نظرسنجی درباره قرعه کشی ها

4.5
از 2 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
19 تیر 1392 01:00
120

سلام به تمامی دوستان و عزیزان. در طول دو ماه گذشته بیش از 7 قرعه کشی مختلف با شرایط و درصد تخفیف های متنوع برگزار گردید، اما هر چه به جلو حرکت کردیم بازخورد آژانس ها ( به عنوان اسپانسر) از قرعه کشی ها کمتر گردید . البته قبول داریم که اشتباهاتی در ارائه آفرها، درصد تخفیف ها ، انتخاب هتل ها، تاریخ و زمان برگزاری قرعه کشی ها ، انتخاب مسیرها و . . . انجام دادیم، اما به هر حال با توجه به شرایط کنونی بازار و میزان رضایت کاربران وب سایت و آژانس های مسافرتی تا پیدا شدن راه حلی مناسب و عملی، ارائه قرعه کشی ها را قطع نمودیم .

امروز قصد داریم با راهنمایی و همکاری شما عزیزان سعی کنیم بهترین راه حل عملی را بیابیم تا بتوانیم ارائه آفرهای اعجاب انگیز را در پیش بگیریم. البته ادامه این روند به بسیاری از فاکتورها و شرایط بازار بستگی دارد اما ما میخواهیم بهترین راه حل اجرایی را آماده داشته باشیم که بتوانیم آفرهای احتمالی بعدی را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی نماییم.

مشکل اصلی در تمامی قرعه کشی ها این بود که بسیاری از دوستان که شرایط شرکت کردن را نداشتند(مشکل پاسپورت، مرخصی و . . .)اما در قرعه کشی شرکت مینمودند و به جز خودشان نام بسیاری از اقوام و آشنایان و دوستان را هم وارد میکردند . در قرعه کشی اول وقتی با یکی از برندگان تماس گرفتیم اظهار کرد که در همچین قرعه کشی شرکت نکرده است!!؟؟؟ اما بعد از ساعاتی تماس گرفتند و اظهار داشتند که یکی از دوستان اسم ایشان را در قرعه کشی ثبت کرده است. و یا بسیاری از دوستان که با آنها صحبت کردیم اینچنین عنوان میکردند که" برای شرکت در قرعه کشی که نیاز به هزینه و مدارک خاصی که نبود ( یا به قولی سنگ مفت گنجشک مفت)، اگر هم برنده شدیم و نتونستیم بریم که چیزیو از دست نمیدیم؟؟! " .

بنابراین مشاهده مینمودیم که بسیاری از دوستانی که شرایط شرکت در قرعه کشی ها رو نداشتند در آنها شرکت مینمودند و این کار چندین مشکل جدی برای ما و اسپانسرین ایجاد میکرد . مهمترین این مشکلات به شرح زیر بودند :

1- سوخت شدن امکان استفاده از آفرها

2- عدم دریافت بازخورد مناسب اسپانسرین

3- نا امیدی آژانسهای مسافرتی و اسپانسرین از ادامه روند ارائه آفر های اعجاب انگیز

4- اتلاف وقت تیم سایت و آژانس ها و عدم دریافت بازخورد مناسب

5- ثبت نظرات منفی و اشاره به نکاتی که قرعه کشی ها را به حاشیه میبرد

و . . . .

موارد بالا مشکلات حاصل از برگزاری قرعه کشی ها به شیوه قبلی بود که میتوانیم در چندین خط هر کدام از موارد را باز نماییم. دوستان راهکارهایی در قسمت نظرات پستهای مرتبط به قرعه کشی ها اعلام کرده اند . اما میخواستیم در این پست به صورت اختصاصی و تخصصی از شما درخواست کنیم در قسمت نظرات راهکارهایی که به نظرتان مناسب و شدنی میباشند را معرفی نمایید تا بتوانیم از میان نظرات شما دوستان و با مشورت آژانسهای مسافرتی بهترین و عملی ترین راه حل را بیابیم .

خواهشمند هستیم قبل از ثبت نظر، نظرات دیگر دوستان را به صورت کامل مطالعه فرمایید و از دکمه های + و - برای اعلام موافقت یا مخالفت خود با ایده های دوستان استفاده فرمایید. البته قبل از هر چیز دوست داریم بدانیم چند درصد از شما عزیزان با ادامه ارائه آفرها موافق هستید ؟


منتظر پیشنهادات و راهکارهای شما عزیزان هستیم .

با تشکر از همکاری شما / مدیریت سایت



[poll]22[/poll]



لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.