بهترین اوت لت های آنتالیا برای خرید ارزان + ساعت کاری و آدرس

4.6
از 7 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
اوت‌لت‌های آنتالیا برای خرید کجاست؟
07 مهر 1402 08:00
1

شناخت اوت لت های آنتالیا و آشنایی با نحوه دسترسی به هرکدام از آن‌ها، برای اغلب مسافران این شهر اهمیت فراوان دارد. گرچه آنتالیا شهری است که بیش از هر ‌چیز به تفریحاتش شهرت دارد، اما ممکن است عده‌ای از گردشگران ترجیح دهند از زمان حضورشان در این شهر برای خرید کردن اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه استفاده کنند. در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند، شما علاوه‌بر آشنایی با اوت لت های آنتالیا، مراکز خرید ارزان در این شهر را خواهید شناخت و می‌توانید با یک برنامه‌ریزی دقیق، از فرصت سفر خود نهایت استفاده را ببرید.

اوت لت های آنتالیا کدام‌اند؟

اوت لت های آنتالیا عبارت‌اند از: مرکز خرید دیپو اوت‌لت، مانیانا اوت‌لت و گالری مال اوت‌لت. از مراکز خرید ارزان آنتالیا هم می‌توان به مرکز خرید مارک آنتالیا، مرکز خرید میگروس آنتالیا، مرکز خرید شیمال، مرکز خرید سلطان بازار، بازار کمر و بازار قدیم آنتالیا اشاره کرد. بدیهی است که مراکز خرید آنتالیا تنها به این تعداد محدود نمی‌شود و مواردی که در این مطلب معرفی می‌کنیم، فقط اوت‌لت‌ها و مراکز خرید ارزان این شهر را در بر می‌گیرد.

اوت‌لت چیست؟

اوت لت های آنتالیا

اگر خرید کردن از اوت‌لت‌ها برایتان اهمیت دارد و پیش از سفر به آنتالیا، سفر به استانبول را تجربه کرده‌اید، خوب است بدانید که تعداد اوت لت های آنتالیا به فراوانی اوت‌لت‌های استانبول نیست. به همین دلیل شما می‌توانید در زمان کوتاه‌تری از مراکز خرید اوت لت آنتالیا دیدن کنید و خریدهایتان را انجام دهید. گشت‌وگذار در اوت‌لت‌ها را می‌توان از تفریحات رایگان آنتالیا به شمار آورد؛ زیرا اگر شما خویشتن‌داری کنید و خریدی انجام ندهید، ضمن دیدن فروشگاه‌های برند هزینه‌ای هم پرداخت نخواهید کرد. در ادامه، شما با این اوت‌لت‌ها آشنا می‌شوید.

مرکز خرید دیپو اوت‌لت (Deepo Outlet Center)

معرفی اوت لت های آنتالیا را از شناخته‌شده‌ترین اوت‌لت این شهر، یعنی مرکز خرید دیپو اوت‌لت شروع می‌کنیم. کمتر کسی پیدا می‌شود که اهل خرید کردن از مراکز خرید اوت‌لت باشد و در سفر به آنتالیا، از دیپو اوت‌لت غافل شود. این مرکز خرید که از سال 2004 آغاز به کار کرده، بزرگ‌ترین مرکز خرید اوت‌لت در منطقه مدیترانه است، معماری جالب‌توجهی دارد و گردشگران فراوانی در سفر به آنتالیا از آن دیدن می‌کنند. دیپو اوت‌لت جایی است که در همه روزهای سال می‌توانید لذت خرید کردن با قیمت‌های کم‌شده را در آن تجربه کنید.

