ارائه خدمات کارت های بین المللی ویزا کارت

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
24 تیر 1391 01:00
0

شرکت کارت گردشگری (متعلق به بانک گردشگری) با هدف بهره مند نمودن هموطنان ایرانی از خدمات پرداخت های بین المللی و معرفی جایگزینی امن و مطمئن برای حمل پول نقد، اقدام به ارایه خدمات کارتهای پیش پرداختVISA با نام تجاری TravelEZ نموده است. ثبت نام برای کارت های TravelEZ از دو طریق امکان پذیرمی باشد:


- مراجعه به نمایندگی های شرکت کارت گردشگری


- مراجعه به وب سایت شرکت کارت گردشگری


قوانین VISA صدور و توزیع کارت محدود به کشور بانک صادر کننده کارت می نماید. لذا شرکت شرکت کارت گردشگری جهت تضمین خدمات و استمرار استفاده از کارت های TravelEZ، تحویل آنها را در کشور صادر کننده (امارات متحده عربی) قرار داده است.


مزایای کارت TravelEZ

 - شارژ کارت در لحظه به وسیله کارتهای شبکه شتاب

  - عدم نیاز به تامین ارز رایج سایر کشورها

  - ایمن و مطمئن تر از پول نقد

  - ارایه خدمات پارسی در سراسر دنیا

  - امکان مشاهده صورت حساب به صورت Online

  - امکان خرید از طریق اینترنت و کارتخوان ( ثبت نام همایش ها و آزمونها، رزرواسیون، خرید نرم افزار و کتب مجازی )

 -  امکان برداشت نقد از خود پردازهای VISA در سراسر دنیا

نحوه شارژ کارت


کارتهای TravelEZ را تا مبلغ سقف شارژ سالانه و قبل از تاریخ انقضاء کارت، می توان بوسیله گواهی ezCharge بارها شارژ، مصرف و دوباره شارژ نمود. ezCharge گواهی پرداخت الکترونیکی است که با استفاده از آن دارنده کارت می تواند کارت خود یا دیگران را به مقادیر دلخواه شارژ نماید. فرآیند شارژ کارت TravelEZ با مراجعه به نمایندگان شرکت و یا به صورت الکترونیکی از طریق وب سایت شرکت به آدرس اینترنتی www.TourismCardCompany.com و شارژ کارت از طریق آدرس اینترنتی www.TravelEzVisa.com میسر است.


برای مشاهده لیست کامل کارمزدها اینجا کلیک کنید

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.