بهترین هتل های مالدیو؛ از ارزان تا لوکس + عکس و امتیاز

4.3
از 14 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
کدام هتل مالدیو را یرای سفر انتخاب کنیم؟
18 دی 1401 08:00
0

درآوردن لیستی از بهترین هتل های مالدیو نیازمند ساعت‌ها بررسی امتیازات و نظرات مسافران دارد. وقتی از استانداردهای اقامت در جزیره سخن به میان می‌آید، این مجمع‌الجزایر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. تقریباً در هر اتاقی از هتل‌های مالدیو، طبیعت دلپذیر، حریم خصوصی، امکانات درست‌وحسابی و... به چشم می‌خورد. با این اوصاف، هنگام خرید تور مالدیو لازم نیست وسواس زیادی درباره هتل داشته باشید؛ اما این‌ را هم باید در نظر بگیرید که هتل های خوب مالدیو، از نظر موقعیت، قیمت و خدمات، تفاوت‌هایی دارند که موجب می‌شود بتوانیم گروهی از آن‌ها را به عنوان بهترین هتل‌ها معرفی کنیم.

از طرفی با گذر زمان، یک دسته از هتل‌های مالدیو ویژگی‌هاشان را توسعه می‌دهند و برخی دیگر، از این غافله کمی عقب می‌مانند. امروزه تماشای هتل های روی آب مالدیو که اسپا و استخر دارند کاملاً عادی است و جاذبه‌هایی مثل رستوران‌های زیر آب، اتاق‌هایی با کف شیشه‌ای و سیستم‌های انرژی خورشیدی، کم‌کم در بسیاری از بهترین هتل های مالدیو فراگیر می‌شود. با در نظر گرفتن تمام این‌ها، در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند، لیستی از بهترین هتل های مالدیو را به تفکیک شرایطی که دارند، برایتان آماده کرده‌ایم.

بهترین هتل‌های مالدیو.jpg

بهترین هتل های مالدیو برای سفر ارزان

اگرچه مالدیو نسبت به بسیاری از کشورهای جهان، یک مقصد گران محسوب می‌شود، اما نباید فراموش کنیم که این کشور بیش از 1000 جزیره دارد. برخی از این جزایر فقط ظرفیت یک هتل را دارند؛ در حالی که در برخی از آن‌ها چندین هتل دارد. تعداد فراوان هتل در مالدیو باعث شده دامنه قیمتی نسبتاً خوبی در بین مراکز اقامتی آن پدید آید، بنابراین گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری از هتل نیز در جزایر مالدیو دیده می‌شوند.

اگر به دنبال یک سفر اقتصادی به مالدیو هستید، قبل از انتخاب هتل، باید به فکر انتخاب جزیره باشید. برخی از بهترین جزایر مالدیو فاصله کمی با مقصد اولیه سفر شما (جزیره ماله) دارند. بنابراین نیازی به رفت‌وآمد هوایی به جزیره مدنظر خود ندارید و سفر دریایی در کاهش هزینه‌های شما موثر خواهد بود. در ادامه، گروهی از بهترین هتل های ارزان مالدیو را برای شما داریم.

هتل فوراوری مالدیو (Furaveri Maldives)

هتل فوراوری در یک جزیره به وسعت 23 هکتار ساخته شده است. در این جزیره، 4 رستوران و غذاخوری تأسیس شده که انواع غذای بین‌المللی را سرو می‌کنند. طبیعت اطراف این هتل، با مناظر تماشایی گیاهان و جانوران دریایی از چشمان شما پذیرایی می‌کند. اولین دهکده سلامتی مالدیو در فوراوری راه افتاد که در آن طب سنتی چندهزارساله آسیایی را تجربه می‌کنید. ضمن اینکه فرصت تماشای زندگی افراد محلی نیز در اطراف این دهکده سلامت برای شما فراهم می‌شود. در اتاق‌ها و ویلاهای مجموعه اقامتی فوراوری امکاناتی مدرن تعبیه شده است که باخدمات کارکنان هتل، رنگ‌وبوی فرهنگ مهمان‌نوازی سنتی مالدیو را به خود می‌گیرد.

