مسابقه نقد و بررسی هتل ها : معرفی برنده شهریور ماه

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
08 مهر 1392 00:00
0

سلام به تمامی دوستان. با جمع بندی و نتایج سومین قسمت از مسابقه نقد و بررسی هتل ها (شهریورماه )در خدمت شما عزیزان هستیم. در مجموع اول بیش از 400 نقد و بررسی در قسمت مربوطه توسط کاربران وارد شده است . البته با توجه به این نکته که تقریبا نیمی از دوستان واچر یا مدرکی مبنی بر حضور در هتل ارسال ننمودند مجبور شدیم فاکتور ارسال واچر را به یکی از امتیازات در جمع بندی اضافه نماییم . به این معنی که تمامی دوستانی که واچر یا مدرک خود را ارسال نمودند +1 امتیاز برای آنها در نظر گرفته شد.


تعداد نقد و بررسی هایی که نمره بین 9 الی 10 گرفته بودند (سقف امتیازات 10 است) تقریبا تعداد 7 نقد و بررسی بود که با هم به رقابت پرداختند. البته تقریبا 90% نقد و بررسی های نوشته شده کاملا ارزشمند و حاوی نکات بسیار مهمی بوده اند که همین جا از تمامی شما دوستان که قبول زحمت کردید و برای به اشتراک گذاری تجارب خود وقت گذاشته اید تشکر مینماییم و امیدوار هستیم این روند را با قدرت و سرعت بیشتری ادامه دهید و حتی دوستان و نزدیکان خود را دعوت به انجام این کار نمایید.


برخود لازم میدانیم از دوستانی مانند : آقای محمد قوامی، خانم نرجس ادیب،آقای حسین طادی،آقای عادل شادمان، آقای مانی سید محمد قوامی، آقای حسین بهارمند، خانم رکسانا برزگر ، خانم فریناز اطمینان و ... تشکر و قدردانی نماییم که با نقد وبررسی های خوبی که در شهریور ماه نوشتند تنور مسابقات را گرم نگه داشتند و با عشق و علاقه مثال زدنیشان نسبت به اشتراک گذاری دانش و تجربشان حظور فعالی در سایت و مخصوص بخش نقد و بررسی هتل ها داشته اند.


البته دوستان دیگری بودند که تعداد نقد و بررسی هایشان بالا بود اگر نام شما از قلم افتاده است عذرخواهی ما را پذیرا باشید. همچنین تغییراتی در بخش نقد و بررسی هتل داده شده است که از مهمترین این تغییرات میتوان به نمایش عکس (اواتار) برای هر کاربر، نمایش تعداد نقد و بررسی های نوشته شده توسط هر کاربر، تعداد +  - های هر کاربر اشاره نمود.

معرفی کاندیدها


تعداد 7 نقد و بررسی به مرحله نهایی رسیدند و واقعا کار بسیار سختی برای انتخاب برندگان داشتیم . به جهت زحمت بسیار زیادی که این دوستان برای نقد و بررسی های خود کشیده اند لازم میدانیم که این 7 نقد و بررسی را برای شما بازگو نماییم تا شما نیز بتوانید با نحوه قضاوت . سلیقه تیم داوری آشنا شوید تا برای ماه های آینده و مسابقات بعدی آماده تر باشید.

1-آقای محمد قوامی : نقد و بررسی هتل کورش، چالوس


من به همراه همسر و فرزندم و یک خانواده دیگر از دوستان به مدت یک شب در این هتل اقامت داشتیم، هتل کوروش دارای 2 ساختمان میباشد که ساختمان جدید تر در قسمت پشت ساختمان اصلی و به تازگی افتتاح شده است و دارای اتاقهای بزرگتر و فضایی جدید تر به همراه بالکن اختصاصی میباشد که قیمت آن نیز کمی بیشتر از ساختمان قدیمی است و دارای آسانسور نیز میباشد .

