هنرمندان در روسیه راه آهنی مینیاتوری ساختند!

4.5
از 2 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
راه آهن مینیاتوری، مسیری که از دنیای قصه ها به واقعیت رسیده است! +تصاویر
16 شهریور 1399 11:00
0

​​​​​​​​مهندس برق 62 ساله به نام پاول چیلین (Pavel Chilin) بیش از 10 سال طول کشید تا یک خط ‌آهن 350 متری (‏384 یارد)‏ مینیاتوری را بسازد که در زمین‌های شیب‌دار خود در حدود 50 کیلومتر (‏حدود 30 مایل)‏ خارج از سنت پترزبورگ پیچ بخورد. این راه‌آهن شاخه‌های مختلفی دارد، انتهای مرده، حلقه‌های مدار و حتی سه پل. در ادامه با هم در لست سکند عکس‌هایی از این قطار مینیاتوری را می‌بینیم و اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب خواهیم کرد.

 

طراحی قطار

طراحی قطار بخار او براساس یک نمونه کلاسیک از اوایل قرن بیستم است. چیلین آن را با کمک چند تن از علاقه‌مندان و طرفداران راه‌آهن و برخی از همسایگان که قطعات فلزی و مواد دیگر را برای او آورده بودند، ساخت.

chilin-building-railway1.jpg

پاول چیلین در سمت چپ و سرگئی ترخوف در روز یکشنبه 19 ژوئیه 2020، لوکوموتیو بخار خود را آماده می‌کنند تا بر روی راه‌آهن شخصی کوچک دهکده اولیانوکا در خارج از سن‌پترزبورگ روسیه حرکت کند. 

چیلین می‌گوید: «من از کودکی در مورد راه‌آهن و قطار هیجان‌زده بودم و همیشه می‌خواستم راه‌آهن خودم را داشته باشم. بالاخره، رویایم به حقیقت پیوست.» راه‌آهن او به سرعت هم برای بزرگسالان و هم برای کودکانی که مشتاق آزمایش قطار و لذت بردن از یک سفر آهسته هستند، مورد استقبال قرار گرفت. همچنین گردشگران تور روسیه از سراسر دنیا برای دیدن این قطار که حالا به یکی از جاهای دیدنی روسیه تبدیل شده است می‌آیند.

cover.jpg

 

قطار مینیاتوری اما واقعی

یکی از بازدیدکنندگان به نام آلکسی لبدمینتسوف (Alexei Lebedintsev) نه (9) ساله با خوشحالی متوجه شد که قطار "مانند یک قطار واقعی" است. ​او می‌گوید: «امتحان کردن این قطار برای من بسیار جالب بود زیرا من هم می‌خواهم مهندس شوم.»

​​​​​​​​چیلین می‌گوید برای تکمیل این پروژه عزم و اراده زیادی به خرج دادم. ​​​​​چیلین در ادامه می‌گوید: «یک راز کوچک دیگر این است که کامپیوتر و گوشی هوشمند خود را برای مدتی خاموش کنید تا بتوانید بر روی یک چیز مهم تمرکز کنید.»​ او گفت که او و دوستانش در حال حاضر مشغول ساختن یک کشتی بخار و همچنین در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک هواپیمای بخار هستند.

 

تصاویر قطار مینیاتوری

chilin-building-railway2.jpg

یک قطار بخار در یک راه‌آهن خصوصی در نزدیکی خانه روستایی پاول چیلین در روستای اولیانوکا (Ulyanovka) در حدود 50کیلومتری جنوب سنت پترزبورگ روسیه حرکت می‌کند. 

chilin-building-railway3.jpg

مردی در حال نواختن آکاردئون در قطار بخار مینیاتوری پاول چیلین در روستای اولیانوکا در خارج از سنت ‌پترزبورگ است. 

chilin-building-railway4.jpg

دستیاران پاول چیلین، سرگئی تیرخوف (Sergei Terekhov)، لکوموتیو راه‌آهن شخصی پاول چیلین را در روستای اولیانوکا در خارج از سنت پترزبورگ روسیه تعمیر می‌کند. 

chilin-building-railway5.jpg

قطار کوچک بخار در امتداد راه‌آهن کوچک شخصی پاول چیلین که در محوطه خانه‌اش در روستای اولیانوکا در خارج از سنت پیترزبورگ روسیه در حرکت است. 

chilin-building-railway6.jpg

سرگئی تیرخوف قطار کوچک بخار را در مسیر راه‌آهن شخصی پاول چیلین در روستای اولیانوکا در خارج از سنت پترزبورگ روسیه می‌راند. 

chilin-building-railway7.jpg

پاول چیلین برای بچه‌ها توضیح می‌دهد که چگونه لوکوموتیو بخار او در امتداد راه‌آهن شخصی مینیاتوریش در روستای اولیانوکا در خارج از سنت پترزبورگ حرکت می‌کند. 

chilin-building-railway8.jpg

قطار بخار مینیاتوری بر روی پلی در محوطه خانه چیلین در روستای اولیانکا در خارج از سنت پترزبورگ. 

chilin-building-railway9.jpg

پاول چیلین برای بچه‌ها توضیح می دهد که چگونه لوکوموتیو قطار مینیاتوری کار می‌کند. 

chilin-building-railway10.jpg

پاول چیلین، لوکوموتیو بخار را در راه آهن شخصی خود در دهکده اولیانکا می‌راند. 

chilin-building-railway11.jpg

قطار سریع‌السیر کوچکی روی یک پل که توسط پاول چیلین برای عبور قطار نصب شده است. 

 

منبع: apnews 

فاطمه فراهانی
فاطمه فراهانی