مرکز خرید دیپو اوت‌لت، علاوه‌بر اینکه 90 برند برگزیده محلی و بین‌المللی را در خود جای داده است، چندین سالن سینما، پیست کارتینگ، کافه‌ها و رستوران‌هایی دارد که کمک می‌کنند تا شما خستگی پاساژگردی و خرید را از تن به در کنید. همه این‌ها موجب می‌شود تا رفتن به مرکز خرید دیپو اوت‌لت، یکی از جاذبه‌های سفر شما به آنتالیا باشد؛ به‌ویژه اگر از دوستداران خرید باشید و مقرون‌به‌صرفه بودن و باکیفیت بودن را یک‌جا بخواهید. ازآنجاکه دیپو اوت‌لت در نزدیکی فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است، اگر با روش‌های حمل و نقل عمومی در آنتالیا آشنا باشید، به‌راحتی می‌توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی، خودتان را به این مرکز خرید برسانید.

  • ساعت کاری مرکز خرید دیپو اوت‌لت: یکشنبه تا پنجشنبه از 10 صبح تا 10 شب. جمعه و شنبه از 10 صبح تا 10:30 شب

  • آدرس مرکز خرید دیپو اوت‌لت: منطقه کپز، آلتینوا سینان، خیابان سریک

موقعیت دقیق مرکز خرید دیپو اوت‌لت روی نقشه

lastsecond.ir Deepo Outlet Center.jpg
تصویری از داخل مرکز خرید دیپو اوت‌لت، یکی از اوت لت های آنتالیا

مانیانا اوت‌لت (Manyana Outlet)

یکی دیگر از اوت‌لت های آنتالیا، مانیانا اوت‌لت است که در نزدیکی ریزورت‌های آنتالیا قرار دارد و فروشگاه‌های متنوعی را برای خرید پوشاک، کیف، کفش، سوغات و دیگر محصولات در اختیار شما می‌گذارد. قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه مانیانا اوت‌لت در کنار کیفیت رضایت‌بخش اجناس، موجب شده تا این مرکز خرید به یکی از مقاصد پرتردد برای خریددوستان در آنتالیا تبدیل شود و گردشگران زمانی را برای بازدید از مانیانا اوت‌لت اختصاص دهند و یک خرید دل‌چسب داشته باشند.

  • ساعت کاری مانیانا اوت‌لت: همه‌روزه از 10 صبح تا 11 شب

  • آدرس مانیانا اوت‌لت: منطقه آکسو، کمر اگزی، خیابان لارا توریزم

موقعیت دقیق مانیانا اوت‌لت روی نقشه

lastsecond.ir Manyana  Outlet.jpg
مانیانا اوت‌لت، یکی از مراکز خرید اوت لت آنتالیا

نوبت به معرفی گالری مال اوت‌لت، یکی دیگر از مراکز خرید اوت لت آنتالیا و بزرگ‌ترین مرکز خرید اوت‌لت در منطقه کمر می‌رسد. حضور برندهای گوناگون در کنار قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه موجب شده تا گالری مال اوت‌لت به یکی از مقصدهای دوستداران خرید در آنتالیا تبدیل شود. پوشاک مردانه و زنانه، پوشاک کودکان، کیف، کفش، انواع ادویه ترکی و سوغات، تعدادی از محصولاتی است که شما می‌توانید در این مرکز خرید ببینید و تهیه کنید.

  • ساعت کاری گالری مال اوت‌لت: همه‌روزه از 10 صبح تا 11:30 شب

  • آدرس گالری مال اوت‌لت: منطقه کمر، گوینوک، خیابان آتاتورک

موقعیت دقیق گالری مال اوت‌لت روی نقشه

lastsecond.ir Gallery Mall Outlet.jpg
نمایی از گالری مال اوت‌لت، یکی از اوت لت های آنتالیا

مراکز خرید ارزان آنتالیا

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، شمار اوت لت های آنتالیا در مقایسه با برخی شهرها مثل استانبول بسیار کمتر است. همین موضوع موجب می‌شود تا گردشگرانی که به‌دنبال خریدی معقول و مقرون‌به‌صرفه هستند، فقط به مراکز خرید اوت لت آنتالیا اکتفا نکنند و در سفرشان به این شهر، به مراکز خرید ارزان هم توجه داشته باشند. در ادامه با چند نمونه از مراکز خرید ارزان در آنتالیا آشنا می‌شوید تا ضمن رفتن به اوت‌لت‌ها، به این مراکز هم گوشه چشمی داشته باشید تا اگر با تور آنتالیا مهر به این شهر سفر کردید، دستتان برای خرید بازتر باشد.

