گرانترین و لوکس ترین هتل های مالدیو کدام است؟

3.8
از 8 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
در لوکس ترین هتل های مالدیو چه می گذرد؟
25 خرداد 1402 08:00
1

لوکس ترین هتل های مالدیو علاوه بر اینکه سفر شما را به این جزیره افسانه‌ای، رویایی‌ و شگفت‌انگیز می‌کنند، اقامتی بی‌نظیر و به‌یادماندنی را در ذهنتان ثبت خواهند کرد. مجموعه جزایر مالدیو، یک مقصد خاص برای افرادی است که از سفر انتظار آرامش و غرق‌شدن در طبیعت را دارند. این افراد معمولاً برای فرار از هیاهوی شهرهای بزرگ یا گذراندن دوره خاصی از زندگی عاشقانه‌‌شان، مانند دوران ماه عسل، تور مالدیو را انتخاب می‌کنند.

به‌دلیل موقعیت و طبیعت خاص جزایر مالدیو، اغلب هتل‌های آن از کیفیت مطلوبی برخوردارند؛ اما برخی از آن‌ها به‌دلیل خدمات بهتر، بیشتر و باکیفیت‌تر، از باقی موارد برتری پیدا کرده و جزو هتل های لوکس مالدیو محسوب می‌شوند. ما در این مطلب از بلاگ لست‌سکند قصد داریم لوکس ترین هتل های مالدیو را معرفی کنیم و شما را با برخی از امکانات آن‌ها آشنا کنیم تا اگر قصد سفری لوکس به این مقصد زیبا را دارید، دقیق‌تر انتخاب کنید.

لوکس ترین هتل های مالدیو کدام است؟

مالدیو به هتل های لوکسش معروف است. اما از میان هتل های جذابی که دارد، اگر بخواهیم لوکس ترین هتل های مالدیو را معرفی کنیم عبارت‌اند از: هتل آنانتارا کیهاواه مالدیو ویلاز، هتل فور سیزن ریزورت مالدیو، هتل وان اند اونلی، هتل جوآلی بی اینگ، هتل سونوا فوشی، هتل سان سیام ایرو فوشی، هتل رافلز مالدیو مرادهو، هتل ویلا پرایوت آیلند، هتل سنت رجیس و هتل سونوا جانی. در ادامه مطللب، هرکدام از این هتل های لوکس مالدیو را جداگانه معرفی کرده‌ایم.

هتل آنانتارا کیهاواه مالدیو ویلاز (Anantara Kihavah Maldives Villas)

شاید بتوان گفت هتل آنانتارا کیهاواه مالدیو ویلاز، لوکس ترین هتل مالدیو است. با توجه به امتیازاتی که مسافران این مقصد لوکس، برای گرانترین هتل مالدیو در سایت‌های گردشگری ثبت کرده‌اند، به نظر می‌آید این اقامتگاه خدمات فوق‌العاده را به نحو احسنت برای مهمانانش در نظر گرفته است. مسافرین این هتل می‌توانند انتخابی میان چندین ویلا و اتاق بزرگ استخردار داشته باشند که روی آب‌های شفاف یا در امتداد یک بخش بکر از شن‌های ساحل قرار دارند. ویلاهای این هتل، امکاناتی مانند مبلمان چوبی ظریف و ملحفه‌های نخی درجه یک، وان بزرگ، میز غذاخوری در فضای باز، دستگاه اسپرسوساز، حریم خصوصی مطلق و دسترسی به ساحل و اقیانوس دارند.

طیف وسیعی از ورزش‌های آبی، از جمله ویک برد، موج‌سواری، قایق‌رانی، قایقرانی کاتاماران و غواصی در دسترس مسافران این هتل قرار می‌گیرد. برای کسانی که به‌دنبال ورزش هستند، زمین تنیس و مرکز بدن‌سازی هم وجود دارد. رصدخانه، کلوپ بچه‌ها، امکانات رفاهی برای کودکان، آبگرم، ماساژ، چندین رستوران و استخر از دیگر امکانات این هتل لوکس مالدیو هستند. البته باید توجه داشت که این هتل از گرانترین هتل های مالدیو هم محسوب می‌شود.

