بانک تور و گردشگری در سالی که گذشت

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
26 اسفند 1391 00:00
0

سلام به تمامی دوستان و عزیزان و همراهان همیشگی وب سایت لست سکند. تا چند روز آینده سال 1391 با تمامی فراز و نشیب های آن به پایان خواهد رسید و با آخرین ایمیل تبلیغاتی سال 1392 در خدمت شما دوستان هستیم . قبل از هر چیزی پیشاپیش سال جدید را به تمامی شما عزیزان و خانواده های محترمتان تبریک عرض میکنیم و امیدواریم سالی پر برکت و لبریز از شادی رو پیش روی داشته باشید و در سال 1392 نیز همراه و پشتیبان ما باقی بمانید. میبایست چند خبر مهم رو خدمت شما عزیزان اعلام نماییم.

قطع اس ام اس های تبلیغاتی

با توجه به ابلاغیه ای که از طرف مخابرات دریافت کردیم ارسال اس ام اس های تبلیغایت از ساعت 2 روز شنبه 26 اسفند الی 5 فروردین 1392 قطع خواهد بود به همین دلیل از امروز به بعد منتظر اس ام اس های تبلیغاتی ما نباشید و برای دریافت آخرین و بروز ترین تورهای لحظه آخری نوروزی وب سایت را چک نمایید. البته اگر تغییری در این رویه ایجاد شود ما به ارسال مجدد اس ام اس های لحظه آخری نوروز اقدام خواهیم نمود.

"منتظر تورهای لحظه آخری داغ و استثنایی باشید"

اولین سوپرایز سال جدید

دوستانی که به سایت زیاد سر میزنند شاید متوجه راه اندازی بخش جدید در سایت شده باشند . نام این بخش "نقد و بررسی هتل ها" است که تقریبا 2 هفته ایست به صورت آزمایشی در سایت راه اندازی شده است . این بخش به این منظور ایجاد شده است که مسافران فارسی زبان بتوانند هتل هایی که در آنها اقامت داشته اند را نقد و بررسی نمایند و به آنها امتیاز دهند تا در طول مدت زمان به بانک اطلاعاتی بسیار قوی مبدل خواهد شود تا مسافران بتوانند با توجه به بودجه و توان مالی خود بهترین و با کیفیت ترین هتل را انتخاب نمایید .



این امر تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که تمامی شما عزیزان هتل هایی را که در آنها اقامت داشته اید به قلم نقد و بررسی در بیاورید و کمک کنید این بخش به یکی از مهمترین و کاربردی ترین بخش هاس سایت مبدل گردد .



هم اکنون تعدادی از هتل ها و مقاصدی که برای ایرانیان مهم هستند در این لیست آماده شده است و این لیست به مرور زمان تکمیل خواهد شد . در فاز اول هتل های کشورهای ترکیه - مالزی - تایلند - چین - دبی - قبرس شمالی و . . . و به زودی هتل های ایران به این لیست افزوده خواهند شد و بعد از آن نوبت به مقاصد دیگر گردشگری خواهد رسید. چنانچه هتلی که در آن اقامت داشته اید در لیست فوق وجود ندارد میتوانید از بخش تماس با ما نام هنل را برای ما ارسال نمایید تا در اولین فرصت هتل فوق به مجموعه اضافه گردد . در همین مدت کوتاه بیش از 30 نقد و بررسی توسط دوستان در این بخش درج شده است که نوید بخش آینده روشن این بخش است

جهت ورود به بخش هتل ها اینجا کلیک کنید

تالارهای گفتمان

تقریبا 3 ماه از راه اندازی تالارهای گفتمان سایت میگذرد و در طول این مدت تعداد کاربران این بخش به شکل باورنکردنی افزایش داشته است و این بخش از سایت بسیار فعال و اثرگذار حرکت خود را ادامه میدهد . برای تالارهای گفتمان و اعضاء فعال آن جوایزی در نظر گرفتیم ( شامل دو تور استانبول و یک تور گرجستان) و قصد داریم این رویه را برای سال بعد نیز ادامه دهیم . البته کاربرانی جوایز ارزشمند را به دست خواهند آورد که برای انتقال داشن و تجربه پای به این قسمت گذارند و قصد آنها بردن جایزه نباشد . جوایز طبق نظر هیئت مدیران ( نه به صورت قرعه کشی) اهدا خواهند شد . برای سال آینده قصد داریم حرکتی نوین و جدید برای کاربران فعال این بخش انجام دهیم که شاید باور آن برای اکثر شما سخت و دشوار باشد .