ساختمان اصلی دارای اتاقهایی در دو طبقه است که اتاقها کاملاً تمیز بوده و کف آنها نیز کفپوش pvc میباشد که این به نظر بنده در اتاق هتل یک مزیت محسوب میشود. اتاقها کوچک ولی کاملاً از هر نظر نیاز شما را بر آورده میسازدو با وجود پنجره های دوجداره کاملاً ساکت است و دارای تلوزیون ،یخچال ،کمد دیواری، سشوار، کتری برقی، چای کیسه ای رایگان به تعداد نفرات در هر روز،یک بطری آب معدنی رایگان در هر روز، حوله های تمیز و مکفی، مسواک و خمیر دندان،صابون،شامپو، دمپایی یک بار مصرف و ... میباشد.

کارکنان هتل برخورد بسیار خوبی دارند و به نیاز شما سریعاً پاسخ میدهند برای مثال اتاق ما مشکل خرابی کولر داشت که بلافاصله اتاق ما را تعویض کرده و چون اتاق 2 تخته نداشتند یک اتاق 3 تخته جایگزین کردند.البته این نتیجه یک مدیریت خوب نیز هست.

- فضای لابی شیک و تمیز میباشد هتل دارای یک محوطه بدون درب و پنجره در قسمت ورودی است که با یک کافی شاپ عالی تجهیز شده و آقای بسیار مودبی مسئول آن است که به خانواده ما لطف زیاد داشتند، این محوطه بسیار برای نشستن در آرامش دلنشین است و در کنار آن چندین مغازه پوشاک و عطر و ... نیز وجود دارد.

جهت مطالعه ادامه نقد و بررسی کلیک کنید ...



2-خانم نرجس ادیب : نقد و بررسی هتل پاین بی ، کوش آداسی


این گزینه روبه این دلیل قراردادم چون دوستانی که روزجمعه تشریف آوردند اتاق هایی بدون ویوی دریا نصیبشون شد که ویوی اتاقاشون تخته سنگ و کوه سنگی بود البته اصلا جالب نبود.Wow…چه هتل بزرگ و باحالی ...این اولین چیزی هستش که بامشاهده هتل آدم به زبون میاره.واقعا هتل بزرگ و جالبیه اما وقتی مابه هتل رسیدیم هیچ پذیرایی ازما نشد اینکه یه کم تو ذوقم خورد.اتاق ها رو بعداز یک ساعت بهمون تحویل دادن یه کم استرس داشتیم برای اینکه اتاق های خوبی بهمون بدن خوشبختانه هر3 اتاقی که تحویل گرفتیم خوب و عالی و زیبا بود.

تمیزی و زیبایی اتاق ها وهتل:

امکانات اتاق خیلی خوب بود ..کمدبه اندازه کافی.. صندوق امانات .. مبل راحتی دونفره...نوربه اندازه کافی...تلویزیون و کانال ایرانی...سشوار..آب معدنی..تراس بسیارعالی با ویوی دریا که خیلی خیلی عالی بود.مینی باراتاق رایگان نبود که بنظربنده برای هتل به این خوبی زیادجالب نبود.خدمات اتاق ها 24ساعته بود ..هربارکه ازاتاق خارج میشدیم اتاق بسرعت تمیز و مرتب و ضدعفونی میشد.ملحفه ها بصورت روزانه تعویض میشدند.

سرویس بهداشتی: بسیارتمیز اما حمام کمی کوچک بود.شامپو و صابون . نرم کننده مووجودداشت اما از مسواک و خمیردندون و دمپایی خبری نبود *فراموش نکنیدکه باخودتون ببرید*. در تالار گفتمان ذکرشده بود که سرویس بهداشتی مشکل آب گرفتگی داره که اگر پرده حمام را داخل وان قرار بدید دیگه همچین مشکلی نخواهید داشت.حوله ها بسیار تمیز بودند و مرتبا تعویض میشدند. زیبایی های این هتل و جاذبه هاش واقعا زیاد و جالب و جذاب هستندو اینقدر زیاده که کلا وقتتون رو پر میکنه.

