اطلاعیه مهم در رابطه با مسابقه سفرنامه نویسی

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
12 آذر 1392 00:00
0

سلام به تمامی دوستان . با توجه به اینکه اکثر دوستان تنظیم و ارسال سفرنامه هاشون به درازا و لحظه آخر کشیده شده و با توجه به درخواست برخی از دوستان مهلت ارسال سفرنامه ها تا تاریخ 30 آذر 1392 تمدید خواهد شد. به این صورت شما تا آخر آذر ماه وقت دارید که سفرنامه های خودتون رو ارسال کنید تا بعد از نقد و بررسیدر سایت قرار بگیره.

نکته بعدی این هست که ظاهران مسئله نقد و بررسی هتل ها و همچنین تاریخ برگزاری مسابقه (که در فصل Low Season) در حال انجام است باعث کاهش تعداد سفرنامه ها به نسبت سال قبل شده است، البته باید عنوان کنیم کیفیت سفرنامه ها پیشرفت زیادی داشته . اما تعداد شرکت کنندگان با تعداد جوایز رابطه مستقیم خواهد داشت . طبق برآورد اولیه حساب کرده بودیم که بیش از 120 سفرنامه ارسال خواهد شد که تا این لحظه تقریبا 35 سفرنامه به دست ما رسیده و تعداد سفرنامه های ارسالی از پیش بینی اولیه تیم مدیریت سایت و اسپانسرین بسیار کمتر است.

همچنین با توجه به این مسئله که از ابتدا انتظار همچین مسئله ای رو داشتیم اعلام کرده بودیم که "1- تعداد اسپانسرین و تعداد و ارزش جوایز، تیم داوری و . . .در هر لحظه امکان افزایش، کاهش و تغییر خواهد داشت و هیچ گونه اعتراضی در این زمینه از طرف شرکت کنندگان مورد قبول نمیباشد. " و باید این مسئله رو عنوان کنیم که تعداد جوایز در حالت عادی یک دهم تعداد شرکت کنندگان خواهد بود، در نتیجه با توحه به تعداد شرکت کنندگان احتمالی (تقریبا 50 سفرنامه) تعداد جوایز کاهش چشمگیری خواهد داشت . مگر ایکه در 18 روز باقیمانده شاهد افزایش چشمگیر شرکت کنندگان باشیم که در اینصورت تعداد جوایز هم افزایش پیدا خواهد کرد.

عکس این رابطه صادق است و چنانچه تعداد شرکت کنندگان از 120 نفر بیشتر شود تعداد جوایز نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

منتظر سفرنامه های شما دوستان هستیم. ممنون / مدیریت سایت



لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.