عجیب ترین درختانی که تاکنون دیده اید + تصاویر

4.5
از 2 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
01 آبان 1394 19:16
0

هر قدر که چیزای عجیب دور و برتون دیده باشید همیشه یک جایی از این دنیا هست که چیز عجیب تری برای نمایش داره. در این بین بدون شک جاذبه های طبیعی عجیب نظر افراد رو بیشتر به خودش جلب می کنه. پس از معرفی درختان خمیده عجیبی که درمطلبی بهش اشاره کردیم در اینجا پنج درخت دیگه را که شکلی غیرعادی دارند را برای شما به تصویری می کشیم. تمامی درختان این لیست در آمریکا قرار دارند.


Hyperion Tree – درخت هایپریون

درخت هایپریون یکی از بلند ترین درختان دنیا می باشد که در پارک ملی ردوود کالیفرنیا قرار دارد. پیدا کردن تنه ی این درخت در بین درختان دیگری که اطرافش قرار دارند کار دشواریست اما وقتی از دور به این منظره نگاه می کنیم این درخت با قد بسیار بلندش به راحتی از بین بقیه درختان قابل شناسایی است.

عجیب ترین درختان

Angel Oak Tree – درخت فرشته بلوط

این درخت با قدمت 1500 ساله در جنوب کالیفرنیا قرار دارد که شاید به اندازه درخت قبلی قامت بلندی نداشته باشه ولی شاخه های خمیده و شگفت آنگیزی دارد. بلند ترین شاخه آن 58 متر است.


عجیب ترین درختان

عجیب ترین درختان

Tree Root Cave

غار ریشه درخت جایی است که این درخت با ریشه های بیرون از خاکش قرار دارد و پناهگاه مخوفی را ایجاد کرده است. چیزی که درباره این درخت جالب است اینست که این درخت بدون اینکه ریشه هایش در خاک باشند به طرز شگفت آوری در همین حالت دوام آورده است.


عجیب ترین درختان

Drive Through Chandlier Tree

درختی که محل عبور و مرور وسایل نقلیه است! این درخت تنومند و غول آسا 91 متر ارتفاع دارد و عرض آن تقریبا دو متر است که به راحتی بسیاری از وسایل نقلیه از آن عبور می کنند.


عجیب ترین درختان

عجیب ترین درختان

Japanese Fire Tree

درخت آتشین ژاپنی شاید جذاب ترین این لیست باشد چرا که انگار واقعا در آتش است ! این درخت افرای ژاپنی یکی از مشهورترین درختان واشنگتن است که شاید از بسیاری از افراد معروف دنیا نیز بیشتر در معرض دوربین های عکاسی قرار می گیرد.


عجیب ترین درختان

عجیب ترین درختان

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.