تقویم تیر ۱۴۰۳؛ دانلود نسخه دسکتاپ و موبایل

5
از 3 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
تقویم تیر ۱۴۰۳؛ دانلود نسخه دسکتاپ و موبایل با کیفیت بالا و اختصاصی
11 اردیبهشت 1403 08:00
0

تقویم تیر ۱۴۰۳ رخدادهای مهم و تعطیلات اولین ماه از فصل گرم و دل‌نشین تابستان را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید با دانلود تقویم تیر ۱۴۰۳ در سریع‌ترین زمان ممکن، به تاریخ مد نظرتان در تیرماه دسترسی داشته باشید و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای کارهایتان را انجام دهید. در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند با ما همراه باشید.

تقویم تیر ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

با دانلود تقویم تیر 1403 برای دسکتاپ، شما می‌توانید تقویم این ماه را روی صفحه نمایش کامپیوترتان مشاهده کنید و به‌راحتی تاریخ دل‌خواهتان را ببینید. همچنین با اطلاع از تعطیلات تیر ۱۴۰۳ در این تقویم، می‌توانید برای انواع سفرهای پیش رو مثل سفر با تور طبیعت‌گردی برنامه‌ریزی کنید. 

اگر می‌خواهید همه مناسبت‌ها و تعطیلات سال ۱۴۰۳ را یکجا مشاهده کنید، می‌توانید به صفحه تقویم ۱۴۰۳ بروید و در کمترین زمان، تقویم کامل سال ۱۴۰۳ را دانلود کنید. با در دسترس داشتن این تقویم، شما می‌توانید مناسبت‌ها و تعطیلات همه ماه‌های سال را ببینید.

دانلود تقویم ۱۴۰۳

Tir-1403-lastsecond-calendar-desktop.jpg
تقویم تیر ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

دانلود تقویم تیر ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

تقویم تیر ۱۴۰۳ نسخه موبایل

با دانلود تقویم ۱۴۰۳ در یک نگاه شما می‌توانستید همه روزهای سال ۱۴۰۳ را در یک صفحه مشاهده کنید. اکنون با دانلود تقویم تیر ۱۴۰۳ برای موبایل، شما می‌توانید به تصویر پس‌زمینه تلفن همراهتان، حال‌وهوای تابستانی بدهید. همچنین با دسترسی آسان به رویدادها و تعطیلات تیر ۱۴۰۳، می‌توانید به‌سادگی برای سفرهایتان در تیر برنامه‌ریزی کنید.

Tir-1403-lastsecond-calendar-mobile (2).jpg
عکس تقویم تیر ۱۴۰۳ نسخه موبایل

دانلود تقویم تیر ۱۴۰۳ نسخه موبایل

تعطیلات تقویم تیر ۱۴۰۳

۵ تیر: عید سعید غدیر خم
۲۵ تیر: تاسوعای حسینی
۲۶ تیر: عاشورای حسینی

پیشنهاد مقاصد برای سفر در تعطیلات تیر

نخستین ماه از دومین فصل سال، می‌تواند پیام‌آور سفرهای لذت‌بخشی برای شما باشد. تیرماه با گرمای بی‌امان آغاز می‌شود و ادامه پیدا می‌کند؛ اما شما می‌توانید با سفر به مناطق سردسیر، خنکای ملایمی را تجربه کنید؛ مثلاً می‌توانید با تور کردستان عازم مناطق غربی ایران شوید و از آب‌وهوای مطبوع لذت ببرید. یکی دیگر از مقصدهای پیشنهادی برای سفر در تیر ماه، ییلاق فیلبند است. اگر از طبیعت‌دوستان هستید و مناطق شمالی همیشه برایتان جذابیت دارند، پیشنهاد می‌کنیم در تابستان، با تور فیلبند سفر کنید.

علاوه‌بر آنچه گفته شد، باید بگوییم چنانچه شما به‌دنبال مقصدی خارجی برای سفر هستید که هزینه‌هایی مقرون‌به‌صرفه داشته باشد و در نزدیکی ایران باشد، می‌توانید تیرماه به وان ترکیه بروید. سفر با تور وان در تیر می‌تواند یکی از سفرهای دل‌چسب برای شما باشد. اگر قبلاً به این مقصد سفر کرده‌اید، یکی دیگر از پیشنهادها برای سفر در ماه تیر، روسیه است؛ کشوری که سرمای زمستانش استخوان‌سوز است. شما می‌توانید در گرم‌ترین ماه سال با تور روسیه سفر کنید و در هوایی دل‌پذیر، جاذبه‌های حیرت‌انگیز این کشور را ببینید.

سخن آخر

در این مطلب، تقویم تیر ۱۴۰۳ برای دسکتاپ و موبایل را در دسترس شما قرار دادیم تا بتوانید به‌آسانی به تقویم اختصاصی تیر ۱۴۰۳ لست‌سکند، دسترسی داشته باشید و همه روزهای اولین ماه تابستان را ببینید. پیشنهاد شما سفر به چه مقصدهایی در ماه تیر است؟

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.