  • امتیاز هتل در گوگل: 4.9 از 5
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 9.7 از 10
  • آدرس هتل: مالدیو، باآ آتول، جزیره کیهاواه هوراوالهی

موقعیت هتل آنانتارا کیهاواه مالدیو ویلاز 

lastssecond.ir-luxurios hotels in maldives 898.jpg
هتل آنانتارا کیهاواه مالدیو ویلاز، لوکس ترین هتل مالدیو
lastssecond.ir-luxurios hotels in maldives 7.jpg
هتل آنانتارا کیهاواه مالدیو ویلاز ، گران ترین هتل مالدیو

هتل فور سیزن ریزورت در لاندا گیراوارو (Four Seasons Resort Maldives at Landaa Giraavaru)

هتل فور سیزن ریزورت مالدیو را می‌توانیم یکی دیگر از لوکس ترین هتل های مالدیو بدانیم. این هتل با فضای جنگلی، سرسبز و تالاب 3.2 کیلومتری درخشانش، در جزیره باآ آتول، واقع شده است و با هواپیمای دریایی مخصوص ترانسفر در مالدیو، حدود 30 دقیقه از فرودگاه بین‌المللی ماله فاصله دارد. نام هتل فور سیزن در لیست گرانترین هتل های مالدیو هم دیده می‌شود.

وجود 4 رستوران با انواع غذاهای بین‌المللی که توسط سرآشپزان ماهر پخته می‌شوند، ساحل خصوصی، استخر، دوش در فضای باز و باغ‌های خصوصی سرسبز، این هتل را برای کسب بهترین تجربه سفر به مالدیو، از باقی موارد متمایز کرده است. ویلاهای آبی فور سیزن مالدیو منظره‌ای پانوراما از اقیانوس هند را از طریق پنجره‌های قدی در اختیار مسافران قرار می‌دهند. سکوهای آفتاب‌گیر بزرگ، یوگا، پانچاکارما، اسپای شبانه و سالن آرایش مو، موج‌سواری، پاراسلینگ و شنا با نهنگ از دیگر امکانات این هتل لوکس مالدیو هستند.

  • امتیاز هتل در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 9.7 از 10
  • آدرس هتل: مالدیو، جزیره باآ، جزیره لاندا گیراوارو

 

موقعیت هتل فور سیزن ریزورت مالدیو

lastssecond.ir-luxurios hotels in maldives 12.jpg
هتل فور سیزن ریزورت از هتل های لوکس مالدیو
lastssecond.ir-luxurios hotels in maldives 11.jpg
هتل فور سیزن ریزورت مالدیو، گرانترین هتل مالدیو

هتل وان اند اونلی ریتی راه (One&Only Reethi Rah)

هتل وان اند اونلی پنج ستاره، یکی از لوکس ترین هتل های مالدیو محسوب می‌شود. این هتل در جزیره مرجانی شمالی مالدیو واقع شده است و مشرف به اقیانوس هند است. وجود یک استخر بی‌نهایت، وای‌فای رایگان و یک ساحل خصوصی، این هتل را به یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌های مالدیو تبدیل می‌کند. ویلاهای زیبای وان اند اونلی بر فراز تالاب یا کنار ساحل واقع شده‌اند و از منظره زیبای اقیانوس بهره‌مند هستند.

مهمانان می‌توانند از ماساژهای درمانی در اسپای هتل لذت ببرند یا با بازی تنیس در زمین‌های روباز، تجربه‌ای به‌یادماندنی را در خاطرشان ثبت کنند. یک باشگاه ساحلی، چند رستوران که یکی از آن‌ها روی آب ساخته شده است و تفریحات آبی متنوع از دیگر امکانات این هتل هستند.

  • امتیاز هتل در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 9.4 از 10
  • آدرس هتل: مالدیو، شمال جزیره ماله، جزیره ریتی راه

 

موقعیت هتل وان اند اونلی ریتی راه

lastssecond.ir-luxurios hotels in maldives 2.jpg
هتل وان اند اونلی ریتی راه، از لوکس‌ترین هتل‌های مالدیو
lastssecond.ir-luxurios hotels in maldives 9.jpg
هتل وان اند اونلی

هتل جوالی بی اینگ (JOALI BEING)

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های مالدیو که مورد توجه مسافران این جزیره قرار می‌گیرد، هتل جوآلی بی اینگ است. این هتل برنامه‌های اختصاصی و متنوعی با هدف هدیه‌کردن احساسی تازه به مهمانان دارد. هتل جوآلی مجموعه‌ای از بهترین امکانات رفاهی و فضاهای منحصربه‌فرد، از جمله استخر، آب درمانی، اسپا و ماساژ را گردهم آورده است. امکان بازدید از جنگل بکر جزیره جوآلی بی‌اینگ (JOALI BEING) یکی از برنامه‌های خاص این هتل لوکس مالدیو است.

