بدترین فرودگاه آمریکا تغییر چهره می دهد ‏

4.5
از 2 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
بدترین فرودگاه آمریکا تغییر چهره می دهد ‏ + تصاویر
25 مرداد 1396 15:00
0

خیلی آسان نیست لقب بهترین را به خود اختصاص دهید اما بدترین بودن هم می تواند به همان اندازه دشوار باشد. این کاریست که فرودگاه لاگواردیا ( LaGuardia ) شهر نیویورک انجام داده است.

لاگواردیا کوچک ترین فرودگاه این شهر است که در عین حال نزدیک ترین فرودگاه به منهتن نیز می باشد ، بنابراین فرودگاه پیشنهادی مسافرانیست که سفرهای تجاری دارند. لاگواردیا در سال 1939 افتتاح شد. این فرودگاه در سالهای اخیر به دلیل داشتن امکانات قدیمی ، تاخیر های مکرر در پروازها ، ترمینال هایی که همیشه شلوغ و بی برنامه بودند و گزینه های غذاخوری و خرید محدود و بی کیفیت ، به راحتی توانست خود را به انتهای لیست برساند . فرودگاهی که در سال 2016 بیش از 28 میلیون مسافر در آن تردد کردند ، تقریبا 29 % از پروازهایش با تاخیر انجام شد. همین موجب شده تا لاگواردیا بدترین فرودگاه آمریکا لقب بگیرد.

اما به نظر نمی رسد آنها تصمیم داشته باشند تا در همین رتبه باقی بمانند ، بلکه طراحی جدید این فرودگاه که تصاویری مجازی از آنها منتشر شده است شاید بتواند به کمک این فرودگاه بیاید و آن را به رتبه بالاتری بکشاند. پیش بینی می شود بازسازی و تعمیرات این فرودگاه که هزینه آن 8 میلیارد دلار برآورد شده است تا سال 2021 تکمیل شود. در حال حاضر نیز دو گیت پرواز جدید در این فرودگاه افتتاح شده است که شاید بتواند به کمک شلوغی و هرج و مرج موجود در فرودگاه لاگواردیا بیاید.

این تغییرات شامل تغییر دکوراسیون داخل فرودگاه و زیباتر ساختن آن نیز می شود ، فرودگاه جدید سقف های بلندتری خواهد داشت و پنجره های شیشه ای بزرگ آن موجب می شود نور طبیعی بیشتری به داخل ساختمان بتابد. تصاویری که از آنچه در سال 2021 از این فرودگاه خواهیم دید منتشر شده است ، این فرودگاه جدید را همانند لوکیشن های فیلم های علمی تخیلی نشان می دهد.

بدترین فرودگاه آمریکا تغییر چهره می دهد ‏

 علاوه بر اینها فضای استراحت بیشتر و راحت تری برای مسافران در نظر گرفته می شود تا مدت زمانی که منتظر پروازشان هستند خسته نشوند و از بودن در فرودگاه احساس رضایت داشته باشند. همچنین فروشگاهها و رستوران های با کیفیت تری نیز تا آن زمان راه اندازی خواهد شد که مشکل کمبود چنین امکاناتی را در فرودگاه حل خواهد کرد.

ترمینال های C و D این فرودگاه که در حال حاضر افتتاح شده است 4 میلیارد دلار هزینه داشته اند اما اگر هدف از آخر به اول رسیدن باشد شاید باید هزینه های بیشتری نیز صورت گیرد.

%%2.jpg%%

بدترین فرودگاه آمریکا تغییر چهره می دهد ‏

بدترین فرودگاه آمریکا تغییر چهره می دهد ‏

بدترین فرودگاه آمریکا تغییر چهره می دهد ‏

 

منبع : Travelandleisure

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.