ایرلاین klm و جایزه سفر به فضا

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
01 خرداد 1392 01:00
0
ایرلاین کی ال ام در حال برگزاری مسابقه ای است که برنده ی خوش شانس آن، برنده ی سفری به ارزش بیش از شصت هزار دلار به فضا خواهد شد.

این رقابت که «جای خودت را در فضا پیدا کن» نام گرفته، این امکان را برای مسافران کی ال ام فراهم میکند تا شانس خود را برای سفر به فضا امتحان کنند. این سفر که قرار است اولین سفر فضایی تجاری به فضا باشد، در تاریخ اول ژانویه ی سال ۲۰۱۴ در کوراکائو (جزیرهای در جنوب دریای کارائیب) شروع میشود.

ایرلاین کی ال ام قصد دارد در روز بیست و دوم آوریل امسال، یک بالن مخصوص ارتفاع بالا را از صحرای نوادای آمریکا به هوا بفرستد. این بالن مجهز به دوربین و جی پی اس است تا جزئیات کامل حرکت آن مشخص باشد. کی ال ام از مسافران خود خواسته تا حدس بزنند این بالن قبل از انفجار تا چه ارتفاعی بالا میرود و برنده، کسی است که حدس او از همه بیشتر به ارتفاع واقعی بالن نزدیک باشد. جایزه، دو بلیت هواپیما و اقامت دو نفر در یکی از لوکسترین هتلهای کوراکائو و البته سفر هوایی بی نظیری برای یک نفر به فضا با شاتل فضایی SXC Lynx خواهد بود.

منبع : تالار گفتمان بانک تور و گردشگری

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.