مرکز خرید مارک آنتالیا (Mark Antalya Shopping Mall)

یکی از مراکز خرید آنتالیا که در آنجا می‌توانید با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای خرید کنید، مرکز خرید مارک است. این مرکز خرید چهارطبقه، مجموعه بزرگی از فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها را در خود گنجانده و این موضوع دست شما را برای مقایسه قیمت‌ها و انتخاب باز می‌گذارد. مرکز خرید مارک آنتالیا در سال 2013 افتتاح شده و بیش از 150 فروشگاه را در خود جای داده است. انواع فروشگاه پوشاک با ارائه لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه با برندها و قیمت‌های گوناگون، در مرکز خرید مارک وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه‌ای که برای خرید در نظر گرفته‌اید، محصول مد نظرتان را انتخاب کنید و بخرید.

علاوه‌بر فروشگاه‌های پوشاک، وجود فروشگاه‌های ساعت، جواهرات، لوازم الکترونیکی، لباس ورزشی و کفش راحتی در مرکز خرید مارک، این مکان را به جایی مطلوب برای خرید تبدیل کرده است. سینمای این مرکز خرید در کنار رستوران‌ها و کافه‌های دل‌نشین آن، به شما این امکان را می‌دهد که خستگی گشتن و خرید کردن را با تماشای یک فیلم خوب یا نوشیدن یک لیوان نوشیدنی دل‌چسب از تن به در کنید.

  • ساعت کاری مرکز خرید مارک آنتالیا: همه‌روزه از 10 صبح تا 10 شب

  • آدرس مرکز خرید مارک آنتالیا: منطقه مرادپاشا، محله تاحیل پازاری، خیابان کاظم اوزلاپ

موقعیت دقیق مرکز خرید مارک آنتالیا روی نقشه

lastsecond.ir Mark Antalya Shopping Mall.jpg
مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا (Antalya Migros Shopping Center)

مرکز خرید میگروس که عنوان‌دار اولین مرکز خرید آنتالیاست، در سال 2001 شروع به فعالیت کرد و بیش از 20 سال است که میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان است. این مرکز خرید با میزبانی از حدود 130 فروشگاه با برندهای مطرح محلی و جهانی، جایی است که می‌توانید خریدی باب‌میل را تجربه کنید. علاوه‌بر این فروشگاه‌ها، وجود رستوران‌ها و فست‌فودها و سالن سینما به شما این امکان را می‌دهد که خرید را به تفریح تبدیل کنید و خاطره‌ای به‌یادماندنی را از مرکز خرید میگروس در ذهنتان بسازید.

  • ساعت کاری مرکز خرید میگروس آنتالیا: همه‌روزه از 10 صبح تا 10 شب

  • آدرس مرکز خرید میگروس آنتالیا: منطقه کنیالتی، محله آراپسویو، بلوار آتاتورک

موقعیت دقیق مرکز خرید میگروس روی نقشه

lastsecond.ir Antalya Migros Shopping Center.jpg
مرکز خرید میگروس، یکی از مراکز خرید ارزان در آنتالیا

مرکز خرید شیمال (Shemall Shopping Center)

مرکز خرید شیمال را می‌توان یکی دیگر از مراکز خرید ارزان آنتالیا به شمار آورد. این مرکز خرید می‌تواند گزینه خوبی برای یک پاساژگردی مطلوب در محیطی آرام باشد. شیمال با داشتن فروشگاه‌های متنوع، محصولات گوناگونی برای عرضه دارد؛ از بوتیک‌های لباس گرفته تا فروشگاه‌های اسباب‌بازی، همه و همه کمک می‌کنند تا لحظات دل‌چسبی را در این مرکز خرید سپری کنید. علاوه‌بر این‌ها، تماشای یک فیلم خوب در سینمای مرکز خرید شیمال و صرف یک وعده غذایی در فودکورت آن، می‌تواند لذت بازدید شما را دوچندان کند.