عملکرد کارکنان:

شرکت برگزارکننده ما 3نفر از کارکنانش رو برای هتل پاین بی اختصاص داده بودکه عملکرد این عزیزان بنظر بنده بسیار مهمتر از عملکرد کارکنان اصلی هتل هستش. عملکرداین عزیزان بسیارعالی و خوب بود و خیلی جاها که ماترکی بلد نبودیم بهمون کمک کردن مثلا وقتی دوش حموم اتاقمون شکست مساعدت خوبی هم ازجانب لیدرعزیز و همینطور کارکنان هتل انجام شد.یاوقتی کارت اتاق گم شدخیلی راحت کارتی دیگر در اختیارمون گذاشتن.کارکنان بخش رستورانها خیلی صبور و خوش اخلاق بودند و من بهشون نمره 10رو میدم.فقط کارکنان پارک آبی یه کوچولو بد اخلاق بودن که شاید بخاطر شرایط شغلیشون بود که همش مراقب بودن خطری برای کسی پیش نیاد.

جهت مطالعه ادامه نقد و بررسی کلیک کنید ...



3-خانم رکسانا برزگر : نقد و بررسی هتل نورک رزیدنس، ایروان


هتل نورک رزیدنس هتلی کاملا ایرانی درقلب ایروانه ... هتلی که در ان نیازی به دانستن زبان ارمنی ندارید چون تمام پرسنل هتل یا ایرانی هستند یا مسلط به زبان فارسی .... این هتل در منطقه ماسیودر خیابان مولداوکان واقع شده ..منطقه ای ساکت و ارام .

میتوان گفت که این هتل تقریبا نوساز( سه یا چهار ساله) بیشتر طولیه تا عرضی ..ساختمان هتل در سه طبقه و در دوبخش چپ و راسته که توسط یه راهرو بهم متصل شده اند.هربخش برای خودش اسانسور داره که البته کوچیکه و مناسب هتل نیست . ورودی هتل تقریبا خوبه و لابی درست وسط بخش چپ و راست قرار گرفته البته لابی خیلی بزرگ نیست و تقریبا بسیار ساده اما تمیز و مرتب با مبلمان سفید رنگ که یه سمت کانتر رسپشن و سمت دیگه کانتر بوفه و کافی شاپ هتل قرار گرفته که البته ما هیچ وقت کسی رو تو اون چند روزیکه اونجا بودیم ندیدیم که پشت کانتر کافی شاپ باشه . وقتی از در ورودی وارد هتل میشوید درست روبروی شما یه سری پنجره بزرگ هست که باعث شده لابی هتل روشن و دلباز به نظر بیاد و از این پنجره کاملا نمای پشت هتل و حیاط پشتی هتل مشخصه .اولین چیزی که از پنجره دیده میشه استخر روباز هتله که تو حیاطه.

محوطه لابی و راهرو و راه پله ها بسیار تمیز بود و به شخصه میدیدم که هر روز تمیز میشه . پرسنل هتل بسیار خوش برخورد بودن و همه جوره سعی میکردن که مسافرها رو راهنمایی کنن . زمانی که ما رسیدیم هتل ساعت 11 ظهر بود که سریعا کلید اتاقمون رو بهمون تحویل دادن که خب برای ما که خسته راه بودیم ( زمینی رفته بودیم ) بسیار حسن بزرگی بود .. یه بخش کوچیک پشت لابی و کنار اسانسورها رو گذاشته بودن برای اصطلاحا کافی نت که معمولا مشتری هم زیاد داشت اما فقط دو سیستم داشت که سرعت اینترنتش هم بالا بود البته میتونستی به صورت رایگان هم از اینترنت وایرلس هم استفاده کنی ...

سه تیپ اتاق در این هتل وجود داره : دو تخته دبل / دوتخته تویین/ سوییت

اتاقی که ما داشتیم دوتخته تویین بود ..در این هتل اتاقها در دوجهت قرار گرفتن یه سری به سمت کوچه ورودی هتل دید دارن و یه سری به سمت حیاط پشتی..اتاق ما به سمت حیاط پشتی و استخر دید داشت . اندازه اتاق معمولی بود نه بزرگ نه کوچیک اما به علت اینکه به فضای پشت هتل دید داشت بسیار دلباز و روشن بود . یه بالکن کوچیک داشت که میتونستیم بریم تو بالکن و از هوای ازاد لذت ببریم .

