مراکز خرید قطر؛ معروفترین و بهترین پاساژها و مال ها

3.6
از 7 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
در قطر از کجا خرید کنیم؟
01 آبان 1402 08:00
0

مراکز خرید قطر از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین مراکز خرید در جهان هستند. حتماً این مَثَل را شنیده‌اید که می‌گویند: «از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود.» مثال بارز آن، پاساژهای قطر است! اگر برنامه سفر به این کشور را دارید، دستتان برای خرید خیلی باز است. پیشنهاد می‌کنیم چمدان‌هایتان را سبک‌تر ببندید و از همان‌جا مایحتاجتان را تهیه کنید. حتماً می‌دانید که قطر به پوشاک و لوازم الکترونیکی‌اش معروف است، پس چه بهتر که با شناخت بهترین بازارهای قطر، خریدی باکیفیت و منحصربه‌فرد را تجربه کنید. در ادامه، به معرفی ۱۶ مرکز خرید در قطر می‌پردازیم که هرکدام برای خود طرف‌دارانی دارند و به‌خوبی می‌توانند هر نیازی را برطرف کنند.

بهترین مراکز خرید قطر کدام‌اند؟

مرکز خرید قطر، مرکز خرید رویال پلازا دوحه، مرکز خرید ویلاجیو مال، لاگونا مال، الخور مال، میرقاب مال، گلف مال، ایزدان مال، مرکز خرید لندمارک مال، تاور مال دوحه، الحزم مال، مرکز خرید الاسماخ،‌ بی اسکور مال دوحه، مرکز خرید دارالسلام مال، شهر جشنواره دوحه و مرکز خرید سیتی سنتر دوحه از معروفترین مراکز خرید قطر هستند. اگر می‌خواهید با هریک از این پاساژها آشنا شوید با این مطلب از لست‌سکند همراه باشید.

۱. مرکز خرید قطر (Mall of Qatar)

اکثر مطالب با موضوع راهنمای سفر به قطر، به این مرکز خرید مجلل و چشم‌نواز اشاره کرده‌‌اند؛ زیرا با ورود به این مجتمع، قرار است یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید قطر را ببینید. مرکز خرید قطر، یکی از محبوب‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید در منطقه خلیج فارس است که کمتر از ۱۰ سال از ساختش می‌گذرد. این مرکز خرید بیش از ۵۰۰ فروشگاه، ۱۰۰ رستوران و کافه، یک پارک تفریحی داخلی، یک سینما ۲۱ صندلی، یک هتل پنج ستاره و یک آمفی تئاتر با ظرفیت ۸ هزار نفری دارد.

مرکز خرید قطر همچنین میزبان برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی است که در طول سال برگزار می‌شود. در زمان بازدید از این مرکز خرید، اگر شانس با شما یار باشد، می‌توانید در جشنواره‌های قطری شرکت کنید. مرکز خرید قطر، یک مقصد خرید و تفریحی برای تمام سلایق و سنین است که با ارائه خدمات و امکانات عالی، تجربه‌ای لذت‌بخش و به‌یادماندنی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. برخی از برندهای موجود در این مال عبارت‌اند از: آدیداس، ساعت الجابر، پوشاک حجاب المها، تجهیزات ورزشی بی فیت، فروشگاه بوگاتی، پوشاک برشکا، سوپرمارکت کارفور. با مراجعه به وبسایت این مجموعه، می‌توانید از اطلاعات دیگر بخش‌ها مانند رستوران‌ها یا سوپرمارکت‌‌ها بهره‌مند شوید.

  • ساعت کار فروشگاه‌های مرکز خرید قطر: یکشنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، پنج شنبه و جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب و شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب (رستوران‌های این مجموعه جمعه‌ها از ۱۱:۳۰ تا ۱ ظهر برای نماز جمعه تعطیل هستند.)

