تور تایلند نوروز ۱۴۰۳

4.6
از 22 رای
آگهی نامی گشت - جایگاه E - دسکتاپ
7 شب
پرنده مهاجر
هواپیمائی ماهان ساعت رفت: 21:50
هواپیمائی ماهان ساعت برگشت: 09:50
75,240,000 تومان
7 شب
ملوان سیر پارسیان
هواپیمائی ماهان ساعت رفت: 21:00
هواپیمائی ماهان ساعت برگشت: 00:00
83,340,000 تومان
آگهی رادین گشت - جایگاه F - دسکتاپ
7 شب
ملوان سیر پارسیان
هواپیمائی ماهان ساعت رفت: 21:50
هواپیمائی ماهان ساعت برگشت: 09:30
124,780,000 تومان
7 شب
زیما سفر پارس
هواپیمائی ماهان ساعت رفت: 21:00
هواپیمائی ماهان ساعت برگشت: 00:00
63,470,000 تومان
آگهی زیماسفر - جایگاه F پلاس - دسکتاپ
7 شب
کیارا سیر باستان
هواپیمائی ماهان ساعت رفت: 21:00
هواپیمائی ماهان ساعت برگشت: 00:00
58,470,000 تومان
7 شب
دانیار سفر پارسیان
هواپیمائی ماهان ساعت رفت: 21:50
هواپیمائی ماهان ساعت برگشت: 21:25
139,780,000 تومان
9 شب
بهار پرستوها
امارات ساعت رفت: 23:40
امارات ساعت برگشت: 19:20
55,000,000 تومان
690 دلار
7 شب
دانیار سفر پارسیان
هواپیمائی ماهان ساعت رفت: 21:45
هواپیمائی ماهان ساعت برگشت: 00:00
83,340,000 تومان
7 شب
آمیتیس بال پارس
هواپیمائی ماهان ساعت رفت: 21:40
هواپیمائی ماهان ساعت برگشت: 10:30
85,240,000 تومان
با سفرساز لست‌سکند سفر دلخواهت رو تور کن!
اگر تور مدنظرت رو پیدا نکردی با استفاده از سرویس جدید لست‌سکند با اسم سفرساز بهترین پیشنهاد قیمت رو برات پیدا می‌کنیم
photo camper camera
سفرساز

تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ را آن‌هایی انتخاب می‌کنند که مدت‌هاست در فکر یک سفر نوروزی حسابی و متفاوت می‌گردند؛ زیرا تایلند به خودی خود یک مقصد جذاب است و اگر قرار باشد تعطیلات نوروز را تمام و کمال استفاده کنید، چه تصمیمی بهتر از خرید تور تایلند نوروزی؟

حالا اگر می‌خواهید قدم اول را برای خرید تور نوروزی تایلند ۱۴۰۳ بردارید، هیچ عجله نکنید و با صبر و حوصله این صفحه را بررسی کنید که بهترین تور تایلند نوروزی را تهیه کنید.

تور تایلند نوروز ۱۴۰۳

تور نوروزی تایلند از نظر نوع برگزاری، متفاوت از دیگر تورهای تایلند نیست؛ اما معمولا در نوروز به دلیل مسافران بیشتر، تنوع تورها بیشتر می‌شود و احتمال دارد پکیج‌های تایلند با خدمات ویژه هم ارائه شوند. خدماتی که در تور عید ۱۴۰۳ تایلند ارائه می‌شود، شامل ویزای تایلند، بلیط هواپیما، ترنسفر فرودگاهی، اقامت در هتل و گشت شهری است.

تورهای تایلند نوروزی ۱۴۰۳، به مقاصد مختلفی برگزار می‌شوند از جمله بانکوک، پاتایا و پوکت. تعداد روزهای تورها هم بین ۷ تا ۱۴ روز متغیر است.

