حقیقت پنهان کلبه وحشت انزلی فاش شد

4.5
از 310 رای

شاید تاکنون نام کلبه وحشت انزلی را نشنیده باشید. اما باید به شما بگوییم که این مکان در نزدیکی صومعه‌سرا و بندر انزلی شهرت فراوان دارد. عده‌ای می‌گویند در این کلبه اتفاق‌های وحشتناکی روی می‌دهد. اما عده‌ای هم معتقد هستند این موضوع شایعه‌ای بیش نیست. این که در کلبه وحشت چه می‌گذرد رازی سر به مهر است که فاش شدن آن می‌تواند جواب بسیاری از سوالات باشد. فارغ از اینکه این موضوع شایعه باشد یا حقیقت می‌دانیم که ترسناکترین جاذبه های جهان در تمام نقاط دنیا وجود دارند و به دلیل مرموز بودنشان بسیاری از گردشگران را به سمت خود می‌کشانند. در این ویدئو با ما همراه باشید تا ببینیم در کلبه انزلی چه خبر است.

کلبه وحشت انزلی، رازی سر به مهر

در جنگل اسرارآمیز هفت‌دغنان در نزدیکی بندر انزلی و صومعه سرا، در استان گیلان، منطقه‌ای قرار دارد که سال‌هاست مقصد ماجراجویان و گردشگران بیشماری است. محلیان صداهای زیادی از این جنگل شنیده‌اند و می‌گویند، بهتر است تا شب نشده این منطقه را ترک کنید. ولی اگر برای تجربه‌ی وحشت و دلهره به این ناحیه سفر کرده‌اید، به قسمت‌ شرقی روستا بروید، جایی که هوا ناگهان سنگین‌تر می‌شود و وجود کلبه‌ای متروکه و پرماجرا به نام کلبه وحشت انزلی که افسانه‌های محلی زیادی در دل آن گنجانده شده به سنگینی این فضا می‌افزاید.

کلبه انزلی، از حقیقت تا شایعه

اگر از علاقه‌مندان به داستان‌های ترسناک هستید و زمان انتخاب فیلم، به سراغ ترسناک‌ترین گزینه موجود می‌روید؛ سفر به انزلی را در اسرع وقت در برنامه خود بگنجانید. انزلی در کنار تمام جاذبه‌های خود کلبه‌ای در دل جنگل دارد که داستان‌ها و روایت‌های هولناک زیادی درباره‌اش می‌گویند. از متداول‌ترین داستان‌ها، سر زدن چند جوان جویای نام برای غلبه به شایعات رایج درباره کلبه انزلی است که گرفتار سرنوشت تلخی شده‌اند. جنون، دیوانگی، سکته و مرگ عاقبت این دست ماجراجویی‌ها بوده است. بنابراین، در کنار دیدن جاهای دیدنی رشت و سایر جاذبه‌های متداول، می‌توانید خودتان را به هیجان دعوت کنید.