تردد زیاد گردشگران ایتالیایی، پروازهای مستقیم ایران را افزایش داد

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
02 آبان 1394 14:00
0

در سال 2013 بیش از 13 هزار گردشگر ایتالیایی به ایران سفر کردند که 0.27 درصد از سهم گردشگران ورودی از اروپا را به خود اختصاص دادند، استقبال زیاد ایتالیایی‌ها برای سفر به ایران باعث شد در هفته‌های اخیر به تعداد پروازهای مستقیم بین دو کشور اضافه شود. ‏


مصطفی سروی، عضو جامعه تورگردانان ایران با اعلام خبر افزایش تعداد پروازهای مستقیم میلان - تهران به خبرنگار گردشگری ایسنا، گفت: این خط مستقیم قبلا برقرار شده بود که دو ایرلاین داخلی نیز در این مسیر مسافران را جابجا می‌کردند، اما افزایش تعداد گردشگران ایتالیایی در یکی دو سال اخیر باعث شد یکی از این شرکت‌های هواپیمایی، تعداد پروازهای مستقیم خود را در طول هفته افزایش دهد. ‏ ‏


وی افزود: این یک نیاز دو طرفه بود، چرا که تعداد دانشجویان ایرانی مقیم در ایتالیا نیز بسیار است و افزایش پروازهای مستقیم از ایران به ایتالیا، نه تنها به کاهش هزینه‌های این سفر کمک می‌کند، که رفت و آمد را برای دو گروه گردشگران ایتالیایی و دانشجویان ایرانی راحت‌تر خواهد کرد.


و او همچنین گفت: هم اکنون دو پرواز مستقیم تهران - رم در روز چهارشنبه و دو پرواز مستقیم میلان - تهران در روزهای سه‌شنبه و جمعه توسط دو ایرلاین ایرانی (ماهان و هما) به صورت رفت و برگشت برقرار شده که باعث می‌شود مسافران حق انتخاب بیشتری داشته باشند، چرا که قبلا محدود بودن تعداد این پروازها باعث می شد مسافر ناچار به استفاده از ایرلاین خارجی شود.

منبع : ایسنا


لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.