  • امتیاز هتل فوراوری مالدیو در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل فوراوری مالدیو در بوکینگ: 8.9 از 10
  • امتیاز هتل فوراوری مالدیو در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل فوراوری مالدیو: شمال جزیره فوراوری

موقعیت هتل فوراوری مالدیو

Furaveri Maldives.jpg
هتل فوراوری مالدیو
Furaveri Maldives 2.jpg
نمایی از درون هتل فوراوریی مالدیو

هتل آرنا بیچ مافوشی (Arena Beach Hotel Maafushi)

آرنا بیچ، یکی از خوش‌نام‌ترین هتل‌های ارزان مالدیو است که در لیست بهترین هتل های 4 ستاره مالدیو قرار دارد. یکی از ویژگی‌های مهم این هتل که در کاهش هزینه‌های سفر شما تأثیر می‌گذارد، دسترسی آسان به جزیره ماله است؛ به‌طوری که با قایق‌های سرعتی در کمتر از یک ساعت، به جزیره مافوشی می‌رسید. با رزرو اتاق‌های طبقات بالای این هتل، چشم‌اندازی وصف نشدنی از سواحل و ساختمان‌های این جزیره را خواهید داشت و امکانات اتاق شما تقریباً هیچ‌چیز کم ندارد. از طرفی، رفتار گرم و صمیمی کارکنان این هتل تا به امروز، رضایت حداکثری مهمانان را به همراه داشته است.

  • امتیاز هتل آرنا بیچ مافوشی در گوگل: 4.4 از 5
  • امتیاز هتل آرنا بیچ مافوشی در بوکینگ: 8.2 از 10
  • امتیاز هتل آرنا بیچ مافوشی در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل آرنا بیچ مافوشی: شمال جزیره مافوشی

موقعیت هتل آرنا بیچ مافوشی

Arena Beach Hotel Maafushi.jpg
استخر هتل آرنا بیچ 
Arena Beach Hotel Maafushi 2.jpg
ساختمان هتل آرنا بیچ

هتل سینامون دونوِلی (Cinnamon Dhonveli Maldives)

برای اثبات اینکه هتل سینامون دونولی یکی از بهترین هتل های مالدیو است، کافی است به جایزه‌ای اشاره کنیم که در سال گذشته (2022) از سایت بوکینگ دریافت کرد. مهمان‌نوازی عالی، استانداردهای بالای خدمات، امکانات سطح جهانی و دقت کارکنان در جزئیات، باعث شد آماری بزرگ از امتیازات و نظرات مثبت از این هتل، در سایت بوکینگ ثبت شود. گرچه هتل سینامون دونولی یکی از بهترین هتل های 4 ستاره مالدیو است، اما قیمت رزروش نسبت به موقعیت، خدمات و امکاناتی که دارد، بسیار ارزان است. این را هم بگوییم که اگر برای تجربه موج‌سواری به مالدیو سفر می‌کنید، اقامت در این هتل را از دست ندهید.

  • امتیاز هتل آرنا بیچ مافوشی در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل آرنا بیچ مافوشی در بوکینگ: 9 از 10
  • امتیاز هتل آرنا بیچ مافوشی در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل آرنا بیچ مافوشی: مرکز جزیره کانوهورا

موقعیت هتل سینامون دونولی

Cinnamon Dhonveli Maldives.jpg
ویلاهای روی آب در جزیره کانوهورا
Cinnamon Dhonveli Maldives 2.jpg
هتل سینامون دونولی

هتل باندوس (Bandos Maldives)

زیبایی و آرامش باندوس به حدی نافذ است که بسیاری از طبیعت‌دوستان، این جزیره را پاتوق گردشگری خود کرده‌اند. در سواحل این جزیره ویلا‌ها و مهمان‌پذیرهای مختلفی دارد؛ اما هیچ‌یک به اندازه هتل باندوس جلب توجه نمی‌کنند. هتل باندوس، که در لیست بهترین هتل های 4 ستاره مالدیو است، با نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی فقط 10 دقیقه فاصله دارد و در قسمت مرکزی جزیره ساخته شده است، به همین دلیل در این هتل به هر جایی از جزیره دسترسی آسانی دارید. اگر برای غواصی به مالدیو سفر می‌کنید باید بدانید که اطراف هتل باندوس بهترین تجهیزات غواصی در اختیار قرار دارد. خصوصیاتی که گفتیم، موجب شده که برخی از مهمانان هتل باندوس مالدیو، بیش از بیست سال سابقه رفت‌وآمد در این جزیره را داشته باشند.

