اطلاعیه : اعلام نتایج مسابقه سفرنامه نویسی سال 94

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
اعلام نتایج مسابقه سفرنامه نویسی سال 94
28 آذر 1394 11:59
0

 

سلام به تمامی دوستان و همراهان همیشگی لست سکند. در سال 1394 با رشد بسیار خوبی در تعداد سفرنامه های مواجه شدیم و تعداد سفرنامه های ارسالی به بیش از 90 سفرنامه رسید. بیشتر سفرنامه های در محدوده کشورهایی که تورهای مسافرتی برای آنها برگزار میشوند نوشته و ارسال شده است. سفرنامه های کمی در زمینه شهرها و کشورهای اروپایی و . . . ارسال شد که به نظر میرسد به با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور خیلی عجیب به نظر نمیرسد. تعداد 5 داور کار خود را به انتها رسانده اند و فقط مانده جمع بندی نهایی.

به امید خدا تا چند روز آینده ( کمتر از 7، 8 روز ) با اعلام برندگان در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. از تمامی دوستانی که با ارسال سفرنامه های خود و درج نقد و بررسیهای هتلها و آژانسهای مسافرتی قدمی بسیار بزرگ در راه به اشتراک گذاری تجارب ارزشمند خود نموده اند متشکریم و امیدواریم که بازهم شاهد فعالیت های شما دوستان در لست سکند باشیم. از تاخیر پیش آمده بابت اعلام نام برندگان از شما عزیزان عذرخواهی میکنیم اما به جهت اینکه تمامی سفرنامه ها میبایست در سایت منتشر میشدند تا هم داوران و هم شما عزیزان آنها را مطالعه نمایید، شرایط فوق پیش آمد.

انتخاب برندگان

این مسابقه 13 برنده خواهد داشت. انتخاب برندگان توسط تیم داوری (شامل سه نفر از مجموعه لست سکند و 2 نفر از کاربران قدیمی لست سکند ) به این صورت انجام خواهد گرفت که تمامی 5 داور، سفرنامه ها، معرفی شهرها و نقد و بررسی های ارسالی را مطالعه و به هر کدام از آنها نمره ای بین 1 تا 10 اعطاء خواهند نمود، بدین ترتیب به 10 نفر از شرکت کنندگان که بیشترین امتیاز ها را بدست آورند جوایز اعطا خواهد شد.

 

از 13 جایزه، تعداد 7 جایزه برای دوستان شرکت کننده در بخش سفرنامه نویسی هر نفر 2 میلیون تومان بن خرید تور)، 2 جایزه (هر نفر 2 میلیون تومان بن خرید تور) برای برندگان بخش معرفی شهر خود، 2 جایزه (هر نفر 500/000 تومان جایزه نقدی) برای بخش نقد و بررسی هتل ها و 2 جایزه (هر نفر 500/000 تومان جایزه نقدی ) برای بخش نقد و بررسی آژانس های مسافرتی لحاظ خواهد شد.

تعداد برندگان و نحوه توزیع و تقسیم جوایز بدون اطلاع قبلی امکان تغییر خواهد داشت و در این زمینه هیچ گونه شکایتی از طرف شرکت کنندگان مورد قبول واقع نخواهد بود. با تشکر ، مدیریت سایت

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.