جهت مطالعه ادامه نقد و بررسی کلیک کنید ...



4-آقای حسین طادی : نقد و بررسی هتل بام رامسر، رامسر

در مناسبتی به فکر یک برنامه خاص و متفاوت بودم که به گزینه هتل بام رامسر رسیده و با چک کردن عکسه و امکانات هتل ازطریق سایت،کلبه جنگلی دو نفره را رزو نمودم وبه عنوان اولین ارتباط رزویشن خود را با دفتر هتل واقع در رامسر چک کردم . به سرعت به سمت رامسرحرکت کردم فاصله مجموعه تله کابین تا رامسر کمتر از 10 کیلومتر بود.

روز چهارشنبه ساعت 5:30 بعدازظهربود که به مجموعه تله کابین رامسر رسیده و دربدو ورود با ورودی نسبتا پرتردد مجموعه تله کابین رامسر مواجه شدیم ، باعنوان نمودن این مطلب که میهمان هتل هستیم ازدریافت ورودیه خودداری نمودند اما متاسفانه بعد از کنترل نام توسط مجموعه نگهبانی ذکرشد که هماهنگی انجام نشده ولی باکمال ادب ماشین بنده رابه سمت پارکینگ میهمانان هتل هدایت کردند و پس از تماس تلفنی عنوان فرمودند مشکلی وجود نداشته و درمحل سوار شدن تله کابین با ذکرنام راهنماییم خواهیم شد.

برای ورود به هتل تنها راه عادی استفاده ازتله کابین بود که متاسفانه باصفی بسیارطولانی برخورد کردیم اما خوشبختانه برای میهمانان امکان ورود ازمسیر خروجی و قرارگرفتن درجایگاه میهمانان VIP از سوی هتل فراهم گردیده بود و با کمتراز 5 دقیقه انتظار توانستیم سوار برتله کابین شویم اما متاسفانه متوجه شدیم که مسئول تله کابین قصد دارد کل ظرفیت تله کابین راپرنموده که باوجودداشتن باربه همراه من و همسرم موضوع قدری آزاردهنده بود!

به محض ورودبه ایستگاه بالابه سمت پذیرش راهنمایی شدیم. کارکنان پذیرش مودب وخوش برخور دبودند و کمی تازه کار! متوجه شدیم که عموما ساعت کار تلکابین تا 9 شب میباشد وروزهای تعطیل کمی بیشتر و درصورت نرسیدن به تلکابین امکان استفاده ازخودروی مجموعه باپرداخت 50 هزارتومان (البته درصورت دردسترس بودن خودرو) میسراست. پس ازانجام امور پذیرش مارابه سمت یک خودروی رونیز راهنمایی کردندکه راننده ای مهربان وکم حرف داشت.

به کلبه موردنظررسیدم و کلید رو تحویل گرفتیم . کلبه بسیار تمیز و باشانسی که داشتیم کلبه 115 کاملا مجزا بود(نسبتا اختصاصی بدون مشرف باکلبه های دیگر) امکانات نسبتا کاملی درخور هتل 4 ستاره بود و تمیزی کاملا قابل قبول وخوب حمام وسرویس هم بسیار تمیز و مینیبار مختصری هم موجود بود . بعداز باز کردن کاور چوبی پنجره ها با منظره درختانی مواجه شدیم که حس طبیعت واقعی رو تزریق میکرد . کمی هیجانزده اقدام به عکاسی نموده و بعدازمختصری استراحت به قدم زدن درمحوطه پرداختیم هوای بینظیر و چشمانداز بسیار خوب بود علیرغم اینکه کلیه کلبه ها پر بود اما محوطه بسیار خلوط و کاملا اختصاصی احساس میشد.

جهت مطالعه ادامه نقد و بررسی کلیک کنید ...