  • امتیاز هتل باندوس در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل باندوس در بوکینگ: 8.7 از 10
  • امتیاز هتل باندوس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل باندوس: مرکز جزیره باندوس

موقعیت هتل باندوس 

Bandos Maldives.jpg
باندوس، از بهترین هتل های مالدیو
Bandos Maldives 2.jpg
درون برخی از اتاق‌های هتل باندوس

بهترین هتل های روی آب مالدیو

هتل‌های روی آب مالدیو ترکیبی از حس آرامش، فضای کاملاً خصوص و، چشم‌اندازی ابدی است. تمام این ویژگی‌ها باعث شده که یک عده از گردشگران، فقط برای تجربه اقامت در بهترین هتل های روی آب مالدیو به این مجموعه جزایر سفر کنند. خوشبختانه هتل های روی آب مالدیو هم برای کسانی که سفر ماه عسل به مالدیو می‌روند و هم کسانی که با خانواده‌های نسبتاً پرجمعیت این سفر را تجربه می‌کنند، مناسب است. ضمن اینکه برخی از گران ترین هتل های مالدیو نیز در این دسته قرار دارند. در ادامه، گروهی از بهترین هتل های روی آب مالدیو را معرفی می‌کنیم که با کیفیت خدمات و موقعیت نابی که دارند، زبانزد ساحل دوستان جهان شده‌اند.

سونوا جانی (Soneva Jani)

امکان ندارد که در مالدیو نام هتل سونوا جانی را ببرید و کسی آن را نشناسد. زمانی که این هتل را در منابع مختلف جست‌وجو می‌کنید، ممکن است نام هتل سونوا فوشی را هم بشنوید اما، یک تفاوت اساسی در موقعیت این دو وجود دارد؛ سونوا فوشی معمولاً در ساحل و سونوا جانی در وسط آب‌ها است. در هر صورت، هر دو هتل از نظر سطح امکانات و خدمات، زبانزد گردشگران جهان هستند. همچنین سونوا جانی از گران ترین هتل های مالدیو محسوب می‌شود.

وقتی از پنجره این هتل بیرون را تماشا کنید، خود را در محاصره آب‌های کم‌عمق و فیروزه‌ای رنگ می‌بینید. تا امروز، سونوا جانی 24 مکان اقامتی روی آب‌های مالدیو ساخته است که از نظر بزرگی، در هیچ‌جای این کشور همتا ندارد. هر یک از 24 بخش این هتل، یک استخر بزرگ جداگانه دارد. برخی از اتاق‌های این هتل، در طبقات بالایشان، سرسره‌هایی دارند که شما را مستقیماً از تخت استخری به قسمت کم‌عمق آب سُر می‌دهند. با این تفاسیر، نتیجه می‌گیریم که سونوا جانی یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مالدیو هم به حساب می‌آید.

  • امتیاز هتل سونوا جانی در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل سونوا جانی در بوکینگ: 8.9 از 10
  • امتیاز هتل سونوا جانی در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس هتل سونوا جانی: جزیره مدوفارو 

موقعیت هتل سونوا جانی 

Soneva Jani.jpg
مجموعه هتل‌های روی آب سونوا جانی
Soneva Jani2.jpg
سونوا جانی، از گرانترین هتل های مالدیو

هتل گیلی لانکفوشی (Gili Lankanfushi)

هتل گیلی لانکفوشی نه تنها یکی از هتل های خوب مالدیو است، بلکه به دلیل جوایز و سوابقی که به خود اختصاص داده است، عده‌ای آن را از بهترین هتل‌های جهان می‌دانند. با قایق‌های سرعتی، از این هتل می‌توانید در عرض 20 دقیقه به جزیره ماله دسترسی داشته باشید. برخلاف برخی از بهترین هتل های روی آب مالدیو که در کنار ساحل هم اقامتگاه دارند، اتاق‌های این هتل فقط‌ و فقط روی آب ساخته شده‌اند. یکی از ویژگی‌های بسیار مهمی که باعث شد گیلی لانکفوشی را در لیست بهترین هتل های مالدیو بیاوریم این است که این هتل بزرگ‌ترین ویلای روی آب جهان را دارد. وسعت این ویلا، بیش از 1600 متر مربع است. این را هم اضافه کنیم که هتل گیلی لانکفوشی، یکی از لوکس ترین هتل های مالدیو است. 

  • امتیاز هتل گیلی لانکفوشی در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل گیلی لانکفوشی در بوکینگ: 9.6 از 10
  • امتیاز هتل گیلی لانکفوشی در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • آدرس هتل گیلی لانکفوشی: مرکز جزیره لانکفوشی

موقعیت هتل گیلی لانکفوشی در مالدیو

Gili Lankanfushi.jpg
هتل های روی آب گیلی لانکفوشی
Gili Lankanfushi 2.jpg
اتاق‌های زیر آب گیلی لانکفوشی

هتل آنانترا کیهاوا (Anantara Kihavah)

این هتل در ذخیره‌گاه زیست‌کره یونسکو در جزیره «با اتول» واقع شده است. برای دسترسی به هتل آنانرتا کیهاوا با هواپیمای دریایی، باید یک سفر 35 دقیقه‌ای  را تجربه کنید. هتل آنانترا کیهاوا از نظر وسعت، سومین هتل بزرگ روی آب در مالدیو است که محوطه 1500 متری را به خود اختصاص داده است؛ اما این بزرگی، هیچ‌وقت باعث نشد که آنانترا کیهاوا ضعف امکانات داشته باشد. پس از ورزش در باشگاه هتل آنانترا کیهاوا می‌توانید از ماساژ لذت ببرید. توجه به جزئیات در این هتل تا حدی است که کف حمامش را از شیشه ساخته‌اند تا در همه ابعاد، از تماشای آب‌های شفاف اقیانوس هند لذت ببرید.

  • امتیاز هتل آنانترا کیهاوا در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل آنانترا کیهاوا در بوکینگ: 9.6 از 10
  • امتیاز هتل آنانترا کیهاوا در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • آدرس هتل آنانترا کیهاوا: مرکز جزیره کیهاوا هوراوالهی

لیست جاهای دیدنی مالدیو

موقعیت هتل آنانترا کیهاوا

Anantara Kihavah.jpg
آنانترا کیهاوا، از بهترین هتل های مالدیو
underwater-sea-restaurant.jpg
رستوران زیر دریایی هتل آنانترا کیهاوا

هتل جمیرا مالدیو (Jumeirah Maldives)

سازندگان هتل جمیرا مالدیو خوب می‌دانستند که بعضی اوقات هتل‌های یک طبقه روی آب، آنطور که باید و شاید، یک اقامت لوکس را برای گردشگران فراهم نمی‌کنند؛ از این رو، دست به یک طراحی خاص بردند و هتل‌های روی آب دو طبقه ساختند. طبقه دوم هر ویلا چشم اندازی بی‌نهایت دارد و در طبقه اول، یک استخر، کف شیشه‌ای و یک آلاچیق کوچک قرار دارد. اگرچه در مقایسه با سایر بهترین هتل های روی آب مالدیو، این هتل طراحی مدنی دارد، اما کافیست که چند قدم آن‌طرف‌تر بروید تا از نزدیک شاهد معماری سنتی جزیره‌ای و غذای محلی مالدیو باشید. این را هم اضافه کنیم که جمیرا یکی از لوکس ترین هتل های مالدیو است و از امکاناتی مثل رفت‌وآمد برنامه‌ریزی شده و صبحانه شناور برخوردار است.

  • امتیاز هتل جمیرا مالدیو در گوگل: 4.9 از 5
  • امتیاز هتل جمیرا در بوکینگ: 9.3 از 10
  • امتیاز هتل جمیرا در تریپ ادوایزر: 4.9 از 5
  • آدرس هتل جمیرا: مرکز جزیره اولهالی 

موقعیت هتل جمیرا مالدیو

Jumeirah Maldives.jpg
هتل جمیرا مالدیو
Jumeirah Maldives 2.jpg
اسپای هتل جمیرا مالدیو

