بازدید از موزه اتومبیل ابوظبی

4.6
از 7 رای

در امارات متحده عربی و در میان بیابان‌های خشک آن، موزه متفاوت و دیدنی قرار گرفته است. موزه اتومبیل ابوظبی یکی از جالب‌ترین موزه‌هایی است که هر فردی در سفرش با تور دبی می‌تواند بازدید کند. این موزه که با ماشین‌های عجیب و غول‌پیکر پوشیده شده، چه برای ماشین‌بازها و چه افراد عادی جالب و تماشایی است.

موزه ماشین ابوظبی، خانه‌ای برای ماشین‌های عجیب!

شاید درصد زیادی از کشور امارات متشکل از کویر و بیابان‌های خشک باشد، اما حتی در بیابان‌های این کشور هم چیزهایی وجود دارد تا شما را شگفت‌زده کند. موزه ماشین امارات که در ابوظبی واقع شده‌ است، صرفا کلکسیونی از خودروهای لوکس یا کلاسیک را در خود نگه‌داری نمی‌کند، بلکه دارای خودروهای عجیبی هم هست که جزئیات جالبی دارند و بازدید از این موزه یکی از بهترین تفریحات دبی برای مسافران شمرده می‌شود.

البته تنوعی که در دیدنی‌ها و جاذبه‌های دبی دیده می‌شود، شما را وادار می‌کند تا زمان زیادی را برای بازدید از این شهر صرف کنید و از همین‌ نظر، سفر با تور دبی 7 شب و 8 روز را پیشنهاد می‌دهیم تا با خیالی راحت و با زمان کافی به دیدن شهر زیبای دبی بروید. اگر هم فکر هزینه‌های سفر به این شهر، شما را به شک انداخته است، با استفاده از انواع تورهای اقساطی دبی می‌توانید سفری برنامه‌ریزی شده به دبی را تجربه کنید و با مدیریت هزینه‌ها، از سفر خود نهایت لذت را ببرید و البته، در این میان بازدید از موزه اتومبیل ابوظبی را هم فراموش نکنید. در ادامه برای دیدن تصاویری از این موزه جالب و منحصربه‌فرد ما را همراهی کنید.

 منبع: Youtube