هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا استانبول
parisa azd
نقدها:
گزارش
تجربه خوب سفر به استانبول
توصیه شده توسط کاربر

من و همسرم هفته پیش به مدت 6روز در این هتل اقامت داشتیم. خیلی هتل خوبیه و کارکنان بسیار مودب و خوش برخود و مهربانی داره. صبحانش عالیه. سرویس رفت و برگشت به میدان تکسیم هم مرتب هر1 ساعت وجود داره

تنها مشکل هنگام ورود ما به هتل رخ داد. در بدو ورود به هتل در بخش پذیرش، با یکی از کارکنان پذیرش که فارسی حرف میزد(اسمش peri بود)، برخورد داشتیم . علیرغم اینکه یکی دیگر از کارکنان پذیرش که ترک بود و چندین بار خواست کار پذیرش مارو انجام بده، من با اشاره به خانم فارس زبان، متاسفانه درخواستش رو رد کردم!! و منتطر خانم peri ماندم تا به اصطلاح از طریق هموطن اقدام کنیم و بلکه یه اتاق خوبی هم بگیریم! اما متاسفانه با برخود نامناسب و خشک او مواجه شدیم و تا بیایم بپرسیم چه اتاقهایی وجود داره، سریع اتاق مارو انتخاب کرد و تحویل داد!

هیچ کسی رو هم صدا نکرد که وسایل مارو بیاره! و ما 1-2 دیقه منتطر و مات مبهوت موندیم و سپس خودمون وسایل رو بردیم! اتاق ما طبقه2 و رو به خیابون بود، پنجره اتاق ما چفت نمیشد و صدای ماشینها اذیت میکرد، زنگ زدیم به پذیرش و خانم peri گوشی رو برداشت و مشکل رو بیان کردیم و گفتیم اگه میشه اتاق مارو عوض کنه که با لحن بسیار بدی گفتن اصلا امکانپذیر نیست! یه نفر تاسیساتی فرستاد و مشکل پنجره رو تا حدودی درست کرد!از این قضیه نارحت بودیم، بیشتر به این خاطر که انتطار نداشتیم یه هموطن همچین برخوردی با ما بکنه!

روز سوم سر صبحانه یه خانمی به اسم esra اومد و پرسید مشکل خاصی ندارید و ما مشکل اتاق و سروصدای خیابون رو مطرح کردیم و گفت بررسی میکنه، بعد از 10 دیقه اومد و گفت یه اتاق دیگه برامون در نظر گرفته! ما رو برد طبقه 3 و 2 تا اتاق نشونمون داد و یکی رو انتخاب کردیم! واقعا تعجب کردیم که چقدر تفاوت بین این خانم و اون خانم peri وجود داره!

خلاصه خواستم بگم که اگه رفتین این هتل، سمت خانم peri که فارسی هم بلده نروید، بقیه کارکنانش واقعا خوب بودن و خیلی رفتار خوب و دلسوزانه ای با ما داشتن.
یه روز به خانمی که اتاق هارو سرویس میکرد بهش گفتیم اگه میشه آب اضافی برای اتاق ما بذاره، از اون روز به بعد هر روز 2تا آب اضافی میذاشت!

نوع سفر:
تاریخ سفر: