بهترین هتل های مارماریس؛ 9 هتل یوآل و 5 ستاره

4.3
از 30 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
رویایی ترین اقامت در مارماریس کجاست؟
18 اردیبهشت 1402 07:00
0

برای آن‌هایی که تصمیم می‌گیرند به مارماریس سفر کنند، همیشه یکی از نگرانی‌ها، نشناختن بهترین هتل های مارماریس است. پس با استفاده از این متن می‌توانید هتل مناسبی برای تور مارماریس انتخاب کنید.

هتل برای مسافران مارماریس بسیار مهم است چون بسیاری از مسافران به شوق تفریح در هتل های خوب مارماریس، سفر می‌کنند. اقامت در بهترین هتل های مارماریس، قایق‌سواری و بازدید از جاذبه‌های منحصربه‌فرد این شهر، رفتن به ساحل و لذت بردن از دریای مدیترانه همگی در مارماریس در انتظار شماست. برای همین هم ما در این بخش از مجله لست سکند از بهترین هتل های مارماریس برایتان می‌گوییم. هتل‌هایی که نه فقط رتبه بالایی در سایت‌های معتبر به دست آورده‌اند، بلکه بازخوردهای خوبی هم از مسافران قبلی دریافت کرده‌اند. 

بهترین هتل های مارماریس کدامند؟ 

در سایت‌های مختلف برای انتخاب بهترین هتل‌ها ویژگی‌های مختلفی را در نظر می‌گیرند، هرچند که اغلب هتل‌ها برای دریافت ستاره‌های خود باید استانداردهای خاصی را داشته باشند؛ اما گاهی علاوه بر این استانداردها، سایت‌های مشهور امتیازدهی و رزرو مانند سایت booking تک‌به‌تک امکانات رفاهی و تفریحی را هم در نظر می‌گیرد.

ما برای معرفی بهترین هتل ها در مارماریس علاوه بر استفاده از نقد و بررسی این سایت‌ها به سراغ نظرات مسافران ایران هم رفته‌ایم و در نهایت با توجه به این توضیحات اگر بخواهیم بگوییم بهترین هتل های مارماریس کدام هستند باید به هتل‌های گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس، هتل گرین نیچر دیاموند، فورتزا بیچ ریزورت، هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا و هتل کوکس کلاب آداکوی است. 

16987486_20091200100092235284.jpg
مارماریس از شهرهای ساحلی محبوب

گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس (Grand Yazici Club Marmaris Palace)

هتل گرند تازیچی کلاب مارماریس پالاس یک هتل 5 ستاره در نزدیکی شهر است و به شما امکان استفاده از پلاژ اختصاصی این مجموعه را می‌دهد. این محل، چند کافه، استخر، باشگاه و مهد کودک دارد که یک ارزش افزوده برای خانواده‌هایی محسوب می‌شود که به همراه فرزندان خردسالشان سفر می‌کنند. همچنین در هتل، یک پارک آبی مناسب خانواده‌ها ساخته شده است. این هتل در فاصله 6 کیلومتری از مرکز شهر و 90 کیلومتری از فرودگاه قرار دارد و از جمله نکاتی که توجه مسافران را در طول اقامتشان جلب کرده، تمیزی اتاق و تنوع غذاهای ارائه شده است. 

  • آدرس سایت هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس: grandyazicihotels.com
  • موقعیت هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس: İçmeler mah
  • امتیار هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس در سایت بوکینگ: 7.4 از 10
  • امتیاز هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس در گوگل: 4.4 از 5

موقعیت دقیق هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس

276085059.jpg
هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس از هتل های خوب مارماریس

هتل گرین نیچر دیاموند (green nature diamond hotel)

اگر در جستجوی بهترین هتل ها در مارماریس باشید که ساحل اختصاصی دارند، احتمال این زیاد است که به نام هتل گرین نیچر دیاموند برسید. این هتل یک مجموعه خوب برای کسانی است که دوست دارند یک تعطیلات لذت‌بخش در کنار تفریحات آبی داشته باشند.

در این هتل، استخر سرپوشیده و روباز، اسپا و سایر تفریحاتی برای شما مهیا شده که می‌توانید در کنار ساحل انجام دهید. غیر از امکانات ورزشی به شما امکانات متعددی برای رفاه بیشتر هم داده می‌شود. مثلاً اگر خوردن غذاهای رژیمی برایتان اهمیت دارد و نمی‌توانید در طول سفر دست از رژیم خود بکشید، در این هتل امکان سرو غذاهای رژیمی هم فراهم است.

