تورهای شرکت ایرانگردی مارکوپولو

4.2
از 4 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
14 مرداد 1391 00:00
0

شرکت ایرانگردی مارکوپولو

اولین عمده فروش تور و هتل در ایران

شرکت ایرانگردی مارکوپولوسفر را برای هر ایرانی پرخاطره می کنیم

امروزه در میان مشغله‌های فراوان کاری و روزمرگی‌های زندگی، همواره دنبال راه دیگری می‌گردیم ،تا اوقاتی آرام و بدور از هیاهو را سپری کنیم ، این‌بار انتخاب یک تور، پنجره‌ای است بسوی یک خاطره خوش تا احساس خوب سفر را بیش از پیش تقویت کرده باشیم. در این میان دغدغه انتخاب یک شرکت معتبر گردشگری که با کوله باری از تجربه و توانمند بتواند تسهیلات فراوان تور را فراهم کند، همواره ذهن ها را درگیر ‌کرده است . دراین راستا شرکت ایرانگردی مارکوپولو، شالوده سال‌ها تجربه، پشتکار و ایمان به خدمت‌رسانی گردشگری برای هموطنانی است که مایلند شور زندگی را در جای جای این خاک پهناور و میهن دوست داشتنی ببینند. تورهای ایرانگردی مارکوپولو مجموعه کاملی از سفرهای داخلی به کشور زیبای ایران است،با مارکوپولو همسفر شوید و ایران را متفاوت ببینید،بهترین راه برای سفر با تور را از پشت میز کار خودتجربه کنید، وارد سایت www.iranmarcopolo.com شوید ،در اینجا همه چیز برای تدارک رفتن به یک تور مهیا است و شما به راحتی می توانید با انتخاب یک آژانس مسافرتی از مجموعه آژانس های مسافرتی نمایندگی فروش تورهای مارکوپولو و ورود اطلاعات خود، تور مورد نظر رابه صورت آنلاین خرید و مبلغ آن را با کارت بانکی خود پرداخت کنید و واچر هتل و قرارداد تور را دریافت کنید،در تورهای ایرانگردی مارکوپولو،سفرها به صورت دسته جمعی و با اتوبوس های توریستی انجام می شود،به شیراز شهر گل و بلبل می رویم و از تخت جمشید و پاسارگاد دیدن می کنیم و در بهترین هتل های شهر اقامت می کنیم،همراه سایر مسافرین تور و راهنمای تور به دیدار میدان نقش جهان می رویم و در مسیر سفرمان به شمال و گذر از جاده چالوس از همنشینی و مصاحبت با سایر همسفران لذت می بریم،چرا که سفر با اتومبیل شخصی همراه با مخاطره و خستگی است،اما در تور های ایرانگردی مارکوپولو و درکنار راهنمای تور حرفه ای تجربه ای متفاوت در سفر را به ارمغان آوریم...

راهنمای تورهای داخلی91 جهت آگاهی و انتخاب سفر تقدیم می شود،تورهای ایرانگردی مارکوپولو به صورت متفاوت و با ضمانت کیفیت برگزار می شود،اکثر هتل های محل اقامت ما 5ستاره می باشد،دلیل تفاوت قیمت تورها با سایر تورهای موجود در بازار، بدلیل راهنمای حرفه ای،اقامت در بهترین هتل ها،گشت ها و برنامه های بازدید،پذیرایی در گشت ها،پرداخت ورودیه ها و سایر خدمات که در اثر سالها تجربه تنظیم شده است. مارکوپولو اولین عمده فروش تور در ایران است و بیش از 300 آژانس مسافرتی به عنوان نماینده فروش همکاری دارند، که جهت آشنایی با نمایندگی ها درتهران و شهرستان ها می توانید به سایت مراجعه و یا با دفتر مرکزی به شماره 88503564 تماس حاصل فرمائید. ضمنا به یاد داشته باشید که مارکوپولو تنها شرکت مسافرتی است که فروش مستقیم به مسافر ندارد و هرگونه خرید تور و سایر خدمات می بایست از طریق یکی از آژانس های همکار فروش انجام شود. فروش تورهای ایرانگردی مارکوپولو توسط آژانس های مسافرتی نمایندگی فروش انجام و برگزاری تور توسط مارکوپولو است.بنابراین در هنگام خرید از برگزاری تور و ضمانت کیفیت آن توسط مارکوپولو اطمینان حاصل نمایئد.

امیرحسین جعفری
مدیرعامل شرکت ایرانگردی مارکوپولو
amirjafarikashi@yahoo.com
jafari@iranmarcopolo.com
02188503564
09199205011
09122350032

رویال تورشیراز، سفری متفاوت به مهد تمدن و فرهنگ با اقامت در مرتفع ترین و لوکس ترین هتل شیراز- هتل 5ستاره چمران

از تهران با هواپیما به شیراز پرواز می کنیم،چرا که فاصله زمینی زیاد است و قطار هم هر روز حرکت نمی کند،راهنمای تور حرفه ای ما را در این سفر همراهی می کند و در فرودگاه شیراز مورد استقبال قرار می گیریم،هتل محل اقامت هتل 5ستاره بزرگ چمران می باشدکه مدرنترین و بهترین هتل شیراز است با امکانات زیاد،با اتوبوس توریستی در شهر شیراز طی این چندروز به دیدار مجموعه تخت جمشید و نقش رستم و آرامگاه کورش کبیر در پاسارگاد سفر می کنیم و همراه می شویم با داستانهایی از دوران کهن،در سرداب های خانه زینت الملوک پیشینه هخامنشیان را جستجو می کنیم و در کنار حافظیه فال می گیریم و با گشت و گذاری در سرای مشیر سوغاتی برای خود دست و پا می کنیم،آری سفر به شیراز یعنی سفر به شهر عشق ودوستی،پس با تورهای ایرانگردی مارکوپولو همسفر شوید .

برگزاری همایشها،سمینارها ،گردهمایی ها و تورهمایش ها در هتل ها

ما برای سازمان ها و شرکت های معتبر که می خواهند برنامه سالانه خود را در جایی به دور از تهران برگزار کنند،پیشنهادهای ویژه ای داریم،جزیره زیبای کیش با هتل های متنوع و مارینا پارک،شهر شیراز با مرتفع ترین هتل کنفرانس کشور یعنی چمران 5ستاره،شهر یزد در هتل صفائیه و باغ مشیر و یا در هتل هایت خزر،در هرجا که شما بخواهید و با هر نوع سلیقه سازمانی از تدارک بلیط رفت وبرگشت تا اجرا و اقامت و پذیرایی و یا استقبال ویژه از میهمانان شما و پوشش خبری...

برگزاری تورهای دانش آموزی

سفرهای دانش آموزی از مهمترین برنامه های مارکوپولو در راستای توسعه فرهنگ گردشگری در بین نوجوانان است،تورهای دانش آموزی ما با خدمات فول برد صبحانه،ناهار،شام،پذیرایی زیرنظر متخصصین تغذیه نوجوانان و دیدار از سرزمین های تازه برگزار می شود،مشاورین ما برنامه های متنوعی را با توجه به شرایط سنی،فصل موردنظر و آب و هوا برای شما به یزد،شیراز،کرمان،اصفهان،کاشان،قزوین،زنجان،شمال،کیش،قشم،خوزستان،طبیعت کویر و جنگل برنامه ریزی می کنند.



جهت دانلود بروشور الکترونیک شرکت مارکوپولو اینجا کلیک کنید

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.