جزیره‌ای که هتل در آن واقع شده است، میان تالاب‌های کریستالی، سواحل بکر و نخل‌های سرسبز نارگیل قرار دارد و با هواپیمای دریایی ۴۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی ماله فاصله دارد. هتل جوالی با 68 ویلا و استخر و رستوران‌های متنوع یکی از خاص‌ترین و بهترین هتل‌ های مالدیو به‌شمار می‌آید.

  • امتیاز هتل در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 9.3 از 10
  • آدرس هتل: مالدیو، جزیره بودوفوشی، جزیره را آتول

 

هتل جوالی بی‌اینگ 

lastssecond.ir-luxurios hotels in maldives 34.jpg
هتل جوالی بی‌اینگ، از هتل های لوکس مالدیو
lastssecond.ir-luxurios hotels in maldives 1.webp
هتل جوالی بی‌اینگ
lastssecond.ir-luxurios hotels in maldives 04.jpg
هتل جوالی بی‌اینگ، هتل لوکس مالدیو

هتل سونوا فوشی (Soneva Fushi)

هتل سونوا فوشی یکی از لوکس ترین هتل های مالدیو است. ویلاهای مجلل و بزرگ این هتل، میان شاخ‌وبرگ‌های انبوه درختان در جزیره‌ای خصوصی پنهان شده‌اند. این هتل در جزیره مرجانی باآ (Baa) که یک جزیره دیدنی در مالدیو است، واقع شده و مسافرانش با ترانسفر توسط یک هواپیمای دریایی از فرودگاه بین‌المللی ماله طی 30 دقیقه به اقامتگاه رویایی‌شان می‌رسند.

در این اقامتگاه سازگار با محیط زیست، تمام ویلاها و اتاق‌ها فوق‌العاده بزرگ و لوکس هستند و از دسترسی خصوصی و مستقیم به ساحل برخوردارند. حمام‌های خاص این اتاق‌ها در یک باغ خصوصی بزرگ با دوش در فضای باز و وان ساخته شده‌اند و هر ویلا استخر خصوصی و سرسره آبی دارد.

با اقامت در این هتل می‌توانید به‌وسیله دوچرخه‌های رایگان، کل جزیره را کاوش کنید. امکانات خاص این هتل شامل سینمای روباز، قایق‌های تفریحی، شمارش حلقه‌های زحل در رصدخانه پیشرفته، دسترسی به بهترین تفریحات مالدیو، استخرهای منظره‌دار، اتاق‌های شکلات و بستنی خانگی و شش رستوران بی‌نظیر است.

  • امتیاز هتل در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 9.2 از 10
  • آدرس هتل: مالدیو، جزیره باآ

موقعیت هتل سونوا فوشی

lastsecond.ir-luxury hotels in maldives 5.jpg
هتل سونوا فوشی، لوکس ترین هتل مالدیو
lastsecond.ir-luxury hotels in maldives4jpg.jpg
هتل سونوا فوشی

هتل سان سیام ایرو فوشی (Sun Siyam Iru Fushi)

یکی از لوکس‌ ترین هتل های پنج ستاره مالدیو، هتل سان سیام ایرو فوشی است. این اقامتگاه 52 هکتاری در قلب جزیره آتول نونو مالدیو واقع شده است. این ریزورت لوکس، 221 ویلای بزرگ ساحلی و روی آب، یک استخر بی‌نهایت مخصوص بزرگ‌سالان و مشرف به اقیانوس هند و یک استخر خانوادگی در محیط سرسبز استوایی دارد. مهمانان این هتل لوکس می‌توانند در اسپای آن آرامش لذت‌بخشی را امتحان کنند. جایی که آبگرم و ماساژ‌های درمانی انتخاب شده از شیوه‌های درمانی شرقی و غربی می‌تواند شما را از تمام استرس‌هایتان دور کند.
این هتل ۴۵ دقیقه‌ از فرودگاه بین‌المللی ماله فاصله دارد. استخر عمومی و اختصاصی برای اتاق‌ها، امکان غواصی، وای‌فای رایگان، باشگاه بدن‌سازی با منظره باغ، قایق‌رانی، موج‌سواری، فلای بوردینگ، 15 رستوران با انواع غذاهای دریایی و بین‌المللی و اتاق‌های لوکس با تراس رو به منظره و اقیانوس، این هتل‌ را به لوکس ترین هتل مالدیو تبدیل می‌کنند.