به شما پیشنهاد میکنیم همین امروز به تالارهای گفتمان سایت بپیوندید و فعالیت مثبت و تاثیر گذار خود را آغاز نمایید . تجارب سفرهایتان را به دیگران انتقال دهید و پاسخگوی سئوالات دیگران باشید تا در برنامه های بی نظیر سال 1392 ما جای داشته باشید.

مسابقه سفرنامه نویسی 1392

امسال برای سومین سال متوالی مسابقه سفرنامه نویسی را با شکل و شمایلی جدید با اسپانسرهای بیشتر و با داورانی قویتر برگزار خواهیم نمود . پس در سفرهای نوروزی خود دوربین را فراموش نکنید . منتظر سفرنامه های پربار شما خواهیم بود. در زیر لیست برخی از سفرنامه های دو سال قبل آمده است که مطمئنا میتوانید اطلاعات ارزشمندی را به دانسته های قبل از سفر شما بیافزاید . شما را به مطالعه این سفرنامه ها دعوت میکنیم :

سفرنامه های ترکیه :

سفرنامه آنتالیا ( عبدالله گلستانی) سفر به هتل Mardan Palace آنتالیا
سفرنامه کوش آداسی بخش اول ( سعید ر ) سفرنامه کوش آداسی بخش دوم ( سعید ر )
سفرنامه کوش آداسی (علی حیدری مقدم) سفرنامه استانبول (امیرعباس مستوفی)
سفرنامه استانبول - 1 ( زهره رضایی) سفرنامه استانبول - 2 ( زهره رضایی)
سفرنامه استانبول (آزاده گودرزی ) سفرنامه استانبول ( الهام روح پرور)


سفرنامه های مالزی :

سفرنامه مالزی ( رضا خسروی) سفرنامه مالزی ( علی قوامی)
سفرنامه مالزی (معصومه عباسی ) سفرنامه مالزی ( شقایق روشن )
سفرنامه کوالالامپور (محمد حسین غفاری) سفرنامه کوالالامپور (علی قوامی)
سفرنامه سنگاپور ( محمد حسین غفاری) سفرنامه سنگاپور ( علی قوامی)


سفرنامه های تایلند :

سفرنامه تایلند : بانکوک+پوکت (سارا عباسی) سفرنامه بانکوک، پوکت (پری ناز فرهودی)
سفرنامه تایلند، پاتایا ( پریسا مختاری ) سفرنامه تایلند، بانکوک ( پریسا مختاری )
سفرنامه تایلند، سرزمین لبخندها (نعیم عباسی) سفرنامه بانکوک ( سعید کاظمی)
سفرنامه بانکوک (مرضیه مصلایی فرد) سفرنامه پوکت ( الهه رضابیک)


سفرنامه های دبی :

سفرنامه دبی - قسمت اول (حمید رضا نجاتی ) سفرنامه دبی - قسمت دوم (حمید رضا نجاتی )
سفرنامه دبی ( ازاده عبدالغنی ) سفرنامه دبی ( سعید علی اکبرزاده )


سفرنامه های متفرقه :

سفرنامه پکن و شانگهای سفرنامه کشتی کروز (پروین زارعپور مقدم)
سفرنامه گرجستان ،تفلیس ( مهدی شیرازی ) سفرنامه تایلند، بانکوک (پریسا مختاری )
سفرنامه آفریقای جنوبی (حمیده نجفی) سفرنامه هندوستان، مثلث طلایی ( مهرداد مهدویان)
سفرنامه ایرانگردی (سعید دهقانی) سفرنامه جزیره کیش (زهرا مقیمی)
سفرنامه قبرس شمالی (مهسا اسدالله) سفر به ارمنستان با خودرو شخصی (رضا اسلامی)
سفرنامه ارمنستان ،ایروان (سحر داوری) سفرنامه یونان (علیرضا مستوفی راد)
سفرنامه تونس، در سرزمین کارتاژ (حامد انصاری) سفرنامه چین شیامن-شانگهای (میثم کوچک زاده)
سفرنامه ایرانگردی (سعید دهقانی) سفرنامه جزیره کیش (زهرا مقیمی)
سفرنامه اروپا(محمد حسن خوش مشربان) سفرنامه لبنان (محمد حسین غفاری)
سفرنامه ازمیر (عطا کیانوش) سفرنامه بالی ( روح الله شعبانزاده)
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.