اطلاعیه در مورد انتخاب نفرات جایگزین

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
25 خرداد 1392 00:00
0

سلام به تمامی دوستان عزیز. قرار بود امروز قرعه کشی بعدر رو اجرا کنمی اما به دلیل کندی اینترنت و عدم دسترسی بسیاری از کاربران به به ایمیلهای خود تصمیم گرفتیم که قرعه کشی رو تاریخ دیگری (احتمالا فردا یا پس فردا ) اجرا نماییم. لازم میدانیم از شما عزیزان در این زمینه عذرخواهی نماییم.

اما پس از تجاربی که در زمینه انتخاب نفرات جایگزین بدست آوردیم به این تنتیجه رسیدیم روشی جدید را قرعه کشی بعدی تست و اجرا نماییم به اینصورت که نفرات جایگزین از میان 200 نفر اولی که اقدام به ثبت نام نمایند انتخاب خواهد گردید تا به کاربران حرفه ای خود امتیازی ویژه بدهیم و شانس این دوستان افزایش یابد.

پس در قرعه کشی بعدی نفرات جایگزین در وحله اول اعلام نخواهند شد و در صورتیکه نیاز به انتخاب نفرات جایگزین گردد از میان 200 نفر اولی که اقدام به ثبت نام نموده اند انتخاب و معرفی خواهند گردید . امیدواریم که با اجرای این روش بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.