  • امتیاز هتل در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 9 از 10
  • آدرس هتل: مالدیو، جزیره نونو آتول

موقعیت هتل سان سیام ایرو فوشی

lastsecond.ir-luxury hotels in maldives.jpg
هتل سان سیام ایرو فوشی، از لوکس ترین هتل های مالدیو
lastsecond.ir-luxury hotels in maldives 2.jpg
اتاق‌های هتل سان سیام ایرو فوشی

هتل رافلز مالدیو مرادهو ریزورت (Raffles Maldives Meradhoo Resort)

هتل رافلز مالدیو مرادهو یکی از هتل های لوکس و خاص این مجمع‌الجزایر است. این هتل در گافو آلیفو آتول (Gaafu Alifu Atoll) و در 2 جزیره واقع شده که دو تجربه مجلل مجزا را در اختیار مسافران قرار می‌دهد: اقامت در جزیره خصوصی با ماسه‌های سفید، تالاب فیروزه‌ای و فضای سرسبز و یک منطقه محصور روی آب، رو به شرق و غرب برای تماشای طلوع و غروب باشکوه خورشید.

مهمانان این هتل به اسپا روی آب، سالن آرایشی، مرکز یوگا و باشگاه بدن‌سازی روی آب دسترسی دارند. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به حمام خصوصی، تراس، یک استخر خصوصی و دوش در فضای باز برای تماشای شب‌های پر ستاره هستند. هر تراس در ویلاهای روی آب، یک صفحه شیشه‌ای در کف دارد که به مهمانان اجازه می‌دهد از تماشای زندگی دریایی رنگارنگ زیر دریا شگفت‌زده شوند. رستوران‌های متنوع، غواصی با تجهیزات غواصی رایگان از دیگر امکانات این هتل هستند.

  • امتیاز هتل در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 9.4 از 10
  • آدرس هتل: مالدیو، جزیره گافو آلیفو

موقعیت هتل رافلز مالدیود مرادهو

lastssecond.ir-luxurios hotels in maldives 111.jpg
هتل رافلز مالدیو، از لوکس ترین هتل های مالدیو
lastssecond.ir-luxurios hotels in maldives222 .jpg
هتل رافلز مالدیو مرادهو

هتل ویلا پرایوت آیلند (Velaa Private Island)

هتل ویلا پرایوت آیلند که در شمال ماله، در جزیره مرجانی نونو (Noonu) قرار دارد، معنای جدیدی به سفری رویایی و لوکس در مالدیو می‌دهد. در این هتل لوکس مالدیو، فرهنگ، سبک زندگی و چشم‌انداز مالدیو در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد و به هر مهمان هتل این احساس را می‌دهد که در جزیره خصوصی خودش اقامت کند.

ویلا پرایوت، متشکل از 43 ویلا خصوصی و 2 اقامتگاه چهارخوابه با ترکیب مصالح محلی و معماری معاصر، همراه با فضای باز اختصاصی و استخر خصوصی است. 18 ویلای این هتل لوکس مالدیو، روی آب ساخته شده‌اند. 2 تراس، استخر و حیاط، رستوران‌های متنوع با سرآشپزهای بین‌المللی، اسپا، ماساژ، اتاق برفی و گلف از دیگر امکانات این هتل بی‌نظیر هستند.

  • امتیاز هتل در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • آدرس هتل: مالدیو، جزیره ویلا

 

موقعیت هتل ویلا پرایوت آیلند

lastsecond.ir-luxury hotels in maldives13.jpg
هتل ویلا پرایوت آیلند
lastsecond.ir-luxury hotels in maldives 11.jpg
هتل ویلا پرایوت آیلند، از لوکس ترین هتل های مالدیو

هتل اس تی رجیس مالدیو ومولی ریزورت (The St. Regis Maldives Vommuli Resort)

شاید بتوان هتل سنت رجیس مالدیو را یکی از لوکس ترین هتل های مالدیو و البته زیباترین آن‌ها دانست. خدمات این هتل در کلاس جهانی هتل‌های پنج ستاره هستند. هتل رجیس که در یک جزیره خصوصی با 9 هکتار از باغ‌های سرسبز استوایی، شن‌های سفید و احاطه شده توسط تالاب فیروزه‌ای قرار دارد، از فرودگاه بین‌المللی ولانا (MLE) 45 دقیقه فاصله دارد.

این اقامتگاه لوکس، شامل 77 ویلا و سوئیت بزرگ است که هرکدام استخر خصوصی و پنجره‌های قدی با منظره‌ای باورنکردنی دارند. اتاق‌ها همچنین یک تراس خصوصی، حمام‌های مرمرین با وان مستقل، دوش و امکانات رفاهی خاص دارند. هتل شامل 6 رستوران متمایز است که غذاهای بین‌المللی و حلال سرو می‌کنند.