  • ساعت کاری مرکز خرید شیمال: همه‌روزه از 10 صبح تا 10 شب

  • آدرس مرکز خرید شیمال: منطقه مرادپاشا، فنر، خیابان تکلی اوغلو

تور آنتالیا UALL

موقعیت دقیق مرکز خرید شیمال روی نقشه

lastsecond.ir Shemall Shopping Center.jpg
نمایی از داخل مرکز خرید شیمال، یک مرکز خرید ارزان در آنتالیا

مرکز خرید سلطان بازار (Sultan Bazaar Shopping Center)

مرکز خرید سلطان بازار، یک مرکز خرید ارزان در آنتالیا محسوب می‌شود. اگر دوست دارید لذت خریدی مقرون‌به‌صرفه را در آنتالیا تجربه کنید، سلطان بازار مقصد شماست. در این مرکز خرید حدود 70 مغازه را می‌بینید که سوغات سنتی و محصولات برندهای معروف را می‌فروشند. سلطان بازار جایی است که لباس‌های رنگارنگ به‌وفور پیدا می‌شود و به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را امتحان و انتخاب کنید و سپس بخرید. پس از خریدی جانانه از این مرکز خرید می‌توانید خودتان را به یکی از بهترین رستوران های آنتالیا دعوت کنید و حال خوب پاساژگردی را با یک وعده غذای دل‌چسب، تکمیل کنید.

  • ساعت کاری مرکز خرید سلطان بازار: همه‌روزه از 9 صبح تا 12 شب

  • آدرس مرکز خرید سلطان بازار: منطقه آکسو، بلوار یاشار سوباتای

موقعیت دقیق مرکز خرید سلطان بازار روی نقشه

lastsecond.ir Sultan Bazaar Shopping Center.jpg
مرکز خرید سلطان بازار، یکی از مراکز خرید ارزان در آنتالیا

بازار کمر (Bazar Kemer)

از دیگر جاهای آنتالیا که در آن می‌توانید خریدی معقول را تجربه کنید، بازار کمر است که در بلوار آتاتورک قرار دارد و فقط روزهای پنجشنبه برقرار است. در بازار کمر شما می‌توانید چینی، انواع زیورآلات و کالاهای دست‌دوم را تهیه کنید. چانه‌زنی یکی از اصول پذیرفته‌شده در این بازار است؛ در نتیجه محل مناسبی برای آزمودن مهارت‌های چانه‌زنی شماست. اگر در زمان نزدیک به بسته‌شدن بازار کمر به آنجا بروید، احتمال اینکه اجناس دل‌خواهتان را با تخفیف‌های درخور توجهی به دست آورید، فراوان است.

  • ساعت کاری بازار کمر: پنجشنبه‌ها از 8 صبح تا 3 بعدازظهر

  • آدرس بازار کمر: منطقه کمر، خیابان دنیز

راهنمای کامل سفر به آنتالیا

موقعیت دقیق بازار کمر روی نقشه

lastsecond.ir Bazar Kemer.jpg
نمونه‌ای از اجناس بازار کمر

بازار قدیم آنتالیا (Antalya Old Bazaar)

بازار قدیم آنتالیا جایی است برای پرسه زدن میان انواع محصولات و دیدار کردن با کالاهای نوستالژیک و خاطره‌انگیز. این بازار که در دسته بازارهای ارزان آنتالیا جای می‌گیرد، مجموعه‌ای از مغازه‌های کوچک است که اغلب با فروش جواهرات میزبان مشتریان هستند. دقت کنید هنگام خرید از بازار قدیم آنتالیا، در پرداخت مبلغ خرید، شتاب‌زده نباشید؛ چون با کمی صبوری و گفت‌وگو می‌توانید تخفیف‌های خوبی بگیرید. لباس، فرش و اجناس چرمی ازجمله محصولاتی هستند که در بازار قدیم آنتالیا می‌بینید. اگر در سفر به آنتالیا از این بازار دیدن کنید، ممکن است از لذت نوشیدن یک فنجان چای سیب بهره‌مند شوید؛ چراکه سرو چای برای بازدیدکنندگان، از سنت‌های دل‌پسند در ترکیه است و اغلب کسانی که با تور ترکیه سفر می‌کنند، از این لذت بی‌نصیب نمی‌مانند.