  • وبسایت مرکز خرید قطر: Mallofqatar.com

  • آدرس مرکز خرید قطر: در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای مرکز شهر دوحه، خیابان شارع اللقطه

 موقعیت دقیق مرکز خرید قطر روی نقشه

Mall of Qatar1.jpg
فضای داخلی مرکز خرید قطر

۲. مرکز خرید رویال پلازا دوحه (Royal Plaza)

مرکز خرید رویال پلازا، یک مرکز خرید معروف و مدرن است که با طراحی زیبا و متنوع‌اش، نقش پررنگی در جاهای دیدنی قطر ایفا می‌کند. بیشتر افراد، حتی اگر خرید هم نداشته باشند، به این مرکز خرید سر می‌زنند و مدتی را به پاساژگردی می‌گذرانند. این مرکز خرید بیش از ۱۵۰ فروشگاه، رستوران، کافه و سینما دارد. علاوه‌بر خرید، مرکز خرید رویال پلازا دوحه فضایی مناسب برای تفریح و سرگرمی نیز فراهم می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند از سینماهای چهار بعدی، بازی‌های ویدئویی، بولینگ، کارائوکه و آتلیه عکاسی لذت ببرند. همچنین این مجتمع انواع غذاهای خوش‌مزه و سالم را در رستوران‌ها و کافه‌های خود ارائه می‌دهد. از غذاهای سنتی قطری تا فست‌فود و غذاهای چینی تا ایتالیایی، همه‌چیز را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.

مرکز خرید رویال پلازا دوحه به‌عنوان یک مقصد خرید لوکس شناخته می‌شود و برندهای بین‌المللی معتبری را در اختیار مشتریان می‌گذارد. ازجمله این برندها می‌توان به زارا، هاملی، لاگوست، نایک، آدیداس، سامسونگ و اپل اشاره کرد. با مراجعه به سایت این مجتمع می‌توانید از برندهای دیگری که در آن ارائه می‌شود مطلع شوید.

  • ساعت کاری مرکز رویال پلازا دوحه: شنبه تا پنج‌شنبه از ۱۰ صبح تا ۳ بعدازظهر و در شیفت بعدی از ۷ شب تا ۱۲ شب و جمعه‌ها از ۴ بعدازظهر تا ۱۲ شب

  • وبسایت مرکز خرید رویال پلازا دوحه: Royalplazadoha.com

  • آدرس مرکز خرید رویال پلازا دوحه: شهر دوحه، خیابان شارع السد

موقعیت دقیق مرکز خرید رویال پلازا

Royal Plaza2.jpg
نمای بیرونی مرکز خرید رویال پلازا

۳. مرکز خرید لاگونا (Lagoona Mall)

مرکز خرید لاگونا، یکی از بهترین مراکز خرید قطر است. این مرکز خرید بیش از ۱۵۰ فروشگاه، رستوران، کافه و سینما دارد که می‌تواند نیازهای مختلف بازدیدکنندگان را برآورده کند. مرکز خرید لاگونا همچنین یک پارک آبی جذاب، یک مجموعه ورزشی با امکانات کامل و یک هتل پنج ستاره هم با خدمات عالی دارد. لاگونا یک مجتمع هیجان‌انگیز برای خانواده‌ها و گردشگرانی است که به‌دنبال تجربه خریدی منحصربه‌فرد و باکیفیت هستند.

  • ساعت کاری جدید مرکز خرید لاگونا: شنبه تا پنج‌شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و جمعه‌ها از ۲ بعدازظهر تا ۱۰ شب

  • وبسایت مرکز خرید لاگونا: Lagoonamall.com

  • آدرس مرکز خرید لاگونا: شهر تجاری لوسیل، خیابان لوسیل

موقعیت دقیق مرکز خرید لاگونا

Lagoona Mall3.jpg
مرکز خرید لاگونا

۴. مرکز خرید ویلاجیو مال (Villaggio Mall)

مرکز خرید ویلاجیو مال یکی از خاص‌ترین مراکز خرید در دوحه، پایتخت قطر است که با بیش از ۲۰۰ فروشگاه، رستوران، کافه و سینما توانسته توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. خوب است بدانید که در این مرکز خرید، انواع برندهای مطرح دنیا مانند دولچه گابانا، بربری، والنتینو، پرادا، فندی، گوچی و کارتیه برای طرف‌داران اجناس باکیفیت و البته گران‌قیمت موجود است. اگر هم قرار نیست خرید کنید، بهتر است به این مرکز خرید سر بزنید. معماری این مکان، الهام‌گرفته از شهر ونیز در ایتالیاست و در آن کانال‌های آبی تعبیه کرده‌اند که با قایق می‌توان از این کانال‌ها عبور کرد و نمای ویژه‌ای را از این مرکز خرید تماشا کرد. همچنین، سقف این مرکز خرید به‌گونه‌ای طراحی شده است که نور طبیعی را به داخل منعکس و حس روز و شب را به بازدیدکنندگان القا می‌کند.

