اطلاعیه مهم در رابطه با قرعه کشی

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
25 اردیبهشت 1392 01:00
0

با سلام خدمت تمامی عزیزان.با توجه به استقبال بسیار زیادی که از این قرعه کشی صورت گرفته است چند نکته رو باید خدمت شما دوستان عرض کنیم چرا که برخی از دوستان مطالب گفته شده در رابطه با قرعه کشی رو به صورت صحیح متوجه نشده اند


1- ثبت نام تنها از طریق مراجعه به صفحه ارتباط با ما در وب سایت و ارسال اطلاعات خود (شامل نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل، آدرس ایمیل و تعداد نفرات) به صورت کامل امکان پذیر میباشد و با ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با آژانس یا مدیریت وب سایت امکان پذیر نخواهد بود.


2- دوستانی که بیش از یکبار ثبت نام نمایند شانس شرکت در قرعه کشی را از دست خواهند داد.


3- بسیاری از دوستان (تقریبا 100 نفر) در صفحه مربوط با اعلام خبر قرعه کشی در قسمت نظرات مشخصات خود را برای ما ارسال کرده اند که هیچ کدام از این دوستان در قرعه کشی شرکت داده نخواهند شد.


4- در ابتدا فرصت ثبت نام تا پایان روز 27 اردیبهشت اعلام شده بود که با توجه به تعداد درخواستها ( بیش از 1300 درخواست تا این لحظه) ثبت نام فقط تا ساعت 12 ظهر امروز امکان پذیر میباشد.


5-شرکت در قرعه کشی به معنای استفاده از آفر 50% درصدی نمیباشد و تنها 20 نفر امکان استفاده از این آفر استثنایی را خواهند داشت.


6-منظور از 20 نفر 20 درخواست نمیباشد و در مجموع 20 نفر (که بیشتر درخواستها برای 2 نفر و بعد از آن 3 نفر میباشد) امکان استفاده از تور را خواهند داشت . برای مثال 10 درخواستی که هر کدام 2 نفر هستند امکان استفاده از این آفر را پیدا خواهند نمود.


لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.