  • ساعت کاری بازار قدیم آنتالیا: همه‌روزه از 10 صبح تا 12 شب

  • آدرس بازار قدیم آنتالیا: منطقه مرادپاشا، محله بالبی

موقعیت دقیق بازار قدیم آنتالیا روی نقشه

lastsecond.ir Antalya Old Bazaar.jpg
تصویری از بازار قدیم، یکی از بازارهای ارزان آنتالیا

سفر به آنتالیا با تور

سفر به آنتالیا ازجمله سفرهایی است که بیشتر به‌منظور تفریح و خرید انجام می‌شود. ازآنجاکه سفر و برنامه‌ریزی‌های آن، زمان و انرژی فراوانی می‌طلبد و عهده‌دار شدن همه مسئولیت‌ها و هماهنگی‌های سفر ممکن است هم پیش از سفر و هم در زمان سفر، خستگی بسیاری به شما تحمیل کند، می‌توانید با خرید تور آنتالیا وظایف خود را سبک کنید و با خاطری آسوده، به سفری لذت‌بخش بروید. لست‌سکند با فراهم کردن امکان مقایسه تورهای متنوع و خدمات آن‌ها، در کنار شماست تا تور مناسبی را انتخاب کنید. شما می‌توانید با استفاده از فیلترهای گوناگون در سایت لست‌سکند، در کمترین زمان به تور دل‌خواه خود برسید. علاوه‌بر این، امکان خرید تور اقساطی آنتالیا، فرصت دیگری است که لست‌سکند در اختیار شما گذاشته تا چنانچه قصد دارید از هزینه‌های سنگین مالی در ابتدای سفرتان بکاهید، با استفاده از تور اقساطی به هدفتان برسید.

سخن آخر

در این مطلب با معرفی اوت لت های آنتالیا و مراکز خرید ارزان در این شهر، تلاش کردیم تا شما را برای خریدی مقرون‌به‌صرفه همراهی کنیم و شما بتوانید در زمانی کوتاه، برنامه‌های خود را برای بازدید از این مراکز خرید تنظیم کنید و فرصت بیشتری برای بازدید از جاهای دیدنی آنتالیا داشته باشید. مشتاقیم تا نظر شما را درباره این مطلب بدانیم. اگر تاکنون به آنتالیا سفر کرده‌اید و تجربه خرید از اوت‌لت‌ها و مراکز خرید ارزان در این شهر را دارید، خوشحال می‌شویم نظرتان را با ما و دیگر کاربران لست‌سکند به اشتراک بگذارید.

شیما جایز
شیما جایز

در روزگار مشغله‌ها و شتاب‌زدگی‌ها، در آغوش کلمات پناه گرفته‌ام. کارشناسی‌ارشد ادبیات فارسی خوانده‌ام و سال‌هاست به شعر دچارم. سفر را دوست دارم و در پی آنم تا کلمه‌ها را به سفرها پیوند بزنم. نوشتن، همهٔ دارایی من در سفر زندگی است. آن را در چمدانم می‌گذارم و این‌گونه حتی روزهایی که در سفر نیستم، باز هم در سفرم. معتقدم که مرهمی اگر برای دردهای مشترک وجود داشته باشد، جز نوشتن نیست. و نوشتن مگر چیزی است جز یک‌جان‌شدن با کلمات؟

مرا در خنده‌های عمیق، ابرها، رودها و کلمات جست‌وجو کنید.