تنها ۳۰ درصد پروازهای ایران‌ ایر به موقع بر زمین می‌نشیند

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
02 آبان 1392 00:00
0

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از تایمز آو ایندیا، اداره کل هواپیمای مسافری هند مدعی شد که تنها 30 درصد پروازهای خطوط هواپیمایی ایران ایر به فرودگاه‌های این کشور به موقع انجام می‌شود.

بر اساس آمارهای این اداره، تنها 30 درصد پروازهای هواپیمایی امارات، اتحاد، نیز به موقع وارد فرودگاه‌های هند می‌شوند و رتبه نخست بدترین عملکرد از لحاظ پروازهای ایرلاین‌ها به شرکت پی‌آی‌ای، خطوط هواپیمایی پاکستان، تعلق دارد که تنها 9 درصد ورود هواپیماهای آن به موقع صورت می‌گیرد.

بر اساس ادعای این اداره، ایران پس از پی‌آی‌ای در کنار اتحاد از نظر بدترین عملکرد قرار داد.

بر اساس این گزارش، ایران‌ایر و پی‌آی‌ای از نظر خروج از فرودگاه‌های هند در میان 3 شرکت هواپیمایی با بدترین عملکرد قرار دارند.

41 درصد پروازهای پی‌آی‌ای بدون تاخیر از فرودگاه‌های این کشور بلند می‌شوند و این آمار برای ایران ایر 33 درصد عنوان شده است.

خطوط هواپیمایی اتیوپی بدترین عملکرد از این لحاظ را به خود اختصاص داده است و تنها 26 درصد از پروازهای آن به موقع از فرودگاه‌های هند بلند می‌شوند.

یک مقام ارشد فرودگاهی هند در این‌باره گفت: برخی از این پروازها دیر وقت در فرودگاه فرود می‌آیند و متعاقبا با تاخیر نیز پرواز می‌کنند. این چرخه‌ای است که روزها ادامه می‌یابد.

منبع : خبرگزاری فارس

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.