مرکز خرید ویلاجیو مال (Villaggio Mall) یک مقصد گردشگری برای کسانی است که در تور دوحه به‌دنبال خریدی لوکس و خاطره‌انگیز هستند. توجه داشته باشید اکثر مراکز خرید قطر در ساعت نماز جمعه تعطیل می‌شوند و بعد از یک تا 2 ساعت به شیفت بعدی خود می‌روند. طبق گزارشات به دست آمده، این مرکز خرید تعطیلی ندارد اما با استفاده از شماره تماسی که قید شده، به هنگام سفر می‌توانید زمان دقیق‌تری را از زمان فعالیت ویلاجیو در روزهای جمعه به دست آورید.

  • ساعت کاری مرکز خرید ویلاجیو: از ۹ صبح تا ۱۰ شب

  • وبسایت مرکز خرید ویلاجیو: Villaggioqatar.com

  • آدرس مرکز خرید ویلاجیو: دوحه، خیابان شارع الوعب

موقعیت دقیق مرکز خرید ویلاجیو

Villaggio Mall4.jpg
فضای جالب مرکز خرید ویلاجیو

۵. الخور مال (Al Khor Mall)

مرکز خرید الخور مال از بهترین مراکز خرید در خاورمیانه است که در سال ۲۰۲۱ افتتاح شد. این مرکز خرید بیش از ۳۰۰ فروشگاه، ۴۰ رستوران و کافه، ۱۲ سینما، یک آکواریوم بزرگ، یک پارک تفریحی و یک هتل پنج ستاره دارد. مرکز خرید الخور مال در منطقه الخور واقع شده است که یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی قطر به شمار می‌رود. این مرکز خرید با معماری مدرن و زیبا، به‌عنوان یک نماد از رشد اقتصادی و توسعه فناوری قطر شناخته می‌شود. مرکز خرید الخور مال، جایگاه ویژه‌ای در میان مردم قطر و گردشگران دارد و به‌عنوان یک مقصد خرید، تفریح و سرگرمی، بسیار محبوب است.

  • ساعت کاری مرکز خرید الخور مال: یکشنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و پنج‌شنبه ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

  • وبسایت مرکز خرید الخور مال: Alkhormall.com
  • آدرس مرکز خرید الخور مال: الخور، خیابان احمد بن جاسم

موقعیت دقیق مرکز خرید الخور

Al Khor Mall5.jpg
فضای بیرون الخور مال

۶. میرقاب مال (Al Mirqab Mall)

مرکز خرید میرقاب مال با معماری منحصربه‌فرد و الهام گرفته از فرهنگ قطری، یک تجربه خرید و تفریح بی‌نظیر را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. میرقاب مال بیش از ۵۰۰ فروشگاه، ۱۰۰ رستوران و کافه، یک سینما ۱۹ صندلی، یک پارک آبی، یک پارک تفریحی سرپوشیده و مانند دیگر مراکز خرید قطر، یک هتل پنج ستاره هم دارد. این مرکز خرید همچنین محل برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی مختلف است که جذابیتش را بیشتر و تجربه گشت‌وگذار در آن را لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

  • ساعت کاری مرکز خرید میرقاب مال: شنبه تا پنج‌شنبه از ۸ صبح تا ۱۲ شب و جمعه‌ها از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

  • وبسایت مرکز خرید میرقاب مال: Mirqabmall.com
  • آدرس مرکز خرید میرقاب مال: دوحه، خیابان المرقاب الجدید

