالاتر بگیریم، در روز تحویل اتاق و با دادن یک کیسه پسته به مسئول مربوطه اتاق در طبقه 5 به ما دادند.
از نکات قابل ذکر ملیت مسافران هتل بود که تقریباً 70 درصد ترک، 25 درصد اروپایی و مابقی ملیت های دیگر بودند و کلاً ایرانی بسیار کم داشت. (شاید از نظر بعضی ها نقطه قوت باشد)
در زیر مزایا و معایب هتل رو از دیدگاه خودم و به ترتیب اهمیت ذکر میکنم:

مزایا:
1- ویوی هتل از داخل اتاق بسیار زیباست و با توجه به محل استقرار هتل که در تو رفتگی ساحل قرار داره و از دو طرف ساحل اون رو در بر گرفته، اتاق های هر دو سمت ساختمان ویوی دریا و جنگل رو همزمان دارند.
2-ساحل هتل بصورت شنی و بر خلاف هتل های همسایه که یا ساحل صخره ای دارند یا ساحل شنی کوچک دارند، این هتل ساحل سنی بسیار وسیعی داره.
3-تمیز بودن اتاق ها از هر نظر قابل قبول بود.
4- با ایرکاندیشن مشکلی نداشیتم. بعضی از دوستان که از این مورد گلایه دارند باید به این نکته توجه کنند که با کمی باز کردن درب تراس، ایرکاندیشن اتوماتیک قطع میشود و باید درب تراس رو بسته نگه دارند.
5-سه عدد استخر هتل از نظر تعداد و اندازه قابل قبول و تمیز بودند.
6-تنوع غذاها نسبتاً زیاد بود و هر روز هم با روز قبل مقداری تفاوت داشت، تنها مورد قابل ذکر کم ادویه و یا بی نمک بودن غذاها بود.
7-بهیار هتل در اتاق درمانگاه 24 ساعته حضور داشت و با توجه به نیاز یکی از همراهان ما به پزشک، شبانه از سلچوک پزشک متخصص آمد و درمان کرد. کل هزینه های درمان و دارو با بیمه بود و تنها 25 یورو هزینه رفت و آمد پرداخت کردیم.
8- سیف باکس رایگان بود و تنها میبایست کلید آنرا از پذیریش دریافت نمود.

معایب:
1-در این هتل باید با اینترنت خداحافظی کنید. در اتاق ها، ساحل، محوطه و ... پوشش وای فای وجود ندارد و تنها در لابی اینترنت هست که سرعت ارتباط آن بسیار پایین است که در روز که تعداد استفاده کننده زیاد میشود غیر قابل استفاده است.
2-در وعده های غذایی و هنگام برداشتن بشقاب باید دنبال بشقاب تمیز و بدون لکه میگشتیم. در کافی شاپ هم لیوان های چای را فقط با یکبار آب کشیدن دوباره استفاده میکردند.
3-تیم انیمیشین هتل فعال اما آماتور بودند. برنامه ها نیز همگی به زبان ترکی بود.
4-تعداد زیاد بچه کوچک قابل توجه بود (البته شاید برای بعضی نقطه قوت باشد.)
5-تنها فروشگاه هتل قیمت های حتی تا دو برابر قیمت شهر، اجناس را بفروش میرساند که با توجه به عدم وجود فروشگاه مشابه در نزدیکی هتل به این فروشگاه گاهی احتیاج پیدا میکردیم.
6-رفتار پرسنل هتل قابل قبول بود و بی احترامی ندیدیم اما احترامی که شایسته یک هتل 5 ستاره باشد را به مهمانان نمیگذاشتند.
7-اتاق ها عایق صدا نبودند و اگر اتاق همسایه شما تمایل داشت تا پاسی از شب فیلم ترکی با صدای بلند ببیند، شما هم در این فیلم شریک میشدید.
8-برخی از پرسنل که در ارتباط مستقیم با مهمانان بودن، حتا یک کلمه زبان انگلیسی نمیدانستند.
9- مینی بار اتاق ها داشتیم مطابق با هتل 5 ستاره نبود.
10-در محل ورودی هتل (که البته با ساختمان و فضاهای داخلی هتل فاصله داشت) بوی فاضلاب به مشام میرسید.

نکات:
1-(مهم) اگر تمایل به رزرو این هتل دارید حتماً به ساعت پرواز ورود و خروج توجه کنید. این هتل (برخلاف برخی هتل های دیگر کوش آداسی) اتاق را زودتر از ساعت 14 تحویل نمیدهد و موقع خروج هم موظف به تحویل اتاق پیش از 12 هستید. اگر پرواز شما نیمه شب قبل باشد یعنی ساعت 6 صبح به هتل میرسید و تقریباً 8 ساعت روی کاناپه های لابی باید منتظر تحویل اتاق بمانید. در این صورت پرواز خروجی شما هم تقریباً نیمه شب خواهد بود و این یعنی معطلی 12 ساعته قبل از پرواز، بدون اتاق. این مورد برای ما و بسیاری افراد دیگر اتفاق افتاد و بسیار آزار دهنده بود.
2-توجه کنید که این هتل ALL است، به همین دلیل کلیه خدمات آن زمان دار هستند، ارائه هر خدمتی ساعت شروع و پایان خودش را دارد.
3-در صورتی که تمایل به استفاده از اسپا و ماساژ دارید، حتماً چانه بزنید. در این مورد بیش از 50 درصد تخفیف قائل میشوند.
4-پارک آبی آکوافانتازیا در همسایگی هتل است و با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی به ورودی آن میرسید. در کوش آداسی 2 پارک آبی اصلی هست، یکی آکوافانتازیا که کوچکتر ولی تجهیزات آن جدیدتر است و دیگری آدالند که بزرگتر ولی تجهیزات آن قدیمی تر است.

نوع سفر:
تاریخ سفر: