ماکت بزرگ روسیه، نگاهی چند ثانیه ای به کل روسیه

4.7
از 13 رای

سفر به روسیه برای شما سخت و دشوار است اما شما دلتان می‌خواهد این کشور را ببینید؟ به زودی با تور مسکو عازم سفر به این کشور می‌شوید اما دلتان می‌خواهد در یک نگاه کلی و با سرعت، روسیه را ببینید تا از انتخاب مقصدتان مطمئن شوید؟ ماکت روسیه را ببینید. در این ویدئو، فیلمی از ماکت بزرگ روسیه و جزئیات دیدنی و زیبای آن می‌بینیم.

ماکت روسیه، مینیاتوری از سرزمین تزار‌ها

ماکت روسیه، دومین ماکت شهر مینیاتوری بزرگ جهان، بعد از ماکت شهر هامبورگ آلمان است. ماکت بزرگ روسیه در فضایی به مساحت 800 متر در سن پترزبورگ، طراحی و ساخته شده است. این ماکت تمام بخش‌های کشور روسیه را در قالبی کوچک به معرض نمایش گذاشته است؛ شهرها و روستاهای مختلف روسیه، جاذبه‌های گردشگری معروف مثل جاهای دیدنی مسکو، شبکه ریلی روسیه، ابنیه تاریخی و مدرن، مشاغل، جاده‌ها، کوه‌ها، رودخانه‌ها و انسان‌ها و هر جزئیات دیگری که بتوانید تصور کنید!

ماکت روسیه کاملا زنده است؛ تغییر فصل و آب و هوا، تغییر روز و شب، همه چیز در این ماکت ملموس و منطبق با واقعیت است. حرکت قطار‌ها و ماشین‌ها و افراد هم در ماکت روسیه دیده می‌شود و اگر به جزئیات بی‌پایان این ماکت دقت کنید، می‌بینید که حتی دانه برداشتن جوجه‌ها هم از نظر سازنده ماکت روسیه دور نمانده است! اگر از مسافران تور روسیه هستید دیدن ماکت بزرگ روسیه را به هیچ وجه از دست ندهید!