معرفی زیبایی هاو جاذبه های ایران به جهانیان

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
24 اسفند 1393 10:13
0

همواره از کمبود تصاویر دیدنیها و جاذبههای ایران رنج برده ایم .چه بسیار نظراتی که ما را متهم به عدم توجه به جاذبه های گردشگری و زیبایی هایی ایران نموده اند . و ما همواره یک جواب داشته ایم که خلاء تصاویر از جاذبه ها و زیبایی هایی ایران بسیار زیاد است و تصاویر مناسب و با کیفیت خوب جهت معرفی بسیاری از مناطق وجود ندارد و دست ما جهت معرفی هر چه بهتر ایران بسته است.

از آنطرف بسیاری از شما دوستان سفرهای زیادی به گوشه و کنار ایران داشته اید و مطمئنا تصاویری بسیار زیادی نیز گرفته و جمع آوری کرده اید که تنها در گوشه ای از هارد کامپیوتر شما خاک میخورند. هم اکنون نوبت شماست که قدمی در راه معرفی هر چه بهتر وطن زیبایمان به ایران و جهان بردارید و تصاویر خود را با ما و تمامی دنیا به اشتراک بگذارید.

به همین جهت وب سایت جدیدی با نام Iran-View.com راه اندازی کرده ایم که شما میتوایند در 2 مرحله بسیار ساده تصاویر خود به همراه توضیحات به زبان فارسی در این سایت درج کنید و ما نیز پس از تایید تصاویر شما ، مطالب و توضیحات شما به زبان انگلیسی بر میگردانیم و در قسمت انگلیسی این سایت قرار میدهیم . به این ترتیب تصاویر شما به فارسی و انگلیسی در سایت قرار خواهند گرفت. در حال حاظر شما میتوانید تصاویر فعلی خود را در سایت قرار دهید. کافیست در سایت عضو شوید و به بخش افزودن تصاویر بروید.

تصاویر شما در قالب 3 دسته : تصاویر گرفته شده با موبایل - تصاویر آماتور - تصاویر حرفه ای در سایت دسته بندی میشوند . جوایز بسیار خوبی برای تصاویر برتر در هر دسته بندی نظر گرفته ایم که به زودی به اطلاع شما میرسانیم.از شما تقاضا داریم هرگونه کمکی که از دست شما در این راه بر میآید(از درج تصاویر گرفته تا به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و . . . ) به ما کمک کنید تا قدمی هر چند کوچک در معرفی هر چه بهتر ایران به جهانیان و جذب گردشگران خارجی برداریم.


لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.