ویلاهایی که روی آب قرار دارند، شامل امکانات اسپا، 6 اتاق ماساژ، آبگرم و استخرهای آب‌درمانی هستند، همچنین خدمات و سرگرمی‌هایی مانند طب سوزنی، مدیتیشن، یوگا، باشگاه کودکان، بازی‌های جذاب، استخر اصلی روباز، زمین تنیس در فضای باز، غواصی و موج‌سواری، جت اسکی، قایق‌سواری، پاراسلینگ، یک قایق تفریحی لوکس به نام Norma و کتابخانه در اختیار مهمانان این هتل قرار می‌گیرد.

  • امتیاز هتل در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 9.2 از 10
  • آدرس هتل: مالدیو، جزیره ومولی

 

موقعیت هتل سنت رجیس مالدیو ومولی ریزورت

lastssecond.ir-luxurios hotels in maldives9 .jpg
هتل سنت رجیس مالدیو ومولی ریزورت از هتل های لوکس مالدیو
lastssecond.ir-luxurios hotels in maldives 89.jpg
هتل سنت رجیس مالدیو

هتل سونوا جانی (Soneva Jani)

هتل سونوا جانی یک هتل پنج ستاره و لوکس در مالدیو است که در جزیره مدوفارو در نزدیکی جزیره مرجانی نونو واقع شده است. این هتل، ویلاهای روی آب و در جزیره دارد. هر ویلای آبی به تالاب اختصاصی راه دارد و یک استخر خصوصی و یک سقف جمع‌شونده برای تماشای ستارگان از اتاق خواب اصلی، از امکانات این هتل لوکس مالدیو هستند. برخی از ویلاهای این هتل شامل سرسره‌هایی هستند که از طبقه بالا به‌طور مستقیم به استخر راه دارند.
همه ویلاها مجهز به یک اتاق خواب بزرگ، دستگاه اسپرسو و یک تراس و محل نشیمن با صندلی‌ هستند. امکانات اصلی هتل در یک سازه سه طبقه قرار دارد و شامل رستوران، کافه، رصدخانه، اسپا، فروشگاه هدیه و مرکز ورزش‌های آبی است. همچنین یک سینما روی آب، یک زمین تنیس، اتاق پنیر رایگان، اتاق شکلات، اتاق بستنی، یک باغ هزارتویی و یک کلوپ کودکان هم در جزیره اصلی وجود دارد.

  • امتیاز هتل در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • امتیاز هتل در بوکینگ: 9 از 10
  • آدرس هتل: مالدیو، جزیره مدورفا

 

موقعیت هتل سونوا جانی

lastssecond.ir-luxurios hotels in maldives 06.jpg
هتل سونوا جانی از لوکس ترین هتل های مالدیو
lastssecond.ir-luxurios hotels in maldives 04.jpg
هتل سونوا جانی

سخن آخر

اگر قصد دارید برای تجربه‌ای متفاوت به مالدیو سفر کنید، باید بدانید که در این مجمع‌الجزایر، تعداد زیادی از هتل‌ها وجود دارند که هرکدام‌شان خدمات ویژه‌ای را در اختیار مسافرانشان قرار می‌دهند. در این مطلب سعی بر این داشتیم که لوکس ترین هتل های مالدیو و البته گرانترین هتل های مالدیو را همراه با اطلاعاتی که ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشید به شما معرفی کنیم. با توجه به اینکه تورهای مالدیو به‌خودی‌خود لوکس محسوب می‌شوند و بسیاری از افراد توان پرداخت تمام خدمات تور را به‌صورت یکجا ندارند، رزرو تور اقساطی این مقصد می‌تواند به شما این فرصت را بدهد تا سفری لذت‌بخش و لوکس را با برنامه‌ریزی مالی مناسب تجربه کنید.

غزاله مظلوم پرست
غزاله مظلوم پرست

وقتی یک رشته تحصیلی نامرتبط با شغل، ذوق دانستن، عشق به نوشتن و علاقه به گردشگری درون من به هم رسید، تبدیل به ترکیب عجیبی با عنوان «زیست‌شناس نویسنده در حوزه گردشگری» شدم! وقتی که می‌نویسم، روحم همراه نوشته‌هایم سفر می‌کند. آنچه من را دست به قلم می‌کند، عشق به سفر است. اکنون با هر نوشته، نقطه جدیدی از جهان را کنکاش می‌کنم که شاید هیچگاه موفق‌ به دیدنش نشوم!