 موقعیت دقیق مرکز خرید میرقاب مال

Al Mirqab Mall6.jpg
فضای مرکز خرید میرقاب مال

۷. گلف مال (Gulf Mall)

گلف مال هم یکی از بهترین پاساژهای قطر است که مرجع مناسبی برای خرید به شمار می‌رود. این مرکز خرید، بیش از ۲۰۰ فروشگاه، ۵۰ رستوران، کافه، سینما، یک پارک تفریحی داخلی و یک هایپرمارکت است. گلف مال با طراحی کلاسیک و دکوراسیون زیبا، یک تجربه خرید لوکس و همه‌چیزتمام را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. گلف مال همچنین فضای پارکینگ رایگان با ظرفیت 3 هزار خودرو است. اکثر افراد در سفر به کشورهای عربی با توجه به هزینه تاکسی، ترجیح می‌دهند یک ماشین کرایه کنند و گشت‌وگذار در شهر را با آن انجام دهند. وجود پارکینگ رایگان در مراکز خرید یا مجتمع‌های تفریحی برای این‌گونه افراد از واجبات است؛ زیرا هزینه پارکینگ در قطر بسیار زیاد است.

  • ساعت کاری فروشگاه‌های مرکز خرید گلف مال: شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و پنج‌شنبه و جمعه‌ها از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

  • وبسایت مرکز خرید گلف مال: Gulfmalldoha.com

  • آدرس مرکز خرید گلف مال: دوحه، منطقه الریان

موقعیت دقیق مرکز خرید گلف مال

GULF MALL7.jpg
مرکز خرید گلف مال از معروفترین مراکز خرید قطر

۸. ایزدان مال (Ezdan Mall)

ایزدان مال، مرکز خریدی لوکس و جذاب است که با بیش از ۲۰۰ فروشگاه، رستوران، کافه و سینما از گردشگران استقبال می‌کند. مرکز خرید ایزدان مال به‌عنوان یک مقصد خرید، تفریح و سرگرمی به کسانی توصیه می‌شود که دنبال یک گشت‌وگذار خانوادگی در قطر هستند. این مرکز خرید با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت به مشتریانش، سعی دارد تجربه خرید لذت‌بخش و منحصربه‌فردی را به آن‌ها ارائه دهد. خوب است بدانید که مرکز خرید ایزدان به‌دلیل کیفیت اجناس و استقبال مردم،‌ 3 شعبه دیگر در مناطق الغرافه، الوکره و الوکایر دوحه نیز دارد.

  • وبسایت مرکز خرید ایزدان مال: ezdanmall.qa

  • ساعت کاری مرکز خرید ایزدان مال: از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

  • آدرس مرکز خرید ایزدان مال: دوحه، منطقه الریان

 موقعیت دقیق مرکز خرید ایزدان مال روی نقشه

Ezdan Mall8.jpg
ایزدان مال دوحه قطر

۹. مرکز خرید لندمارک مال (Landmark Mall)

مرکز خرید لندمارک مال یکی دیگر از مراکز خرید قطر است که در منطقه الریان قرار گرفته و دسترسی آسانی به 2 مجتمع تجاری ایزدان مال و گلف مال دارد. این مرکز خرید در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و بیش از ۲۰۰ فروشگاه، رستوران، سینما، بازی سنتر و آب‌نمای موسیقی دارد. رفتن به لندمارک مال یک برنامه شب‌گردی لذت‌بخش را برایتان به ارمغان می‌آورد. در این مرکز خرید، قیمت‌‌ها کمی گران‌تر می‌شود و به‌دنبال آن، اجناس کیفیت بهتری دارند. ساعت کاری این مجموعه کمی کوتاه‌تر از دیگر مراکز خرید قطر است؛ اما خوبی آن این است که در روزهای جمعه، وقفه‌ای بابت نماز جمعه ندارد و یکسره باز است.

  • ساعت کاری مرکز خرید لندمارک مال: شنبه تا چهارشنبه از ۹ صبح تا ۱۰ شب و پنج‌شنبه و جمعه‌‌ها از ۹ صبح تا ۱۱ شب

  • وبسایت مرکز خرید لندمارک مال: Landmark Mall

  • آدرس مرکز خرید لندمارک مال: دوحه، منطقه الریان

موقعیت دقیق مرکز خرید لندمارک مال

Landmark Mall9.jpg
مرکز خرید لندمارک مال قطر

۱۰. تاور مال دوحه (Tawar Mall)

تاور مال را می‌توانیم از بهترین مراکز خرید در دوحه قطر بدانیم. این مجتمع خرید شامل بیش از ۵۰۰ فروشگاه، ۱۰۰ رستوران و کافه، یک پارک تفریحی، یک سینما، یک هتل و یک موزه است. تاور مال یا طوار مال با معماری منحصربه‌فرد و الهام گرفته از صحرای قطر، یک تجربه خرید و سرگرمی جذاب را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. تاور مال همچنین یکی از پایدارترین و سبزترین مجموعه‌های تجاری در منطقه است که با استفاده از انرژی خورشیدی، فضایی خاص و زیبا را به چشمان بیننده هدیه می‌دهد.

  • ساعت کاری مرکز خرید تاور مال: شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و پنج‌شنبه و جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

  • وبسایت مرکز خرید تاور مال: Tawarmall.qa

  • آدرس مرکز خرید تاور مال: دوحه، خیابان شارع المرخیه

 موقعیت دقیق مرکز خرید تاور مال

ezgif.com-webp-to-jpg (1).jpg
مرکز خرید تاور مال دوحه در قطر

۱۱. الحزم مال (Alhazm)

اسم‌های مراکز خرید قطر آن‌قدر به گوش ما عجیب به نظر می‌رسند که دوست داریم بیشتر درباره آن‌ها بدانیم. الحزم نیز یکی دیگر از آن مال های قطر است که نقش بزرگی در صنعت گردشگری و خرید ایفا می‌کند. در این مرکز خرید که شبیه به یک شهر کوچک است، بیش از ۵۰۰ فروشگاه، ۱۰۰ رستوران و کافه، سینما، یک پارک تفریحی و یک هتل پنج ستاره وجود دارد. الحزم مال به‌عنوان یک مقصد خرید و مرکز تفریحی و فرهنگی برای خانواده‌ها و بازدیدکنندگان قطر بسیار محبوب است. الحزم با طراحی معماری خاص و الهام گرفته از سبک اسلامی، یک تجربه خاص را به شما ارائه می‌دهد. برای دیدن فضای داخلی این مرکز خرید می‌توانید به سایت الحزم مال مراجعه کنید.

  • ساعت کاری مرکز خرید الحزم مال: شنبه تا پنج‌شنبه از ۹ صبح تا ۱۱ شب و جمعه از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

  • وبسایت مرکز خرید الحزم مال: Alhazm.com

  • آدرس مرکز خرید الحزم مال: دوحه، خیابان شارع المرخیه

موقعیت دقیق مرکز خرید الحزم مال 

ALHAZM11.jpg
نمای بیرونی مرکز خرید الحزم مال قطر

۱۲. مرکز خرید الاسماخ (Al Asmakh)

در این مرکز خرید می‌توانید بیش از ۵۰۰ فروشگاه مختلف با برندهای معروف جهانی را ببینید و خریدهای خود را با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهید. همچنین در این مرکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی وجود دارند که می‌توانید از غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های خنکشان لذت ببرید. مرکز خرید الاسماخ برای سرگرمی و تفریح هم گزینه‌های زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید به سینما، آکواریوم، پارک تفریحی و موزه هنر بروید و اوقات خوشی را سپری کنید. گردش در مرکز خرید الاسماخ یک تجربه خاص و لذت‌بخش است و برای کسانی که به کیفیت اجناس اهمیت می‌دهند، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

  • ساعت کاری مرکز خرید الاسماخ: از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

  • وبسایت مرکز خرید الاسماخ: Centrepointstores.com

  • آدرس مرکز خرید الاسماخ: دوحه، خیابان شارع الضفاف

موقعیت دقیق مرکز خرید الاسماخ

Al Asmakh12.jpg
الاسماخ مال یکی از بهترین پاساژهای قطر

۱۳. بی اسکور مال دوحه (B Square Mall Doha)

