گشت و گذار در ونیز، با گوگل استریت ویو!

4.5
از 4 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
04 آذر 1392 00:00
0

شاید سفر مجازی را پیش از این با استریت ویو گوگل تجربه کرده باشید. تجربه‌ای مجازی بر بلندای آسمان مانند برج خلیفه و در اعماق اقیانوس‌ها مانند دیواره‌های بزرگ مرجانی همگی از طریق استریت ویو قابل دست‌یابی هستند اما مکان جدیدی که گوگل این‌بار برای کاربران فراهم کرده، چیزی نیست جز سفر به رمانتیک‌ترین شهر جهان! ونیز ایتالیا. با مرجعه به وب سایت instantstreetview.com و مشخص کردن مقصد میتوانید در خیابان های ونیز و یا هر شهر دیگری قدم بزنید.


venice-in-strret-view


از طریق کوله پشتی جادویی گوگل می‌توانید سفری به این شهر زیبا داشته باشید و کانال‌های مختلف، خیابان‌های باریک و پل‌های ارتباطی ونیز را از روی مبل راحتی منزلتان مشاهده کنید.



از طریق استریت ویو حتی می‌توانید تغییرات این شهر از سال ۱۸۳۸ تاکنون را مشاهده کنید. این امکان از طریق آرشیو ۱۷۵ ساله نقشه‌های این شهر ممکن شده است. بدنیست همین حالا خود را آماده سفر کنید و به این شهر رویایی سری بزنید.

منبع: فارنت

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.