لوکس ترین هتل های مالدیو

گاهی اوقات، مالدیو بیش از اینکه به طبیعتش معروف شود، به اقامتگاه‌های لوکسی که دارد شناخته می‌شود. کسانی که به دنبال یک سفر لوکس برای ماه عسل هستند، می‌دانند که در هیچ مقصدی مثل مالدیو، به انتظاراتشان دست نخواهند یافت. تعداد هتل های لوکس مالدیو بسیار زیادتر از حد تصور است؛ اما در این بخش، با توجه به نظرات مسافران مالدیو دو مورد از بهترین هتل های لوکس مالدیو را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل چوال بلانک راندهلی (Cheval Blanc Randheli)

هتل چوال بلانک در جزیره راندهلی و در همسایگی جزیره فیالی واقع شده است. در تمام مدتی که در این هتل اقامت دارید، چیزی جز مناظر تماشایی نخواهید دید. در آب‌های اطراف این هتل پا به دنیای لاکپشت‌ها و ماهی‌های رنگارنگ می‌گذارید. از طرفی، وقتی وارد هتل شوید، سقف اتاق‌های چوال بلانک شما را به یاد معماری زیبای کلیساهای قدیمی میندازد؛ این درحالی است که عناصر معماری نوین نیز در سراسر این هتل به چشم می‌خورد. چوال بلانک فقط در لیست لوکس ترین هتل های مالدیو نیست، بلکه در برخی از منابع، آن را به عنوان یکی از بهترین هتل های لوکس جهان معرفی کرده‌اند.

  • امتیاز هتل چوال بلانک راندهلی در گوگل: 4.8
  • امتیاز هتل چوال بلانک راندهلی در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • آدرس هتل چوال بلانک راندهلی: جزیره راندهلی

موقعیت هتل چوال بلانک راندهلی 

Cheval Blanc Randheli2.jpg
چوال بلانک، از گرانترین هتل های مالدیو
Cheval Blanc Randheli.jpg
درون هتل چوال بلانک

آیادا مالدیو (Ayada Hotel)

آیادا مالدیو یک محل اقامت 5 ستاره در مالدیو است که خدمات دسته اولی مثل پیش خدمت شخصی و امور حمل‌ونقل را ارائه می‌دهد. چنین مواردی برای معرفی آیادا به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های  مالدیو است. حمام این هتل در یک فضای باز جای گرفته تا مسافران همزمان با دوش گرفتن، از تماشای مناظر وسیع اقیانوسی لذت ببرند. در تمام مدت اقامتتان در هتل آیادا می‌توانید از تفریحاتی مثل موج‌سواری، شنا، شکم‌گردی و ماهی‌گیری لذت ببرید؛ این فعالیت‌های گردشگری هم برای خانواده‌ها و هم برای زوجین مناسب هستند.

  • امتیاز هتل آیادا در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل آیادا در بوکینگ: 9.2 از 10
  • امتیاز هتل آیادا در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • آدرس هتل آیادا: مرکز جزیره ماگودوا 

موقعیت هتل آیادا مالدیو

ayada hgote.jpg
آیادا، از بهترین هتل های مالدیو
Ayada Hotel restaurant.jpg
رستوران هتل آیادا

سخن آخر

در این مطلب، بهترین هتل های مالدیو را بر اساس سطح خدمات و قیمت دسته‌بندی و معرفی کردیم. برای یک تجربه خوب از رزرو هتل در مالدیو، این را بدانید که انتخاب بهترین هتل مالدیو کاملاً نسبی است و بسته به نوع سفر، هر کس تعریف خودش را از یک هتل خوب در مالدیو دارد. اگر دوست دارید از همه ریزه‌کاری‌های سفر به مالدیو با خبر شوید، پیشنهاد می‌کنیم به راهنمای سفر به مالدیو سر بزنید. همچنین اگر در هر یک از هتل‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم اقامت داشته‌اید، می‌توانید نظرات خود را با سایر کاربران لست سکند به اشتراک بگذارید.

 

تألیف: تیم نویسندگان لست‌سکند

میثم زهره‌وند
میثم زهره‌وند

اشتباه نکنید! تولید محتوا و نویسندگی کار من نیست؛ بلکه تفریحم محسوب می‌شود. چندسالی سرگرم ترجمه و نویسندگی بودم، تا اینکه این مهارت‌ها را به دنیای دلچسب سفر کشاندم و کارم را تبدیل به تفریحی کردم که هیچ وقت برایم خسته کننده نمی‌شود. جدا از سفر، هر چیزی که رنگ‌وبوی تولید و خلاقیت داشته باشد، روحم را تازه می‌کند.