سالروز افتتاح و تولد لست سکند

4.7
از 6 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
04 خرداد 1392 00:00
0

چهارم خرداد 1389 روزی است که فعالیت خود را در به صورت رسمی در این وب سایت آغاز نمودیم. امروز وارد چهارمین سال فعالیت خود میشویم و بسیار خوشحالیم که دورنما و اهدافی را که آن روزها برای خود متصور بودیم تا حد بسیار زیادی توانستیم اجرا و عملیاتی نماییم.


در طول 3 سال گذشته اتفاقات زیادی برای تیم و وب سایت لست سکند پیش آمد ، اما همواره تمامی تلاشمان بر این بوده است که بدون توجه به حاشیه ها به سمت جلو حرکت نمایید و به نوبه خودمان حرکتی هر چند کوچک اما مفید برای گردشگری ایران انجام دهیم.


با استفاده از تجارب به دست آمده در طول این 3 سال و با حمایتهایی که شما دوستان از ما بعمل می آوردید و همچنین پیشتیبانی آژانس های مسافرتی شاغل در سایت قصد داریم در سال چهارم فعالیتمان جهشی بسیار بلند و ملموس نسبت به سالهای قبل داشته باشیم. از شما خواشمندیم ما را از پیشنهادات و انتقادات خود بی دریغ نگذارید و کمک کنید تا این وب سایت را به عنوان مفید ترین و بهترین سایت فارسی زبان به تمامی ایرانیان معرفی نماییم.


چگونه به ما یاری رسانید؟


احتمالا این سئوالی است که وقتی از کاربران سایت خواسته میشود که با آنها یاری رسانند برایشان پیش میاید؟ بزرگترین لطفی که شما میتوانید به ما بکنید این است که وب سایت را به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید، از طریق ارسال ایمیل، شبکه های اجتماعی، رودررو و . . . . به هر شکلی که شبکه کاربران و مشترکان سایت افزایش یابد.


همچنین با فعالیت در وب سایت، مخصوصا در قسمت نقد و بررسی هتل ها ، نوشتن سفرنامه ها، نوشتن نظراتتان درباره اخبار منشتر شده در وب سایت شما بزرگترین لطف را در حق ما کرده اید و انرژی مثبتی که از طرف شما دوستان با انجام امور فوق به ما ارسال میشود باعث قدرتمند شدن و رشد ما خواهد شد.


همچنین یکی از کمبود های اصلی سایت "عدم فعالیت آژانس های مسافرتی شهرستانها " میباشد که در تمام 3 سال گذشته به دلیلی عدم دسترسی مستقیم به این دوستان و همکاران موفق نشده ایم با آنها همکاری داشته باشیم . چنانچه بتوانید آژانسهای فعال شهر خود را ترغیب به همکاری با ما نمایید کمک بسیار بزرگی خواهد بود. در آخر از شما خواهشمندیم در نظرسنجی زیر شرکت نمایید و با درج نظرات خود در همین پست در جشن تولد مجازی وب سایت شرکت نمایید.


"درج پیامهای شما عزیزان در این پست باعث دلگرمی ماست "

با سپاس از تمامی شما عزیزان

مدیریت وب سایت


[poll]17[/poll]
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.