5-آقای عادل شادمان: نقد و بررسی هتل ونیزیا پالاس ، آنتالیا

من و همسرم قبل از تعطیلات عید فطر تصمیم گرفتیم به انتالیا سفر کنیم که به اصطلاح خستگی در کرده باشیم و الحق که آنتالیا فقط به درد خستگی در کردن میخوره.میتونی یه هتل 5 ستاره یو آل بگیری و بقیه اش رو هم بسپاری به اونا تا لحظات و روزهایی رو در آرامش و دور از هر هیاهویی سپری کنی. (یکی از خاصیتهای یه هتل که تماما خدماتش یوآل هست اینه که خبری از دستبند نیست)

ما تصمیم داشتیم هتل دایما ریزورت رو انتخاب کنیم که به علت داشتن سرسره های ابی مختلف دیگه تور پارک آبی رو نگیریم که دقیقا روز قبل از پروازمون از اژانس بهمون زنگ زدن و گفتن که این هتل پر شده و کلی باعث ناراحتی و عصبانیت ما شدن و در آخر با گرفتن پول بیشتر ازمون هتل Venezia Palace در منطقه کوندو لارا رو به ما معرفی کردن و ما مجبور به رفتن شدیم.

البته من الان اصلا از این بابت ناراحت نیستم چون در اون هتل همه چیز همونطوری بود که میخواستیم.هتل ونزیا پالاس یه هتل هستش به سبک ونیز ایتالیا و یه استخر فوق العاده داره که خیلی جالب طراحی شده یعنی دارای پیچ و خم های زیادی هستش و هر کس میتونه توی محدوده خودش تقریبا خلوت کنه و مثل یه مربع بزرگ نیست که همه با هم یه جا باشن.

در ضمن یک رستوران خیلی زیبا هم وسط استخر هست که با توجه به خدمات یوآل همه مدل نوشیدنی رو براتون سرو میکنه و همه کارمندها فوق العاده مودب هستن.این هتل دارای چندین رستوران در قسمتهای مختلفشه از جمله محوطه اصلی ، لابی ، نزدیک ساحل و .... که همه با همون خصوصیاتی که گفتم در ساعات مختلف شبانه روز در خدمتتون هستن.( البته چای ایرانی هم رو دقیقا مثل ایرانی ها با سماور و قوری دم میکنن که خیلی عالیه)

اتاقهای هتل در 3 بلوک 5 طبقه که همه نمای رو به استخر و محوطه اصلی هتل دارند ساخته شده. برق و سیستم تهویه اتاقها طوری تنظیم شده که مثلا اگه در بالکن رو باز کنین کولر خاموش میشه. البته باید اضافه کنم که درجه کولر رو خودتون میتونین تنظیم کنین. اتاقها هر روز تمیز میشن و شامپو صابون و ..... و مینی بار شارژ میشن. تلویزیون با 45 تا کانل ماهواره ای داره. البته هیچ کدوم ایرانی نیستن. در همه اتاقها داخ کمد یه گاو صندوق کوچک هم هست.

جهت مطالعه ادامه نقد و بررسی کلیک کنید ...



6-خانم مریم رمضانی: نقد و بررسی هتل فانتاسیا ، کوش آداسی

ما دو خانواده ، جمعا چهار بزرگسال و یک کودک یازده ساله و یک کودک یک ساله مدت یک هفته از اول شهریور در این هتل اقامت داشتیم ، من سعی میکنم یک نقد منصفانه بنویسم و نکاتی که قبل از سفر دونستنش برای خودم مهم بود رو حتما ذکر کنم .

باید بگم که از مدتی قبل از سفر ، تمام هتل های کوش آداسی رو که در مارکت ایران ارائه میشه رو بررسی کردم ، تقریبا تمام نقد های هتل های مورد نظرم رو در دوسایت معروف tripadvisor و holidaycheck خوندم و عکسهای مسافر ها رو دیدم ، و در نهایت با توجه به بودجه ای که دو خانواده در نظر گرفته بودیم ، این هتل رو به اتفاق انتخاب کردیم . برای ما تمیزی هتل ، استخر بزرگ و تمیز ، نزدیکی به مرکز خرید سوکه در الویت بود ، در نتیجه راهی این هتل شدیم .

