برگزاری کنفرانس بین‌المللی گردشگری در تونس

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
13 آبان 1394 10:00
0

تونس میزبان چهارمین کنفرانس بین‌المللی «گردشگری و رسانه» سازمان ملل می‌شود. سازمان جهانی گردشگری وابسته به سازمان ملل چهارمین دوره کنفرانس بین‌المللی گردشگری‌اش را با میزبانی تونس برگزار می‌کند.

 

«گردشگری و رسانه» شعار این گردهمایی جهانی است که 12 و 13 نوامبر (21 و 22 آبان‌ماه) برپا می‌شود. این کنفرانس با حمایت «CNN» و دیگر رسانه‌های کلیدی جهان برنامه‌ریزی شده است.

 

برداشتن فاصله بین مسئولین صنعت گردشگری و جامعه رسانه‌ای و بهبود روابط این دو از جمله مهم‌ترین اهداف برپایی این کنفرانس است. وزیر گردشگری تونس در این‌باره گفت: اهداف دولت تونس از میزبانی این گردهمایی روشن است. ما می‌خواهیم کشورمان را به مقصدی مهم در عرصه‌ بین‌المللی تبدیل کنیم.

 

وی افزود: تصویری که از تونس وجود دارد، کشوری با 3000 سال تاریخ است که در مسیر تمدن‌های بسیاری قرار داشته است. این سیر تاریخی تاثیر زیادی روی مردم ما گذاشته و باعث شده ملت ما را صبور، خون‌گرم، با فکری باز و میهمان‌نواز بشناسند.

 

به گزارش، دوره‌های پیشین این کنفرانس در کشورهای کرواسی‌، مصر و پرتغال برگزار شده است.

منبع : ایسنا

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.