فواره های دبی عربی می‌رقصند!

4.5
از 147 رای

فواره های دبی یکی از زیباترین جاذبه‌های دبی شمرده می‌شود. این فواره‌های موزیکال، هماهنگی زیبایی بین رقص عربی آب و موزیک را به وجود آورده‌اند که تماشای آن بسیار جالب و سرگرم‌کننده است. در سفر با تور دبی، بازدید از فواره های دبی یکی از کارهایی است که اکثر گردشگران از انجام آن لذت می‌برند.

فواره دبی کجاست؟

برای تماشای اجرای فواره دبی، می‌توانید با مترو به ایستگاه مشترک برج خلیفه و دبی مال بروید. این‌گونه می‌توانید پس از خرید در مرکز خرید دبی مال، به دیدن فواره های دبی که در نزدیکی برج خلیفه قرار گرفته است بروید و به صورت رایگان بیننده قاب زیبای این برج و رقص آب و موسیقی باشید. خوب است بدانید آب‌وهوای دبی با آغاز فصل بهار رو به گم شدن می‌رود و از همین نظر، می‌توانید با قیمتی مناسب، تور دبی اردیبهشت را خریداری کنید و به دیدن جاذبه‌هایی چون فواره های دبی بروید.

از آن‌جایی که جاذبه‌ها و تفریحات دبی بسیار متنوع هستند، پیشنهاد می‌کنیم تا برای تجربه گردشی کامل در این شهر، با تور دبی 7 شب و 8 روز سفر کنید تا با فرصت کافی به دیدن این شهر مدرن و تماشایی بروید و می‌توانید در این گردش، از راهنمای سفر به دبی برای شناخت بهتر شهر کمک بگیرید. در ادامه اگر مشتاق دیدن فواره دبی هستید، همراه ما باشید تا دقایقی را به تماشای این ترکیب زیبا بنشینیم.