در بدو ورود ، لابی هتل ، تاریک بودن فضای داخل و مبلمان داخل لابی اصلا توجه ما رو که سال گذشته در هتل رکسوس لارس آنتالیا اقامت کرده بودیم جلب نکرد ، با توجه به اینکه ١٠ صبح به هتل رسیدیم و تحویل اتاق تا ساعت ٢ انجام نمیشد ، صبحانه رو در رستوران بسیار بزرگ و خوش منظره هتل صرف کردیم و گشتی در هتل زدیم ، هتل فانتازیا در نظر اول زیاد نکته چشمگیری نداشت ، جز منظره بسیار زیبای رستوران ...

با توجه به اینکه بچه یکساله ام بسیار خسته و بی طاقت شده بود ناچار اونو که هنوز روی چهار دست و پا راه میرفت در لابی هتل رها کردم ، روژا از گشتن کف هتل لذت برد و من از تمیزی لابی که اصلا دست و پا و لباسش رو کثیف نکرد :)

علیرغم توصیه تورلیدر که ما رو از اصرار مبنی بر زود تحویل گرفتن اتاق منع کرده بود ، به رسپشن مراجعه کردم و وضعیتم رو با بچه کوچک توضیح دادم ، به من قول دادند که در اولین فرصت اتاقی به ما اختصاص میدهند و همینکار را هم کردند ، ساعت ١٢ ما رو به یکی از دو اتاق درخواستی مان راهنمایی کردند ، اتاق نسبتا بزرگ ، تمیز و بسیار روشن و دلباز بود ، در کمال خوشوقتی دیدم که در اتاق کتری برقی و یک بطری بزرگ آب معدنی موجود هست ( یک امتیاز بزرگ برای مادری که نیاز به آب جوش برای درست کردن شیر خشک داره)

جهت مطالعه ادامه نقد و بررسی کلیک کنید ...



7-آقای حسین بهارمند: نقد و بررسی هتل گرند پارک لارا، آنتالیا

بعد از نزدیک به یک ماه برنامه ریزی برای یک سفر خارجی، بالاخره اواخر تیر تصمیم قطعی برای سفر آنتالیا گرفتیم و طی مدت تقریبا یک ماه گشت و گذار در اینترنت و پرس و جو از دوستان هتلی گرند پارک لارا رو انتخاب کردیم. البته در مورد این هتل به زبان فارسی مطلب زیادی پیدا نکردم اما وقتی اونجا رفتم تازه فهمیدم این هتل انتخاب عده زیادی از هموطنای ماست. این هتل خدمات Ultra All ارائه می کنه و مسافرین اون رو اکثرا خانواده های آلمانی، روسی و ایرانی تشکیل می دن. منظورم از کلمه خانواده تاکید روی این قضیه است که مسافرهای این هتل اکثرا متاهل و دارای فرزند هستند.

فاصله این هتل تا شهر آنتالیا زیاد نیست و این موضوع رو وقتی درک می کنین که خودتون بخواین برای خرید به مراکز خرید شهر سر بزنین و بدلیل نزدیکی براحتی میتونید با سوار شدن به خطوط مسافربری در زمان کمی جلوی در مراکز خرید پیاده شین و بهمین راحتی دوباره به هتلتون برگردید. البته در اطراف این هتل مراکز خرید دیگه ای هم وجود داره که تعدادشون هم کم نیست و اگر حوصله داشته باشین میتونین اونها رو هم بگردید. محل این هتل دقیقا در محل قرارگیری هتل های Delphin هست و در بین انواع و اقسام هتل های ۵ ستاره A، وجود این هتل ۵ ستاره B جالب بود.