بی اسکور مال دوحه، یک مرکز خرید و یک مجتمع تفریحی در قطر است که در سال ۲۰۱۸ افتتاح شد. این مرکز خرید بالغ بر ۲۰۰ فروشگاه، رستوران، کافه و سینما دارد که با الهام از طبیعت و فرهنگ قطر ساخته شده و طرف‌داران زیادی برای خود دست‌وپا کرده است. این مرکز خرید، فضای سبز، پارکینگ، مسجد و خدمات رفاهی دیگری هم دارد. به همین خاطر بی اسکور مال دوحه، به یک مقصد مناسب برای علاقه‌مندان به خرید و تفریح تبدیل شده است.

  • ساعت کاری مرکز خرید بی اسکور مال دوحه: از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

  • وبسایت مرکز خرید بی اسکور مال دوحه: Thumamamall.com

  • آدرس مرکز خرید بی اسکور مال دوحه: دوحه، خیابان 418

 موقعیت دقیق مرکز خرید بی اسکور مال

B Square Mall Doha13.jpg
مرکز خرید بی اسکور مال دوحه

۱۴. مرکز خرید دارالسلام مال (Dar Al Salam Mall)

یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید در قطر، مرکز خرید دارالسلام مال است. این مرکز خرید که مانند دیگر مال های قطر در چند سال اخیر ساخته شده، با داشتن بیش از ۲۵۰ فروشگاه، رستوران، کافه، سینما، بازی‌های تفریحی و فضای سبز، یک تجربه خرید و تفریح جالب را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. مرکز خرید دارالسلام مال، در منطقه مناسبی از شهر واقع شده و به‌راحتی از طریق بزرگ‌راه‌های اصلی در دسترس است.

این مرکز خرید، پارکینگ رایگان با ظرفیتی فراوان دارد که امکان پارک کردن خودرو را برای مشتریان فراهم می‌کند. اگر خواستید در قطر ماشین کرایه کنید، این پارکینگ هزینه سرسام‌آوری برای پارک خودرو روی دستتان نمی‌گذارد. دارالسلام مال، یک مرکز خرید برای تمام سلایق و سنین است که باکیفیت بالا و قیمت مناسب، محصولات و خدمات خود را عرضه می‌کند.

  • ساعت کاری مرکز خرید دارالسلام مال: شنبه تا پنج‌شنبه از ۹ صبح تا ۱۱ شب، جمعه‌ها از ۹ صبح تا ۱۱ صبح و در شیفت دوم از ۱۲:۳۰ ظهر تا ۱۱ شب

  • آدرس مرکز خرید دارالسلام مال: دوحه، خیابان مسیمیر

موقعیت دقیق دارالسلام مال

Dar Al Salam Mall14.jpg
دارالسلام از بازارهای قطر

۱۵. فستیوال سیتی دوحه (Doha Festival City)

اگر به‌دنبال یک مجموعه تجاری و تفریحی بزرگ در قطر هستید، فستیوال سیتی دوحه مکانی است که توجه شما را جلب خواهد کرد. در این مجتمع تجاری، بیش از ۵۰۰ فروشگاه، ۱۰۰ رستوران و کافه، سینما، یک پارک تفریحی داخلی، یک هتل پنج ستاره و یک مرکز ورزشی مدرن وجود دارد. فستیوال سیتی دوحه در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی حمد واقع شده و به‌راحتی از طریق جاده‌های اصلی می‌شود به آن رسید. این مجموعه یک مقصد گردشگری محبوب برای خانواده‌ها، جوانان و علاقه‌مندان به خرید و سرگرمی است. فستیوال سیتی دوحه با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت، سعی دارد تجربه‌ای منحصربه‌فرد و خاطره‌انگیز را برای بازدیدکنندگانش فراهم کند. با مراجعه به وبسایت این مرکز خرید می‌توانید از اطلاعات به‌روز و تخفیف‌های ویژه آن بهره‌مند شوید.

