معرفی بخش جدید سایت : نقد و بررسی آژانس های مسافرتی

3.7
از 10 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
28 بهمن 1392 00:00
4

سلام به تمامی دوستان و همراهان عزیز وب سایت لست سکند . بارهم با نوآوری و خدمتی جدید در خدمت شما دوستان هستیم .

پس از اجرای موفق بخش نقد و بررسی هتل ها اینبار به بخش جدید با نام " نقد و بررسی آژانس های مسافرتی" در خدمت شما همراهان همیشگی لست سکند هستیم.

تا آنجا که دانش و آگاهی ما یاری میکند همچین خدمتی در هیچ کدام از سایتهای ایرانی زبان تا کنون وجود نداشته است و ما قصد داریم تا با یاری شما عزیزان آژانسهای مسافرتی را با ستاره درجه بندی نماییم (1 الی 5 ستاره)  تا بتوانیم آژانسهای با کیفیت تر و آنهایی که به مشتری به چشم سرمایه مینگرند را مشخص نماییم.

با همکاری شما و تمامی مسافران ایرانی میخواهیم برترین و با کیفیت ترین آژانس های ایران را مشخص نماییم . این بخش در وحله اول فقط برای آژانسهای فعال در سایت اجرا خواهد شد اما پس از اطمینان از صحت کارکرد و برطرف نمودن مشکلات احتمالی، تمامی آژانس های دارای مجوز رسمی میتوانند پروفایل خود را ایجاد نمایند و در این رقابت تنگاتنگ و نفسگیر شرکت نمایند .

هدف نهایی این است که آژانس های برتر (از نگاه شما دوستان و مسافران) مشخص شوند و ما نیز باب همکاری را با آژانسهایی که خدمات بهتری ارائه مینمایند را آغاز نماییم و یا ادامه دهیم و آژانسهایی که اقدام به فروش تورهای بی کیفیت، بزرگنمایی و یا ارائه اطلاعات اشتباه و قیمتهای بالاتر از عرف مینمایند را از چرخه فعالیت سایت خارج نماییم و در یک بازه یکساله مجموعه ای از بهترین و محبوب ترین آژانس های مسافرتی را گردهم آوریم تا بتوانیم خدمات با کیفیت تر و با بهترین و رقابتی ترین قیمت را به شما دوستان ارائه دهیم.

روش کار به اینصورت است که باید در مرحله اول نام کاربری داشته باشید (در غیر اینصورت از طریق فرم ثبت نام عضو سایت شوید) و بعد از ورود به سایت (لاگین کردن) به بخش آژانسها به آدرس زیر مراجعه میکنید :
https://www.lastsecond.ir/agencies


بر روی نام آژانس مورد نظر ، که قصد انجام نقد و بررسی و امتیاز دادن به آنرا دارید کلیک میکنید و در صفحه بعدی در انتهای صفحه بر روی دکمه آبی رنگ "ثبت نقد و بررسی" کلیک کرده و اطلاعات درخواست شده به همراه نظر خود در باره آژانس و امتیاز دادن به فاکتورهای اشاره شده (بین 1 الی 5) را تکمیل نموده . این نکته را به خاطر داشته باشید به جهت اینکه اطلاعات وارد شده در این قسمت 100% معتبر باشه و برای اینکه در حق آژانسی اجحاف نشود و یا به صورت عمدی به آژانسی امتیاز غیر واقعی داده نشود میبایست حتما مدرکی دال بر اینکه شما از خدمات آژانس فوق استفاده نموده اید در هنگام تکمیل فرم و به همراه فرم و در قسمت مربوطه آپلود نمایید ، مدارک میتواند شامل : بلیط هواپیما، واچر هتل، قرارداد باشد. همچنین جهت حصل اطمینان بیشتر با تمامی کاربرانی که اقدام به ثبت نظرسنحی نمایند تماس تلفنی و یا ایمیلی گرفته خواهد شد. تمامی این سختگیریها فقط به این خاطر است که اطلاعات وارد شده و امتیازات و رده بندی ها واقعی باشند و درصد خطا را تا حد امکان پایین بیاوریم.

فایل فوق در یکی از فرمتهای Docx - Doc - PDF - JPG - PNG - Gif و با حجم حداکثر 300 کیلو بایت باشد. نمونه فرم ثبت نقد و بررسی :

نقد و بررسی آژانس های مسافرتی


نکته مهم : پیشنهاد میشود در ابتدا متن نقد و بررسی خود را در فایل ورد در داخل کامپیوتر خود ذخیره نمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل احتمالی زحمت تایپ دوباره وجود نداشته باشد. پیشاپیش از تمامی شما عزیزان متشکریم و منتظر نقد و بررسی ها و امتیازات شما هستیم.


با تشکر ، مدیریت سایت


لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.