ما ۴ نفر بودیم که ۲ اتاق دبل گرفته بودیم. این هتل چندین بلوک داره و در هر بلوک ۹ طبقه که هر طبقه شامل ۱۴ اتاق میشه. هر بلوک ۲ آسانسور جداگونه داره که بجز وقت های نزدیک به ساعات انتهایی برنامه عذایی، در بقیه زمانها براحتی قابل استفاده اند. بنظرم هم فضای اتاق خوب بود هم کمد های خوبی داشت و هم حمام-سرویس بهداشتیش دلباز و مناسب بود. ما در زمینه اتاق اصلا مشکلی نداشتیم و این رو بهتون بگم که اصرار به داشتن اتاق روبه محوطه نداشته باشید چون شما فقط موقع خواب و استراحت به اتاق می رین و مابقی زمان ها بیرون از اتاق هستید، پس نیازی به داشتن یک منظره آنچنانی نیست.

رفتار کارکنان هتل خوب بود اما عالی نبود. تسلطشون به زبان انگلیسی زیاد جالب نیست اما میشه باهاشون ارتباط برقرار کرد. اگر شما هوای اونها رو داشته باشین و بهشون انعام بدین کارای جالبی انجام میدن. مثلا یهو براتون یک ظرف آجیل میارن یا اتوماتیک آب پرتقال نصفه شما رو برمیدارن و یه جدید سر میزتون میگذارن.

بهترین قست این سفر شاید سیستم غذاش بود. صبحانه، اسنک بعد از صبحانه، ناهار، عصرونه، شام و حتی شام سبک آخر شب همگی چیزی از کلمه فوق العاده کم نداشتند. اینقدر تنوع غذایی وجود داشت که هر کسی می تونست براحتی چیزی فراتر از سیرشدن غذا بخوره. غذای دریایی، برنج، پیتزا، غذای مرغی و گوشتی، عذای باربیکیو متنوع، انواع دسر و پیش غذا، میوه های خوشمزه و ابمیوه های متنوع آدم رو برای خوردن گیج میکنه.

جهت مطالعه ادامه نقد و بررسی کلیک کنید ...



معرفی برنده :

با توجه به فاکتورهایی که برای انتخاب برنده اعلام کرده بودیم تقریبا تمامی دوستان بالا شانس برنده شدن را داشتند و دو فاکتور "ذکر نقاط مثبت و منفی و نتیجه گیری شخصی و آپلود واچر" وجه تمایز اکثر نقد و بررسی های بالا با بقیه موارد بوده است . البته این مورد ارزش کار دیگر دوستان را نمی کاهد اما به هر حال مسابقه است و داوران میبایست بر اساس چهارچوب مشخصی که اعلام کرده بودند قضاوت مینمودند.

به هر حال بعد از چندین روز بررسی و تبادل نظر بین داوران به این نتیجه رسیدیم که خانم رکسانا برزگر (نقد و بررسی هتل نورک رزیدنس ایروان) را بعنوان نفر برگزیده انتخاب و اعلام نماییم. طبق اعلام قبلی جایزه ایشان دوربین دیجیتال کامپکت (تا سقف 500000 تومان) میباشد که بعد از هماهنگی به ایشان در محل شرکت تقدیم حضور ایشان خواهد گردید. البته با توجه به درخوسات دیگر برندگان ایشان تا سقف 500000 تومان بودجه خرید از وب سایت دیجی کالا نزد ما دارند و هر کالایی به انتخاب و سلیقه خودشان میتوانند انتخاب نمایند.

نحوه تحویل جایزه :

از برنده دعوت میکنیم بعد از دریافت ایمیل حاوی جزییات بیشتر با مراجعه به محل شرکت جوایز خود را دریافت دارند تا بتوانیم با گرفتن عکسی یادگاری از این عزیز و انتشار آن در وب سایت در هنگام تحویل جوایز خیال تمامی دوستان را از واقعی بودن مسابقات و تحویل جوایز آسوده نماییم.



به زودی مسابقه سفرنامه نویسی 92 با جوایز بسیار خوب و زیاد شروع خواهد شد. هفته آینده ظرایط شرکت در مسابقف، لیست اسپانسرین و جوایز اعلام خواهد شد.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.