اطلاعیه مهم در رابطه با قرعه کشی تور هند

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
29 خرداد 1392 01:00
0

سلام به تمامی دوستان . با توجه به مسائلی که در قرعه کشی تور بمبئی +گوا پیش آمد، مدیریت آژانس لاچین سیر تصمیم گرفته است که برای تمامی دوستانی که در این قرعه کشی ثبت نام کرده اند این امکان را فراهم بگذارد که "بدون نیاز به قرعه کشی" از هم اکنون تا آخر تابستان اقدام به رزور تور "بمبئی+ گوا" و " گوا " نمایند.اولویت با درستانی است که در سریعترین زمان ممکن ثبت نام خود را نهایی نمایند.


تاریخ های سفر : 7 - 14 - 21 - 28 تیر / 4 - 11 - 25 مرداد و 1 شهریور

کلیه 1877 نفری که در قرعه کشی تور گوا ثبت نام نموده اند میتوانند با ارائه کد تخفیف به آژانس لاچین سیر از این آفر استفاده نمایند. کد تخفیف برای تمامی شرکت کندگان اس ام اس (SMS) خواهد شد.


همچنین مدیریت آژانس لاچین سیر اعلام فرموده اند برای تمامی دوستانی که تا" تاریخ 6 تیرماه ثبت نام خود را قطعی" نمایند 5% تخفیف بیشتر یعنی" 25% تخفیف"  لحاظ خواهد گردید. دوستان عزیز با با در درست داشتن کد تخفیف میتوانند با شماره 88436500 (اقای رهبری) تماس گرفته و رزرو خود را قطعی نمایند.


نکته مهم: در صورتیکه اس ام اس کد تخفیف را دریافت ننمودید در همین جا نام و آدرس ایمیل خودتون رو بفرمایید تا کدتخفیف برای شما مجددا ارسال شود. این امکان تنها برای دوستانی امکان پذیر است که در قرعه کشی ثبت نام نموده اند. لیست قیمتها به شرح زیر میباشد .

با تشکر



 آفر تور گوا

 تور آفر بمبئی گوا

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.