  • ساعت کاری مرکز خرید فستیوال سیتی دوحه: یکشنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

  • وبسایت مرکز خرید فستیوال سیتی دوحه: Dohafestivalcity.com

  • آدرس مرکز خرید فستیوال سیتی دوحه: دوحه، منطقه النعیمی

موقعیت دقیق مرکز خرید فستیوال سیتی دوحه

Doha-Festival-City-Centre-Court.jpg
مرکز خرید فستیوال سیتی دوحه

۱۶. مرکز خرید سیتی سنتر دوحه (Duha City Center Mall)

از معروف‌ترین مراکز خرید در قطر می‌توانیم به مرکز خرید سیتی سنتر دوحه اشاره کنیم. این مرکز خرید برای جذب توریست‌ها از ۳۰۰ فروشگاه، ۵۰ رستوران و کافه، یک سینما، یک پارک تفریحی داخلی و یک سالن بولینگ استفاده کرده است. سیتی سنتر دوحه همچنین محل برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری مختلف است که جذابیتش را برای بازدیدکنندگان افزایش می‌دهد. مرکز خرید سیتی سنتر، یک تجربه خرید و تفریح بی‌نظیر را به شما ارائه می‌دهد که نمونه‌ای از تلفیق فرهنگ قطری و جهانی است.

  • ساعت کاری مرکز خرید سیتی سنتر دوحه: شنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، پنج‌شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب، جمعه از ۱۰ صبح تا ۱۱:۳۰ صبح و در شیفت دوم از ساعت ۱ بعدازظهر تا ۱۱ شب

  • وبسایت مرکز خرید سیتی سنتر دوحه: Citycenterdoha.com

  • آدرس مرکز خرید سیتی سنتر دوحه: دوحه، مرکز الموتمرات

 موقعیت دقیق مرکز خرید سیتی سنتر دوحه

Duha City Center Mall16.jpg
مرکز خرید سیتی سنتر قطر

خرید تور قطر از لست‌سکند

چند سالی است که قطر، مسیر سریعی را در جذب گردشگر و صنعت گردشگری طی می‌کند. اگر قصد دارید با تور قطر به این کشور جذاب سفر کنید، در سایت لست‌سکند می‌توانید مجموعه‌ای از آژانس‌های مسافرتی معتبر را برای خرید تور با قیمت خوب و به‌صرفه پیدا کنید. با مقایسه قیمت تورهای قطر در لست‌سکند، می‌توانید مناسب‌ترین و نزدیک‌ترین نرخ تور را به بودجه خود برای سفر پیدا کنید. همچنین می‌توانید هتل یا ایرلاین مورد نظرتان را از میان دیگر پکیج‌ها انتخاب کنید و چند روزی را در دوحه، پایتخت ثروتمندترین کشور جهان بگذرانید.

کلام پایانی

باتوجه به برندهای اجناس و کیفیت محصولات در مراکز خرید قطر، نمی‌توان گفت که پاساژگردی در این کشور، یک خرید اقتصادی یا ارزان‌قیمت را در پی دارد؛ اما می‌توانیم این نوید را به شما بدهیم که خریدی به‌صرفه از نظر دوام و کیفیت انتظار شما را می‌کشد. خوب است بدانید که قطر مرغوب‌ترین مروارید و جواهرات را تولید می‌کند. اگر به قطر سفر کردید، می‌توانید خرید جواهرات را در اولویت لیستتان قرار دهید.

حال که به پایان این مطلب رسیدیم، دوست داریم نظر شما را درباره معروفترین مراکز خرید قطر بدانیم. در بخش نظرات به ما بگویید که کدام‌یک از این مال های قطر بیشتر به سلیقه شما نزدیک بود یا تجربه خرید از کدام یکی از مجتمع های تجاری قطر را داشته‌اید؟

فاطمه یموتی
فاطمه یموتی

اولین باری که خواندن یک کتاب توانست روحم را پرواز دهد، به یاد می‌آورم. تقریبا فهمیده بودم که کلمات، قدرت فوق‌العاده‌ای دارند. مخصوصا اگر درباره چیزهایی باشد که تا به‌حال نمیدانستی. چند سالی‌ست که از آن روزها می‌گذرد و من هنوز دست به قلم، روی ابرها درحال پروازم.