معرفی نسخه سبک و سریع سایت

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
06 مرداد 1392 00:00
0

در تمامی مدت زمانی که با شما عزیزان همراه بوده ایم درخواست ها و گله هایی از سنگین و حجیم بودن سایت داشته ایم و دوستانی که از اینترنت پرسرعت بهره مند نبوده اند بیشتر با این مشکل دست و پنجه نرم کرده اند . البته همواره به فکر بهینه کردن سایت و بالا بردن سرعت آن بوده ایم و اقداماتی از قبیل :

تعویض سرور از کشور کانادا به ایران
افزایش منابع سرور
بهینه سازی کدهای سایت
راه اندازی بخش ها جدید
و....
را انجام داده ایم .


همچنین یکی از مشکلات دیگری که در سایت با آن روبرو بوده ایم عدم فعالیت آژانسهای شهرستان بوده است که مخصوص در یک سال اخیر به دلیل کمبود جایگاه های تبلیغاتی محدود نسبت به قبل، کمتر موفق به پیگیری این قضیه بوده ایم.

همچنین سایت کنونی در تلفن های هوشمند و تبلت ها، به دلیل فرمت خاصی که داشت زیاد کارآمد نبوده و با اینکه بیش از 10 درصد بازدید های سایت از طریق این گونه Device ها صورت میگرفت اما به اندازه کافی برای دسترسی به قسمت های مختلف کارآمد نبود.

علاوه بر دلایل بالا یکی از ضعفهای همیشگی وب سایت لست سکند موتور جستجوی ضعیف آن در بحث یافتن تور بوده است که در این وب سایت این مسئله را حل نموده ایم و به خاطر موتور جستجوی پیشرفته این وب سایت ( که در طول زمان شاهد تکمیل و پیشرفت آن خواهید بود) نام این ورژن از سایت را "اولین موتور جستجو گر تور و گردشگری" گذاشتیم . تا مرجعی باشد برای یافتن تورهای معتبر و بروز در سریعترین زمان ممکن.


چهار دلیلی بالا عمده دلایلی بودند تا به دنبال پیدا کردن راهکاری باشیم که تمامی این مشکلات را پوشش دهیم . پس بر این آمدیم تا با راه اندازی ورژنی سبک، سریع و بسیار کارآمد بتوانیم تمامی مشکلات عنوان شده را پوشش دهیم. نسخه بهینه شده سایت را در آدرس اینترنتی www.mosaferan.net طراحی و راه اندازی نمود ایم و این ورژن از سایت هم اکنون در دسترس شما دوستان و عزیزان است. بزگترین مزایای این ورژن به شرح زیر میباشند

1- بسیار سبک و سریع
2- دسترسی بسیار ساده به تورها بر اساس دسته بندی های مختلف
3- قابلیت اجرا و نمایش بهتر در اسمارت فون ها و تبلت ها
4- موتور جستجوی قوی و کارآمد
5- امکان معرفی و حضور بیش از 100 آژانس مسافرتی از سرتاسر ایران
6- تنوع و تعداد بیشتر تورها و پکیج ها


لازم به ذکر است در این ورژن از سایت فقط به مبحث تورها و پکیج های مسافرتی پرداخته شده است و از درج اخبار، سفرنامه ها، راهنمای گردشگری و . . . در این وب سایت خودداری خواهیم نمود.


البته این نسخه از سایت به تازگی راه اندازی شده است و در ابتدا احتمالا اشکالاتی در آن وجود خواهد داشت، که در سریعترین زمان ممکن اقدام به برطرف نمودن این مشکلات خواهیم نمود. تا حد امکان سعی کرده ایم از بکار بردن عکس و جایگاه های تبلیغاتی در این سایت خود داری نماییم و تعداد جایگاه های تبلیغاتی بسیار محدود خواهند بود تا بیشترین کارایی و بهره وری را داشته باشد.

به مروز زمان شاهد حضور آژانسهای مسافرتی بیشتر، مخصوصا از شهرهایی مانند مشهد، اصفهان، شیراز ، تبریز، اهواز، اردیبل و . . . . در این سایت خواهید بود.



جهت مشاهده وب سایت جدید کلیک نمایید.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.