آیا تاکنون در سفرهای خارجی که داشته اید مورد سرقت و دستبرد قرار گرفته اید؟

5
از 1 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
تجربه سرقت و دستبرد در سفرهای خارجی
20 آذر 1392 00:00
15

چندی قبل در خبرها، خبری توجه بسیاری از دوستان را به خودش جلب نمود . عنوان خبر این بود :

 

"سرگردانی توریست آلمانی و خانواده اش در کرج"

 

در بخش نطرات این خبر مطالب بسیار زیادی عنوان شد که بسیاری از آنها را به خاطر استفاده از کلمات و واژه هایی که امکان انتشارشان نبود نتوانستیم بر روی سایت منتشر نماییم .

برخی از دوستان هم از تجارب تلخ خود در سفرهای خارجی مطالبی را مطرح نمودند. با توجه به جایگاهی که در فضای مجازی اینترنت ایران داریم و این مسئله که با مسافران بسیار زیادی در ارتباط هستیم و همچنین از مطالب درج شده در سفرنامه ها با این مسئله کمابیش در ارتباط  هستیم که برخی از دوستان و مسافران که در سفرهای خارجی مورد سرقت و دزدی واقع شده اند و هیچ گوش شنوایی وجود نداشته که گره از مشکل این دوستان باز نماید.

داستان ها و مواردی که شاید باورشان برای هر کسی سخت باشد. در این بین عجیب ترین داستان را از یکی از مسافران کشورهای اروپایی (ایتالیا) شنیدیم که مسئولین هتل تمامی پولهای نقد این دوستان را به شکلی عجیب و باورنکردنی ( که مطمئنن باورش بسیار سخت خواهد بود) از آنها دزدیدند و سفری که قرار بود بهترین و خاطره ساز ترین سفر آنها شود به کابوسی تلخ و غیر قابل باور تبدیل شد.

احتمالا دوستانی هستند که تجارب تلخ این چنینی داشته اند و به طرق مختلف مورد سرقت و دزدی واقع شده اند . در این مطلب قصد داریم از دوستانی که تجارب تلخی داشته اند خواهش نماییم که این تجارب را با دیگران به اشتراک بگذارند که هم بتوانیم شهرها و مقاصدی که احتمال دزدی در آنها بیشتر است را شناسایی نماییم و هم اینکه با مواردی این چنینی که برای توریستهای آلمانی پیش آمد آشنا شویم و از خاطرات تلخ و راهکارهای احتمالی که دوستان در سفرهای خارجی بدست آورده اند مطلع شویم.

مطمئنا کسب آگاهی و آشنایی به متد های جدید سرقت و دزدی از توریستها مسئله ای است که برای هر توریست از اهمیت بالایی برخورداد است و دانستن نکاتی این چنینی احتمال خراب شدن سفرهای آتی شما دوستان را کاهش خواهد داد

از تمامی دوستانی که به هر نحوی مورد سرقت و دزدی قرار گرفته اند دعوت میکنیم تجارب خود را با ذکر دقیق شرح حادثه و مخصوصا اسم شهر / منطقه و هتل در قسمت نظرات درج نمایند. به امید اینکه ذکر این تجارب و با لحاظ نمودن نکات ایمنی بتوانیم از فرصتهای سفرهایمان به بهترین نحو ممکن استفاده نماییم و با خاطراتی خوش به خانه باز گردیم.

 


[poll]26[/poll]

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.