لست سکند را محبوب کنید

4.8
از 4 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
لست سکند را محبوب کنید
30 آبان 1392 00:00
0

سلام به تمامی دوستان و عزیزان . امروز میخواهیم از شما تقاضا کنیم تا ما در راه رشد و پیشرفت وب سایت کمک و یاری رسانید. یکی از ابزارهای مهم در پیشرفت هر سایت تعداد ورودی های آن وب سایت از طریق موتورهای جستجو میباشد. شاید بسیاری از شما دوستان از طریق جستجو در موتورهای جستجو وب سایت لست سکند را یافته اید.

به همین منظور وب سایت گوگل ابزاری را در اختیار وب سایت ها قرار میدهد با نام Google + که روشی تقریبا جدید برای به اشتراک گذاری میباشد به اینصورت که چنانچه شما دارای شناسه کاربری (ایمیل) از سرویس جیمیل (گوگل) باشید میتوانید به 1+ دادن به وب سایت مورد نظر خود ، وب سایت فوق را به دوستان و اشخاصی که در Address Book شما قرار دارند پیشنهاد دهید.

البته شاید برای خود شما هم پیش آمده باشد که هنگامی که در گوگل در حال جستجو هستنید عکس یکی از دوستان خود را در میان نتایج اولیه گوگل ببینید که در باره موضوع مرتبط با جستجوی شما نمایش داده شده است . این بدان معنی است که دوست شما سایت مورد نظر را به شما توصیه کرده است. در همین راستا هر چه تعداد 1+ های یک سایت بالاتر رود، از طریق توضیه دوستان و آشنایان به یکدیگر ورودی های آن سایت از گوگل افزایش پیدا خواهد نمود.

به همین خاطر آیکون Google +1 را در ساید بار سایت قرار داده ایم تا دوستانی که از خدمات و سرویسهای ما راضی هستند ما را به دایره دوستان و آشنایان خود معرفی کنند تا بازدید سایت و تعداد مشترکانمان افزایش یابد. چنانچه دارای حساب کاربری گوگل هستید (حتما باید در حساب کاربری خود وارد شده باشید) بر روی آیکون فوق کلیک نمایید و ما را به گوگل توصیه نمایید.اگر در پیدا کردن آیکون مورد نظر مشکل دارید از طریق عکس زیر میتوانید آنرا به راحتی بیابید :

لست سکند را محبوب کنید

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.