  • آدرس سایت هتل گرین نیچر دیاموند: greennaturediamond.com
  • موقعیت هتل گرین نیچر دیاموند: Siteler
  • امتیار هتل گرین نیچر دیاموند در سایت بوکینگ: 7.3 از 10
  • امتیاز هتل گرین نیچر دیاموند در گوگل: 4.4 از 5

موقعیت دقیق هتل گرین نیچر دیاموند

green-nature-diamond-hotel-marmaris-photo-1.jpg
هتل گرین نیچر دیاموند از بهترین هتل های 5 ستاره مارماریس 

 فورتزا بیچ ریزورت (Fortezza Beach Resort)

فورتزا بیچ ریزورت یکی از هتل‌هایی است که شاید بتوان گفت فاصله بیشتری از شهر دارد؛ اما اگر علاقه به گشت‌وگذار در شهر ندارید و نمی‌خواهید از جاهای دیدنی مارماریس بازدید کنید، این هتل یک گوشه دنج با منظره دریای مدیترانه برای شما دارد. اتاق‌های شیک مدرن فورتزا بیچ، به‌خودی‌خود مشهور هستند؛ اما در کنار آن بد نیست بدانید که این مورد از بهترین هتل های 5 ستاره مارماریس، چندین استخر، اتاق بازی، اسپا و سایر امکانات رفاهی و تفریحی هم دارد.

  • آدرس سایت هتل فورتزا بیچ ریزورت: fortezzahotel.com
  • موقعیت هتل فورتزا بیچ ریزورت: Hisarönü
  • امتیار هتل فورتزا بیچ ریزورت در سایت بوکینگ: 7.9 از 10
  • امتیاز هتل فورتزا بیچ ریزورت در گوگل: 4.4 از 5

موقعیت دقیق هتل فورتزا بیچ ریزورت 

galeri-15737281383864.jpg
ساحل هتل بیچ ریزوت 

هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا (green nature resort & spa)

هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا در جنوب غربی مارماریس و در نزدیکی جنگل قرار دارد. در این هتل هم بسیاری از تفریحات آبی مورد علاقه مسافران در نظر گرفته شده است. شاید تصور کنید این هتل جزو بهترین هتل های یوآل مارماریس باشد، اما باید بدانید که این هتل نه یو آل، بلکه آل است. یک مورد دیگر که بد نیست درمورد هتل گرین نیچر بدانید، این است هرچند هتل فاصله‌ای 500 متری با ساحل دارد اما با وجود وسایل حمل‌ونقلی که هتل برای رفت‌وآمد به ساحل در نظر گرفته است، نیازی نیست شما نگران رفتن به ساحل باشید!  

  • آدرس سایت هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپاgreennatureresortspa.com
  • موقعیت هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا: Şirinyer Mh
  • امتیاز هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا: 8 از 10
  • امتیاز هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا در گوگل: 4.1 از 5

موقعیت دقیق هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا

TRDL0068_13.jpg
هتل گرین نیچر ریزورت اند اسپا از بهترین هتل ها در مارماریس

هتل لابراندا مارس مارماریس (labranda mares marmaris hotel)

هتل لابراندا مارس مارماریس از بهترین هتل های 5 ستاره مارماریس است که شامل دو بخش می‌شود، بخش‌های ویلایی و ساختمان اصلی. این هتل برنامه‌های متنوعی دارد که در طول اقامتتان، می‌توانید با شرکت در آن‌ها زمان اقامت خودتان را در مارماریس به بهترین نحو بگذرانید. البته هرچند که اقامت در یکی از هتل های خوب مارماریس فرصت خوبی برای استراحت و لذت‌بردن از تعطیلات است؛ اما اگر برای یک بار هم که شده راهنمای سفر به مارماریس را بخوانید، متوجه می‌شوید که غافل شدن از گشت‌وگذار در این منطقه یک فرصت‌سوزی است. 

  • آدرس سایت هتل لابراندا مارس مارماریسlabranda.com
  • موقعیت هتل لابراندا مارس مارماریس: İçmeler
  • امتیاز هتل لابراندا مارس مارماریس: 8.1 از 10
  • امتیاز هتل لابراندا مارس مارماریس: 4.4 از 5

موقعیت دقیق هتل لابراندا مارس مارماریس

exterior-15.jpg
لابراندا مارس از بهترین هتل های مارماریس 

هتل کوکس کلاب آداکوی (Cook's Club Adakoy)

هتل کوکس کلاب آداکوی یکی از بهترین هتل های یوآل مارماریس است که از شهرت زیادی در میان گردشگران برخوردار است. شاید جالب باشد که بدانید این هتل محدودیت سنی دارد و افراد کمتر از 16 سال در کوکس کلاب پذیرش نمی‌شوند. بنابراین اگر به‌دنبال فضایی با تم رمانتیک‌تر می‌گردید یا اینکه از شلوغی بچه‌هایی که در محیط هتل بازی می‌کنند خسته می‌شوید، این هتل انتخاب خوبی برای شماست. 

کوکس کلاب علاوه بر همه امکانات استانداری که اغلب هتل های 5 ستاره به مسافران ارائه می‌دهند، به شما امکان گشت‌وگذار در باغ هتل را هم می‌دهد. این هتل یکی از مجهزترین هتل‌های منطقه است که در آن از استخر روباز گرفته تا زمین خصوصی والیبال و فوتبال پیدا می‌شود و اگر قصد یک خوشگذرانی تمام عیار را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این هتل را از دست ندهید. 

