روایت مسافر پرواز بندرعباس از حادثه سقوط موتور هواپیمای بوئینگ

5
از 1 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
25 مهر 1394 10:04
0

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نقص فنی در موتور هواپیمای بوئینگ 747 پرواز 6:35 دقیقه روز گذشته(23 مهر) بندرعباس،گفت: سازمان هواپیمایی و مجموعه پرواز مهرآباد علت حادثه را به کمیسیون عمران ارائه کنند.

احمد جباری در این زمینه توضیح داد: پرواز ساعت 6:35 دقیقه روز گذشته(23 مهر) بندرعباس با هواپیمای بوئینگ 747 از فرودگاه مهرآباد بلند شد، اما پس از حدود 5 دقیقه هواپیما دچار نقص فنی شد.

نماینده مردم بندرلنگه درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خود نیز دراین هواپیما بوده است، گفت: علیرغم اینکه موتورهواپیما دچار نقص شد اما کاپیتان با مهارت بسیار توانست در فرودگاه مهرآباد مجددا فرود بیاید.

وی افزود: به دلیل نقص فنی و فرود اضطراری هواپیما تعدادی از مسافران به دلیل استرس و فرود ناگهانی مصدوم شدند که توسط اورژانس به سرعت اقدامات لازم صورت گرفت.

جباری با اشاره به بازدیدش از هواپیما پس از فرود گفت: هر دو موتور هواپیما مشکل پیدا کرده بود به طوری که از هواپیما جدا شده و حتی به بدنه هواپیما هم آسیب زده بود.

نماینده بندرلنگه گفت: با رئیس سازمان هواپیمایی کشور نیز صحبت کرده ایم اما هنوز علت وقوع این حادثه مشخص نشده است که آیا هواپیما پیش از پرواز دچار نقص بوده است و یا اینکه پس از پرواز دچار نقص شده است؟

عضوکمیسیون عمران مجلس گفت: سازمان هواپیمایی و مجموعه پروازی مهرآباد علت وقوع حادثه و اطلاعات مربوط به پرواز را به کمیسیون عمران مجلس ارائه خواهند کرد.



منبع: ایسنا

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.