رونمایی از سیستم اطلاع‌رسانی جاذبه‌های گردشگری تهران

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
رونمایی از سیستم اطلاع‌رسانی جاذبه‌های گردشگری تهران
08 مهر 1389 00:00
0

به گزارش فارس:
همزمان با هفته گردشگری سیستم اطلاع‌رسانی جاذبه‌های گردشگری استان تهران رونمایی می‌شود.

فریدون محمدی؛ معاون گردشگری استان تهران با بیان این مطلب افزود: این سیستم اطلاع‌رسانی بر اساس موقعیت جغرافیایی ویژه جاذبه‌های گردشگری استان تهران توسط ایرج میلانی طراحی شده است.

محمدی ادامه داد: در این سیستم گردشگران می‌توانند شماره چهار رقمی 6467 را شماره‌گیری کنند و پس از آن شماره جاذبه گردشگری مورد نظر را گرفته و اطلاعات مختلفی را در این خصوص دریافت کنند.

وی تصریح کرد: اطلاعات مربوط به شماره جاذبه‌های گردشگری از قبل از طریق بروشورهایی در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد تا گردشگران بتوانند به راحتی از این سیستم استفاده کنند.

این مقام مسئول در اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران بیان داشت: در آینده نیز می‌توان شماره رهگیری هر جاذبه را طی تابلوهایی زیبا در محل جاذبه نصب کرد.

محمدی با بیان اینکه راه‌اندازی این سیستم طرحی جالب در حوزه گردشگری است که به زودی در استان تهران عملیاتی می‌شود، بیان داشت: از طریق این سیستم اطلاعات جامعی در خصوص جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی ایران در اختیار گردشگران و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.