  • آدرس سایت هتل کوکس کلاب آداکویcooksclubadakoy.com
  • موقعیت هتل کوکس کلاب آداکوی: Adakoy mahallesi
  • امتیاز هتل کوکس کلاب آداکوی: 8.1 از 10
  • امتیاز هتل کوکس کلاب آداکوی: 4.3 از 5

 

موقعیت دقیق هتل کوکس کلاب آداکوی

tr_dlm_cooks_club_adakoy_m_un7fc2v_00103.jpg
کوکس کلاب آداکوی از بهترین هتل های مارماریس

هتل الیت ورد مارماریس (Elite World Marmaris Hotel)

وقتی به سراغ خرید تور ترکیه می‌روید، احتمالاً یکی از نگرانی‌های شما پیدا کردن یک هتل خوب در این کشور باشد. در سفر به مارماریس، تعداد هتل‌های خوبی که امکان انتخابش را دارید به‌قدری زیاد است که به‌راحتی می‌توانید از بین بهترین هتل ها در مارماریس یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. یکی از هتل های خوب مارماریس هتل الیت ورد مارماریس است. این هتل انواع امکانات تفریحی و رفاهی از جمله، کافه، اسپا، باشگاه و حتی ساحل اختصاصی هم دارد. این هتل، برای پذیرش مهمانان خود محدودیت سنی در نظر می‌گیرد و به افراد زیر 14 سال خدمات ارائه نمی‌کند و در دسته هتل‌های مخصوص بزرگسالان ترکیه قرار می‌گیرد.

  • آدرس سایت هتل الیت ورد مارماریس: eliteworldhotels.com
  • موقعیت هتل الیت ورد مارماریس: İçmeler
  • امتیاز هتل الیت ورد مارماریس: 8.4 از 10
  • امتیاز هتل الیت ورد مارماریس: 4.6 از 5

موقعیت دقیق هتل الیت ورد مارماریس

121270235.jpg
الیت ورد از بهترین هتل های مارماریس

 هتل تی یو آی بلو گرند آزور (TUI BLUE Grand Azur)

در ادامه لیست بهترین هتل های مارماریس اگر به نام هتل تی یو آی بلو گرند آزور اشاره نکنیم بی‌انصافی کرده‌ایم. این هتل هم یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مارماریس است که در یک باغ گرمسیری ساخته شده و با امکاناتی که برای مسافران خود در نظر می‌گیرد، برای شما تجربه یک اقامت مطلوب را می‌سازد. نکته درخور توجه درباره هتل تی یو آی بلو گرند آزور، موقعیت قرارگیری آن از نظر دسترسی شما به جاذبه‌های تاریخی و دیدنی داخل شهر است. 

  • آدرس سایت هتل تی یو آی بلو گرند آزور: tui-blue.com
  • موقعیت هتل تی یو آی بلو گرند آزور: Siteler
  • امتیاز هتل تی یو آی بلو گرند آزور: 8.4 از 10
  • امتیاز هتل تی یو آی بلو گرند آزور: 4.5 از 5

موقعیت دقیق هتل تی یو آی بلو گرند آزور

2hXmmg9F7Qc1Z96RHAQ4xLeswbTDo6rXWjwJ8bJc.jpeg
تی یو آی بلو گرند آزور از مشهورترین و بهترین هتل ها در مارماریس 

 سخن آخر

 اگر قصد سفر به ترکیه، به‌ویژه شهرهای ساحلی آن را دارید، مارماریس را از دست ندهید. این شهر و هتل‌ها و ریزورت‌هایش با انبوهی از امکانات گوناگون همگی برای خاطره‌انگیز شدن سفرتان آماده‌اند. اینکه چه هتلی را با چه امکاناتی انتخاب می‌کنید، کاملاً به نظرات شخصی شما مربوط است. اگر به دیدن جاذبه‌های تاریخی علاقه دارید، شاید بهتر باشد به سراغ هتل‌هایی بروید که بیشتر به شهر نزدیک هستند یا اگر دوست دارید بیشتر زمان خود را صرف خوش‌گذرانی و لذت بردن از امکانات هتل کنید، می‌توانید اقامتگاهتان را از میان بهترین هتل های یوآل مارماریس پیدا کنید. در هر صورت باید بدانید که در این منطقه برای شما با هر سلیقه‌ای جای مناسبی وجود دارد، فقط یک جستجوی کوتاه کافی است.

پوپک کفیلی
پوپک کفیلی

دانش آموخته خبرنگاری و عاشق ماجراجویی‌ام. کشف دنیای جدید، وسوسه همیشگی من است و دوست دارم قبل از اینکه بمیرم، به‌اندازه کافی دنیای اطراف را دیده باشم. فکر می‌کنم بهترین راه کشف دنیا، سفرکردن و خواندن و نوشتن است، برای همین هم سعی می‌کنم دنیای اطراف را بهتر ببینم، بیشتر بخوانم و حتی بیشتر از آن بگویم.