تور ترکیبی تایلند در نوروز ۱۴۰۳

تورهای تایلند نوروز ۱۴۰۳ را هم می‌توانید به مقصد یک شهر انتخاب کنید و هم به صورت ترکیبی. تور ترکیبی تایلند نوروز، شامل مقاصدی مثل تور پاتایا و بانکوک، بانکوک و پوکت یا حتی بانکوک و پوکت و پاتایا و بعضی جزایر تایلند می‌شود. البته گاهی تور ترکیبی تایلند نوروز با مالزی و بالی هم ترکیب می‌شود. اگر قصد دارید تور ترکیبی تایلند نوروز ۱۴۰۳ را انتخاب کنید، این نکته را در نظر بگیرید که اغلب انتخاب تورهای ترکیبی، قیمت تور را افزایش می‌دهد.

مسیر تورهای تایلند ترکیبی در نوروز ۱۴۰۳، با توجه به مقصدی که انتخاب می‌کنید، با پرواز داخلی یا اتوبوس انجام می‌شود. شما با خرید تور ترکیبی تایلند نوروز در واقع هزینه‌های ترنسفر را هم پرداخت می‌کنید.

علاوه بر تورهای ترکیبی تایلند در نوروز، تورهای تک مقصدی نوروزی تایلند هم، از تورهای پرتقاضا بین ایرانیان است. تورهای تک مقصدی، ارزانتر از تورهای ترکیبی هستند. از پرتقاضاترین تورهای تک مقصدی تایلند، می‌توان به تور پوکت نوروز ۱۴۰۳، اشاره کرد. 

قیمت تور تایلند نوروز ۱۴۰۳

قیمت تور تایلند نوروز ۱۴۰۳، در این صفحه با طیف مختلفی وجود دارد که با استفاده از فیلترهای موجود در صفحه، می‌توانید ترتیب تورها را بر اساس اولویتتان بچینید. قیمت تور نوروزی تایلند ۱۴۰۳، مثل همه تورها، کمی گران‌تر است، چون مسافران بسیاری تصمیم می‌گیرند در عید به تایلند سفر کنند.

در حال حاضر، قیمت تور تایلند نوروز ۱۴۰۳، با ۸ شب اقامت و پرواز سلام ایر، از قیمت ۵۹،۴۰۰،۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

عوامل مختلفی در قیمت تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ تاثیر می‌گذارد که یکی از مهم‌ترین آنها مقصدی است که برای سفر انتخاب می‌کنید. با وجود اینکه همه شهرها در تایلند قرار دارند، اما معمولا قیمت تور نوروز پاتایا از پوکت ارزان‌تر است. همچنین اگر قرار باشد در کنار تایلند، بالی و مالزی هم بگذارید، قیمت تور در رده لوکس قرار می‌گیرد. پس اگر می‌خواهید مقصدتان را انتخاب کنید، هزینه‌ها را هم در نظر بگیرید. از طرفی، ترکیب کردن تورها هم ممکن است به قیمت تور اضافه کند. بنابراین، اگر قصد دارید تور تایلند عید ۱۴۰۳ ارزان بخرید، لازم است در انتخاب پارامترهای سفر، بسیار دقت کنید.

خیلی از دوستداران تایلند هم، برای تبدیل کردن رویایشان به واقعیت، از تورهای اقساطی تایلند استفاده می‌کنند و با این روش، هزینه‌های سفر را مدیریت می‌کنند.

مشاوره خرید تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ با کارشناسان لست‌سکند

با توجه به اینکه تورهای تایلند عید ۱۴۰۳ مقاصد متنوعی دارند و گزینه‌های پیش روی شما هم زیاد است، احتمال دارد موقع انتخاب تور، سردرگم شوید. در این صورت می‌توانید به صورت رایگان با مشاوران سفر لست‌سکند تماس بگیرید و با راهنمایی آن‌ها، تور تایلند مورد نظرتان را انتخاب کنید.

تماس با تیم مشاوره سفر ۹۱۰۱۸۰۰۰-۰۲۱